Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forpus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Forpus

    Hallo allemaal,

    Voor enige tijd heb ik een stel forpussen gekregen hele leuke grappige vogeltjes. Die wil ik eigenlijk bij de engelse en Catharina parkieten doen.
    Het is een nadeeltje ze kunnen niet tegen min graden.
    Want als ik zo rond kijk hebben ze een tempuratuur van 10 - 15 graden nodig.
    Dus kunnen ze alleen in de zomer naar buiten toch en's winter naar binnen.
    Graag een reactie van jullie.

    Ook wil ik even een reactie op de azijn discussie kun je daar niet gewoon keukenazijn nemen of is dat niet goed.

    MvG Victor

  • #2
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Ik zou het niet gokken, deze kleine schatjes kunnen ineens omslaan in echte moordenaars. Een Engelse parkiet maakt echt geen schijn van kans.

        Soms gaat het goed, veel vaker gaat het volkomen mis.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          mijn forpussen zitten in de schuur
          maar in de winter hebben ze ook min 8 graden voor de kiezen gehad en geen enkele uitval
          maar ik zou ze ook niet in een gemeenschappelijke voliere doen
          zijn echte pitbulls

          Opmerking


          • #6
            nee, forpussen kan je het beste alleen met ander forpussen , welke soort heb?

            ik heb wel eens mensen gehoord ie forpussen bij de catharinaparkieten hebben gestop het ging goed tot dat de forpussen broedrijp weden en toen was het een bloedbad , voor de catharina`s , dus hou maar gewoon de forpussen bij elkaar. ja je kan ze buiten doen, maar zorg dat de kooi/voliere geen last heef van de wind en dan kan je ze makkelijk buiten houden.

            groetjes rolf
            http://www.dekromsnavelkweeker.nl

            kweker van forpussen en Catharinaparkieten

            Opmerking

            Working...
            X