Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zelfbouw panelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zelfbouw panelen

    Hallo

    Wie weet of er ergens een duidelijke en gedetaileerde instructie te vinden is om zelf alluminium voiliere panelen te bouwen.
    Bijvoorbeeld hoe je het best en mooist de koker profielen mooi recht op maat af kan zagen en hoe je het gaas het beste kan bevestigen om het mooi strak op je panelen te krijgen , en hoe je trespa beplating het beste en mooiste op je panelen kan bevestigen etc
    Of mogelijk dat iemand mij dit uit kan leggen of dat ik eens bij iemand mag komen kijken.
    Hoop op spoedige en snelle en veel reactie's van jullie want mijn uitvliegren ( nu nog van hout ) is ernstig aan vervanging toe

  • #2
    Zelfbouwen en voorbeeld

    Oorspronkelijk geplaatst door voilierefanaat
    Hallo

    Wie weet of er ergens een duidelijke en gedetaileerde instructie te vinden is om zelf alluminium voiliere panelen te bouwen.
    Bijvoorbeeld hoe je het best en mooist de koker profielen mooi recht op maat af kan zagen en hoe je het gaas het beste kan bevestigen om het mooi strak op je panelen te krijgen , en hoe je trespa beplating het beste en mooiste op je panelen kan bevestigen etc
    Of mogelijk dat iemand mij dit uit kan leggen of dat ik eens bij iemand mag komen kijken.
    Hoop op spoedige en snelle en veel reactie's van jullie want mijn uitvliegren ( nu nog van hout ) is ernstig aan vervanging toe
    Ik heb hem gewoon zelf gebouwd.
    Als je een paneel van 1 meter breed wil hebben dan moet je op 96 cm afzagen omdat de hoekblokjes 2 cm zijn.
    Het is handig al je het aluminium met een decoupeerzaag afzaagt ,dan is het altijd recht.
    Je kan het ook met in een verstekbakje leggen en dan met de hand afzagen.

    Zie verder een voorbeeld op: http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

    Groet
    Marcel
    http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

    Opmerking


    • #3
      Bedankt allen jij he m en p

      Hartstikke bedankt M en P voor je advies en voorbeelden ben er inmiddels aan uit en mijn alluminium voiliere is een feit
      Oorspronkelijk geplaatst door M van P
      Ik heb hem gewoon zelf gebouwd.
      Als je een paneel van 1 meter breed wil hebben dan moet je op 96 cm afzagen omdat de hoekblokjes 2 cm zijn.
      Het is handig al je het aluminium met een decoupeerzaag afzaagt ,dan is het altijd recht.
      Je kan het ook met in een verstekbakje leggen en dan met de hand afzagen.

      Zie verder een voorbeeld op: http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

      Groet
      Marcel

      Opmerking


      • #4
        zelde zo'n bagger forum gezien

        Nou mijn volledige alluminium voiliere staat inmiddels maar echt niet door de behulpzaamheid en sociale gedrag van de bezoekres hier ( M en P uitgezonderd )
        Heb alles zelf nu uitgezocht en gedaan en ga me nu ook afmelden van dit forum.
        Want gezien het aantal reactie die ik heb mogen ontvangen lijkt dit forum wel DOOD of mensen zijn alleen behulpzaam volgens het principe ons kent ons en de rest zoekt het maar uit ( wat nog triester is )
        Ofwel alle klaplopers hier BEDANKT VOOR NIETS

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door voilierefanaat
          Heb alles zelf nu uitgezocht en gedaan
          Als je dan alles hier neer zet hebben andere bouwers waarschijnlijk iets aan je tips / ervaring.
          Graag gedaan hoor!

