Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test muizenvallen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Test muizenvallen

    Na ongeveer een jaar gebruik te hebben gemaakt van diverse muizenvallen, heb ik er een test over geschreven. Die vind je op http://www.devogelman.com/2009/01/muizenvallen-test-2/

    Wellicht dat jullie er ook iets aan hebben.

  • #2
    Let op

    Beste de vogelman,


    Langzamerhand echter heb ik de indruk dat u liever uw eigen site promoot dan kennis deelt. Laat duidelijk zijn dat we hier niet gaan toestaan dat we op ieder bericht van u (en alle anderen) dergelijke links gaan toestaan (zitten we met z'n allen alleen nog naar internetadressen te koekeloeren). Mocht u reclame voor uw site willen maken is een annonce op de voorpagina van de Telegraaf wellicht een betere optie.

    Groet,

    Opmerking


    • #3
      Dag Rob,
      Het is slechts mijn bedoeling om mensen te helpen. Ik heb geen enkel belang bij het promoten van mijn website. Ik vind het jammer dat u hier zo over denkt. Indien dit tegen de regels is, staat het u vrij alle artikelen die ik plaats te wissen.

      Opmerking


      • #4
        Wissen

        Beste,

        Ik (en ik denk de meeste anderen ook) zou het leuker vinden als u dat verhaal over die muizevallen bijvoorbeeld hier zou plaatsen. Dan kunnen we dat direct meelezen. Het is niet de bedoeling alles direct maar te wissen. We proberen een ruimhartig beleid aan te hangen........

        Groet,

        Rob.

        Opmerking


        • #5
          Dag Rob,
          Een forum dankt zijn bestaan aan enthousiaste mensen zoals ikzelf die anderen willen helpen met, in dit geval, hun hobby. Zonder die mensen, geen forum. De ene keer stuur ik een link, de andere keer geef ik rechtstreeks antwoord. Er zijn voldoende forums over vogels waarbij mijn hulp niet eerst door de ballotage commissie hoeft. Ik vind het ook erg jammer dat je dit openbaar op het forum duidelijk wilde maken. Een mail aan mijn kant was m.i. ruim voldoende geweest.

          Ik doe dit voor mijn lol. Voor mij is de lol er hier voorlopig af.

          Opmerking


          • #6
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking

            Working...
            X