Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: zelfbouw panelen

Junior lid
    Thanks
    0

zelfbouw panelen

Alles voor tuinvogels kopen? Kijk snel!
    Hallo

Wie weet of er ergens een duidelijke en gedetaileerde instructie te vinden is om zelf alluminium voiliere panelen te bouwen.
    Bijvoorbeeld hoe je het best en mooist de koker profielen mooi recht op maat af kan zagen en hoe je het gaas het beste kan bevestigen om het mooi strak op je panelen te krijgen , en hoe je trespa beplating het beste en mooiste op je panelen kan bevestigen etc
    Of mogelijk dat iemand mij dit uit kan leggen of dat ik eens bij iemand mag komen kijken.
    Hoop op spoedige en snelle en veel reactie's van jullie want mijn uitvliegren ( nu nog van hout ) is ernstig aan vervanging toe

Zelfbouwen en voorbeeld

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voilierefanaat Bekijk Bericht
    Hallo

Wie weet of er ergens een duidelijke en gedetaileerde instructie te vinden is om zelf alluminium voiliere panelen te bouwen.
    Bijvoorbeeld hoe je het best en mooist de koker profielen mooi recht op maat af kan zagen en hoe je het gaas het beste kan bevestigen om het mooi strak op je panelen te krijgen , en hoe je trespa beplating het beste en mooiste op je panelen kan bevestigen etc
    Of mogelijk dat iemand mij dit uit kan leggen of dat ik eens bij iemand mag komen kijken.
    Hoop op spoedige en snelle en veel reactie's van jullie want mijn uitvliegren ( nu nog van hout ) is ernstig aan vervanging toe
    Ik heb hem gewoon zelf gebouwd.
    Als je een paneel van 1 meter breed wil hebben dan moet je op 96 cm afzagen omdat de hoekblokjes 2 cm zijn.
    Het is handig al je het aluminium met een decoupeerzaag afzaagt ,dan is het altijd recht.
    Je kan het ook met in een verstekbakje leggen en dan met de hand afzagen.

Zie verder een voorbeeld op: http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

Groet
    Marcel

Junior lid
    Thanks
    0

Bedankt allen jij he m en p

Hartstikke bedankt M en P voor je advies en voorbeelden ben er inmiddels aan uit en mijn alluminium voiliere is een feit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M van P Bekijk Bericht
    Ik heb hem gewoon zelf gebouwd.
    Als je een paneel van 1 meter breed wil hebben dan moet je op 96 cm afzagen omdat de hoekblokjes 2 cm zijn.
    Het is handig al je het aluminium met een decoupeerzaag afzaagt ,dan is het altijd recht.
    Je kan het ook met in een verstekbakje leggen en dan met de hand afzagen.

Zie verder een voorbeeld op: http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

Groet
    Marcel

Junior lid
    Thanks
    0

zelde zo'n bagger forum gezien

Nou mijn volledige alluminium voiliere staat inmiddels maar echt niet door de behulpzaamheid en sociale gedrag van de bezoekres hier ( M en P uitgezonderd )
    Heb alles zelf nu uitgezocht en gedaan en ga me nu ook afmelden van dit forum.
    Want gezien het aantal reactie die ik heb mogen ontvangen lijkt dit forum wel DOOD of mensen zijn alleen behulpzaam volgens het principe ons kent ons en de rest zoekt het maar uit ( wat nog triester is )
    Ofwel alle klaplopers hier BEDANKT VOOR NIETS

Senior lid
    Thanks
    2
    Heb alles zelf nu uitgezocht en gedaan
    Als je dan alles hier neer zet hebben andere bouwers waarschijnlijk iets aan je tips / ervaring.
    Graag gedaan hoor!

Stamgast
    Thanks
    8

Thumbs up ongelooflijk

Echt hoor, ik vind het ongelooflijk zo'n reactie van Voliérefanaat. Enerzijds ontevreden vanwege de kwantiteit en kwaliteit van de antwoorden, anderzijds heeft hij vanwege het antwoord van M van P wel de juiste spijkers op de juiste plaatsen gekregen. Nadat de panelen klaar zijn gaat hij lekker op de forumgangers die geen antwoord hebben gegegeven een beetje afgeven. Sorry hoor, dat gaat er bij mij niet in.

Ik wens Voliérefanaat een leuke tijd met z'n vogels maar dan graag niet hier.

Groet,

Rob.

Nou mijn volledige alluminium voiliere staat inmiddels maar echt niet door de behulpzaamheid en sociale gedrag van de bezoekres hier ( M en P uitgezonderd )
    Heb alles zelf nu uitgezocht en gedaan en ga me nu ook afmelden van dit forum.
    Want gezien het aantal reactie die ik heb mogen ontvangen lijkt dit forum wel DOOD of mensen zijn alleen behulpzaam volgens het principe ons kent ons en de rest zoekt het maar uit ( wat nog triester is )
    Nou,
    wat fijn dat ik daar voor bedankt wordt.
    Maar of ik daar nu blij van zal worden!

Thumbs up

Op 13-2-2009 een vraag gesteld via dit forum.
    OP 15-2-2009 een bevredigend antwoord ontvangen, van een van de forumleden
    Op 18-2-2009 het forum afkraken.
    Deze gebruiker gaat een mooie toekomst tegemoet, als hij zo blijft reageren.

Stamgast gerard 6's Avatar
    Thanks
    0

Thumbs up Dom

Volierefanaat schreef:

zelde zo'n bagger forum gezien

Ik draag dit forum een warm hart toe en vind dit soort uispraken dan ook echt erg dom.(druk ik mij zeer netjes uit)
    Ik denk dan ook dat volierefanaat niet begrijpt hoeveel kennis hier is en dat het misschien ook aan je eigen instelling ligt of het je hier bevalt.

Volierefanaat schreef:

Ik denk dat je toch eens naar je eigen manier van vraagstelling en antwoorden moet kijken.
    Hier wordt iedereen eerlijk geholpen als mensen een antwoord weten op de gestelde vragen.
    En dit forum is dood, wat een belachelijke onzin zeg het is denk ik wel het meest actiefe forum voor vogelliefhebbers.
    Voor mij persoonlijk ook het enige forum waar ik kom.
    Dit soort antwoorden vind ik dan ook zeer kortzichtig, wat weet jij nu van dit forum en de mensen hier met je 13 berichten. Je bent pas 1,5 maand op dit forum dus oordeel niet zo dom.
    Trieste vertoning. (waarschijnlijk draag je nog een pamper en krijg je nog elke dag je zin als je eens flink stampvoet) Sneu hoor.

RobK op voorhand mijn excusses als ik niet netjes ben, maar als ze op deze manier aan het forum komen of de mensen die hier wel graag komen, wordt ik echt pissig. Dus pas het met een gerust hart aan ik ben het kwijt.
    "zelde zo'n bagger forum gezien" Waar haalt ie het vandaag zeg.
    mvg Gerard 6

Senior lid
    Thanks
    0
    Buiten deze vraag heeft Volierefanaat nog 2 vragen gesteld waar heel serieus en goed op gereageerd is. En dit val al niet mee omdat sommige vragen zo ongelofelijk vaag omschreven zijn dat je bij voorbaat al geen antwoord kunt geven (zie bericht 1: 10 vragen in 1 post).Volierefanaat zelf heeft geen enkele inhoudelijke waardevolle reactie gepost, hooguit wat gehakketak. Voor Volierefanatiekeling geldt dus: 'Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met vier vingers naar zichzelf'

Vr. gr.

Wim

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten