Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering tegen diefstal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Verzekering tegen diefstal

    Wie weet of het mogelijk is je vogels tegen diefstal te verzekeren en bij welke maatschappij ?

    Voorheen had je namelijk verzekeringen voor paarden en vee en huisdieren kan je wel verzekeren tegen ziektekosten,en vogels dan ?

    groet,Michael J.

  • #2
    Er is een verzekering waar je je vogels kunt verzekeren.... weet zo even de naam niet meer...

    edit:
    even googelen levert op :

    http://www.grootassurantien.nl

    Ik zou het ook even bij je inboedelverzekeraar vragen, wellicht kan het meeverzekerd worden met je gewone inboedel. Dat zou goedkoper kunnen zijn.
    Mijn Site

    Opmerking


    • #3
      ja dat kan,




      staat ook altijd in apeldoorn op vogel.

      mvg

      Ha rudmer is me net voor hahaha

      Opmerking


      • #4

        misschien kun je bij je eigen inboedel verzekeraar informeren of de vogels ook verzekerd kunnen worden .

        Opmerking


        • #5
          in het bondsblad

          in het bondsblad van de NBVV, staat altijd een advertentie, om je vogels te verzekeren.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            Hallo,

            Allen dank voor de info,ga checken wat de mogelijkheden zijn,gezien de vele diefstallen momenteel

            Nb:Op de inboedel zou het eventueel mogelijk zijn in theorie maar dan moet de voliere of schuur aan het huis vaststaan anders geld het niet.

            groet,Michael J.

            Opmerking


            • #7
              Spullen uit een schuur die los staat van het huis vallen toch ook onder de inboedel?

              Het kan in ieder geval denk ik geen kwaad om een keer te informeren.
              Wij hebben alle verzekeringen op 1 plek zodat we pakketkorting krijgen
              Mijn Site

              Opmerking


              • #8
                Om verzekeringsgeld te kunnen innen na een vogeldiefstal dienen de volieres voorzien te zijn van deugdelijk hang en sluitwerk. Dus geen simpel grendeltje of hangslotje, maar sloten vergelijkbaar met de sloten die op de deuren van je huis zitten...Anders geen vergoeding. Dit is de voornaamste reden dat ik geen verzekering heb afgesloten

                Opmerking

                Working...
                X