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door voilierefanaat
              Nou mijn volledige alluminium voiliere staat inmiddels maar echt niet door de behulpzaamheid en sociale gedrag van de bezoekres hier ( M en P uitgezonderd )
              Heb alles zelf nu uitgezocht en gedaan en ga me nu ook afmelden van dit forum.
              Want gezien het aantal reactie die ik heb mogen ontvangen lijkt dit forum wel DOOD of mensen zijn alleen behulpzaam volgens het principe ons kent ons en de rest zoekt het maar uit ( wat nog triester is )
              Ofwel alle klaplopers hier BEDANKT VOOR NIETS
              Nou,
              wat fijn dat ik daar voor bedankt wordt.
              Maar of ik daar nu blij van zal worden!
              http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

              Opmerking


              • #8
                Op 13-2-2009 een vraag gesteld via dit forum.
                OP 15-2-2009 een bevredigend antwoord ontvangen, van een van de forumleden
                Op 18-2-2009 het forum afkraken.
                Deze gebruiker gaat een mooie toekomst tegemoet, als hij zo blijft reageren.

                Opmerking


                • #9
                  Dom

                  Volierefanaat schreef:

                  zelde zo'n bagger forum gezien

                  Ik draag dit forum een warm hart toe en vind dit soort uispraken dan ook echt erg dom.(druk ik mij zeer netjes uit)
                  Ik denk dan ook dat volierefanaat niet begrijpt hoeveel kennis hier is en dat het misschien ook aan je eigen instelling ligt of het je hier bevalt.

                  Volierefanaat schreef:
                  Want gezien het aantal reactie die ik heb mogen ontvangen lijkt dit forum wel DOOD of mensen zijn alleen behulpzaam volgens het principe ons kent ons en de rest zoekt het maar uit ( wat nog triester is )
                  Ofwel alle klaplopers hier BEDANKT VOOR NIETS


                  Ik denk dat je toch eens naar je eigen manier van vraagstelling en antwoorden moet kijken.
                  Hier wordt iedereen eerlijk geholpen als mensen een antwoord weten op de gestelde vragen.
                  En dit forum is dood, wat een belachelijke onzin zeg het is denk ik wel het meest actiefe forum voor vogelliefhebbers.
                  Voor mij persoonlijk ook het enige forum waar ik kom.
                  Dit soort antwoorden vind ik dan ook zeer kortzichtig, wat weet jij nu van dit forum en de mensen hier met je 13 berichten. Je bent pas 1,5 maand op dit forum dus oordeel niet zo dom.
                  Trieste vertoning. (waarschijnlijk draag je nog een pamper en krijg je nog elke dag je zin als je eens flink stampvoet) Sneu hoor.

                  RobK op voorhand mijn excusses als ik niet netjes ben, maar als ze op deze manier aan het forum komen of de mensen die hier wel graag komen, wordt ik echt pissig. Dus pas het met een gerust hart aan ik ben het kwijt.
                  "zelde zo'n bagger forum gezien" Waar haalt ie het vandaag zeg.
                  mvg Gerard 6

                  Opmerking


                  • #10

                    Opmerking


                    • #11

                      Opmerking


                      • #12
                        Denk niet dat er gezaagd is maar de botte bijl gebruikt.
                        groeten eddie

                        Opmerking


                        • #13
                          Zo als de waard is ..................

                          Ik heb gereageerd op je oproep maar waarschijnlijk wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten . Totaal geen reactie gekregen van je , waar had ik dat toch meer gelezen ?
                          Ik wil me dan ook graag aansluiten op de reactie van de andere mensen
                          op dit forom .
                          Bepaalde mensen op dit forum kan je beter kwijt dan rijk zijn .
                          Wie de schoen past trekke hem aan.
                          Gr Andre

                          Opmerking


                          • #14
                            aluminium voliere

                            Beste Vogelfanaat, nu dit forum niet aan de verwachtingen voldoet, kun je overwegen zelf een vogelforum op te starten. Voor eventuele hulp daarbij is onder de forumleden voldoende kennis aanwezig. Groet. Adrie Jonkers.

                            Opmerking

                            Working...
                            X