Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Test muizenvallen

Senior lid
    Thanks
    1

Test muizenvallen

Na ongeveer een jaar gebruik te hebben gemaakt van diverse muizenvallen, heb ik er een test over geschreven. Die vind je op http://www.devogelman.com/2009/01/muizenvallen-test-2/

Wellicht dat jullie er ook iets aan hebben.

Stamgast
    Thanks
    8

Exclamation Let op

Beste de vogelman,

Heel aardig dat u op een aantal fora binnen dit VogelCafé uw bijdrage levert.
    Langzamerhand echter heb ik de indruk dat u liever uw eigen site promoot dan kennis deelt. Laat duidelijk zijn dat we hier niet gaan toestaan dat we op ieder bericht van u (en alle anderen) dergelijke links gaan toestaan (zitten we met z'n allen alleen nog naar internetadressen te koekeloeren). Mocht u reclame voor uw site willen maken is een annonce op de voorpagina van de Telegraaf wellicht een betere optie.

Groet,

RobK, moderator VogelCafé.

Senior lid
    Thanks
    1
    Dag Rob,
    Het is slechts mijn bedoeling om mensen te helpen. Ik heb geen enkel belang bij het promoten van mijn website. Ik vind het jammer dat u hier zo over denkt. Indien dit tegen de regels is, staat het u vrij alle artikelen die ik plaats te wissen.

Stamgast
    Thanks
    8

Lightbulb Wissen

Beste,

Ik (en ik denk de meeste anderen ook) zou het leuker vinden als u dat verhaal over die muizevallen bijvoorbeeld hier zou plaatsen. Dan kunnen we dat direct meelezen. Het is niet de bedoeling alles direct maar te wissen. We proberen een ruimhartig beleid aan te hangen........

Groet,

Rob.

Senior lid
    Thanks
    1
    Dag Rob,
    Een forum dankt zijn bestaan aan enthousiaste mensen zoals ikzelf die anderen willen helpen met, in dit geval, hun hobby. Zonder die mensen, geen forum. De ene keer stuur ik een link, de andere keer geef ik rechtstreeks antwoord. Er zijn voldoende forums over vogels waarbij mijn hulp niet eerst door de ballotage commissie hoeft. Ik vind het ook erg jammer dat je dit openbaar op het forum duidelijk wilde maken. Een mail aan mijn kant was m.i. ruim voldoende geweest.

Ik doe dit voor mijn lol. Voor mij is de lol er hier voorlopig af.

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    466

Smile linkjes plaatsen,

Ik hoop dat het er hier meer om het meermaals verwijzen naar de eigen website gaat. (Denk het wel). Volgens mij wordt het wel toegestaan om je eigen website onder de streep te promoten. En verder niet in de berichten er naar verwijzen.
    Dat kunnen anderen dan wel weer doen, ha, ha. Ik bijvoorbeeld. (Als de vraag er om vraagt dan hé.)

Dus niet meteen de handdoek in de ring gooien en gewoon weer mee doen Vogelman. Volgens mij ben je hier net zo welkom als ieder ander.

Ik doe het ook voor de "lol" en ik zie de "lol" er nog steeds wel van in. Succes.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Forum Rechten