Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schommels en ladders (???)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • schommels en ladders (???)

    Op het web kwam ik een engelse pagina over Japanse Meeuwtjes tegen op www.peteducation.com En daar staat het volgende:

    "Finches do not play with toys like psittacines (members of the parrot family), but they do enjoy swings and ladders. Use perches of approximately 1/2' diameter, with multiple shapes and materials to promote foot health"

    Ladders dus en schommels met treden van zo'n 1,25cm in diameter. Heeft iemand ervaring hiermee of zijn het nu alleen jullie lachspieren die ik prikkel?

    Omdat mijn koppel nog niet mag broeden wil ik ze wat te doen geven, vandaar...

  • #2
    zo jij hier ook....???? nou ik wacht af wat de antwoorden zijn.....ik hou het op kromsnavels speeltjes....
    http://www.grotode.com

    Opmerking


    • #3
      Die meeuwen van mij wippen alleen maar

      Dit vinden ze meestal wel leuk:
      En dan pak je je oude hobby op en word je weer helemaal enthousiast van vogeltjes.


      Een trap is voor vogels het domste wat er is (is mijn mening). Als een vogel hogerop wil dan heeft hij daar zijn vleugels voor.

      Opmerking


      • #4
        Ik heb voor al mijn vogels een stok die niet aan de tralies zit maar aan twee korte stukjes ijzerdraad hangt. De vogel landt dan en die stok geeft mee. Vogel moet goed aangrijpen en zal dan zijn pootspieren natuurlijk gebruiken. Bij mijn nachtegalen heb ik stokken vrij verticaal die heel dun zijn bijgeplaatst zodat ook die meeveren. Daar springen ze graag heen en weer wat lekker meegeeft en de pootjes goed in conditie zal houden. Uiteraard heb ik wel genoeg normale stokken en zijn deze optioneel. In een kooi is daar geen ruimte voor wat mij betreft.

        Ik zou een gekooid vogeltje dus nooit zo'n stok geven tenzij de kooi zeer ruim is en deze stok puur als extra'tje dient.

        Je kan buiten de vliegroute een schommeltje hangen en kijken of ze daar graag op willen gaan.

        Opmerking


        • #5
          Die meeuwen van mij wippen alleen maar

          Dit vinden ze meestal wel leuk:
          En dan pak je je oude hobby op en word je weer helemaal enthousiast van vogeltjes.

          Eh ja, dat vonden ze ook erg leuk bij mij inderdaad, maar er zijn ook al doden bij gevallen. Ik heb hem in ieder geval weer weggehaald.

          Opmerking


          • #6
            www.peteducation.com

            Opmerking

            Working...
            X