Mededeling

Collapse
No announcement yet.

met spoet gezocht

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • met spoet gezocht

    hoi allen maal ik heb een vraagje ik wou vraagen of er iemant 1 of 2 gratis gras parkieten voor mij over heeft mijn voelijeren is bijna af nog 1 week denk me vader maakt de voelijeren dus maar ik ga doei doei

  • #2
    Beste parkietengekkie,

    Ik vermoed dat je nog zeer jong bent, maar ik dacht zo bij mezelf, zou ik die jongen niet beter de raad geven om even zelf voor zijn parkietjes te werken, (vakantiewerk of week-end werk)?
    Maar toen maakte ik mij de bedenking, neen, hij zou beter in zijn vrije tijd naar school gaan, dan maakte hij niet zo ontzettend veel schrijffouten.
    Dus, ik zou je aanraden om eerst voor je parkietjes te sparen. Je moet ook weten dat ze ook nog dagelijks eten als je ze aanschaft, of ga je dat ook "gratis" vragen?
    Wat ik uiteindelijk bedoel te zeggen tegen je is het volgende: verlaag je aub niet tot bedelpraktijken, je bent nog jong en kan het zelf wel. De realiteit in deze keiharde wereld is nu eenmaal zo, dat , als je iets wil je er moet voor werken.
    Laat dit als een levensles bedoeld zijn, en denk er gewoon is over na, dan heb ik al genoeg bereikt met dit epistel.

    Opmerking


    • #3
      goed advies

      Dat is een mooi advies Tropic het meisje is inderdaad erg jong nog slechts 7 lentes.
      Inderdaad probeer zelf te sparen voor je vogels inplaats aan de bedelstaf te hangen daar heb je meer voldoening in.
      Dan is het hebben van de vogels toch veel leuker.

      En mijn adviesje is vooral dat een meisje van 7 jaar nog zo laat op het forum zit om 20 over negen 'savonds. Ga eens op tijd naar bed. (dit is goed bedoeld hoor maar kan geen andere woorden vinden )
      mvg Gerard 6

      Opmerking


      • #4
        Ze is heel slim en gaat om met meisjes van 12 en zoekt al een tijdje gratis parkieten Soms mag ze tot 23:30 uur opblijven zoals je in deze topic ziet.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Marx
          Ze is heel slim en gaat om met meisjes van 12 en zoekt al een tijdje gratis parkieten Soms mag ze tot 23:30 uur opblijven zoals je in deze topic ziet.
          http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=4602
          yep
          groeten uit apeldoorn

          Opmerking


          • #6
            Hahahahaha

            Hoi Marc

            Je hebt helemaal gelijk, ze is inderdaad 12 hoe ik nu aan die 7 kom is me ook weer een raadsel hahahahaha.

            Nou dan mag opblijven tot half 12 inderdaad ook wel een keertje hahaha
            mvg Gerard 6

            Opmerking


            • #7
              als je die topic terug leest is ze toch echt 7 jaar haar zus is volgens mij 12. die springt nogal eens bij voor haar zusje en post onder haar naam.

              Opmerking


              • #8
                Trek ik toch maar even in twijfel dan.

                Uit een eerder bericht:
                parkietgekkie
                nou ik ben 7 en ik woor 8 jaar en ik heb niet zo veel gelt dus kan het ook niet zo makelijk betallen
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  Ik heb toen ik 8 jaar oud was mijn eerste parkietje voor een kwartje gekocht (van mijn eigen vader weliswaar) en ik was er toen supertrots op dat het vogeltje helemaal van mij zelf was omdat ik er voor betaald had

                  Opmerking


                  • #10
                    nee

                    nou ik ben gewoon anders! mijn zus is 14 en geen 12! en mij naamschrijf je zo CASEY! en niet zo casy doei doei ik ga doei doei

                    Opmerking


                    • #11
                      ant woort graag

                      Opmerking


                      • #12
                        weten je ouders dat je hier om gratis parkieten vraagt?

                        Opmerking


                        • #13
                          "Antwoord graag"? Als je iets vraagt moet je het beleefd vragen. Zeker bedelen moet je heel beleefd doen. Weten je ouders dat je al maanden op internet om parkieten vraagt?

                          Je moet niet bedelen om parkieten maar gewoon aan je ouders vragen of je wat klusjes kan doen voor wat geld en dan mooi zelf leuke parkieten uitzoeken die je echt hebben wil. Geen gare parkieten waar iemand vanaf wil aannemen als je leuk aan de vogelhobby wil beginnen. Succes met de klusjes en je zoektocht naar gezonde jonge vogels. Bedelen kun je beter aan de minder bedeelden overlaten

                          Opmerking


                          • #14

                            Opmerking


                            • #15
                              als ik ze gratis vraag hoef je je daar niet mee te bemoejen en trouwens een goet te huis is altijt nog beter als een slegt te huis enme zus reageert niet ik ben geen doeben alsje dat soms denkt!!!!!!!!!!!!!!!!! heel veel suc6 hoor!

                              Opmerking

                              Working...
                              X