Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NOP ter discussie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #61
    Daar hadden ze vast niet op gerekend, eindelijk een instantie die wat doet.
    Imagoschade? Hadden ze beter hun zaken op orde moeten hebben en de dieren beter moeten verzorgen. Ik vind het goed dat deze zaak toch niet in de doofpot gestopt wordt.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
      Daar hadden ze vast niet op gerekend, eindelijk een instantie die wat doet.
      Imagoschade? Hadden ze beter hun zaken op orde moeten hebben en de dieren beter moeten verzorgen. Ik vind het goed dat deze zaak toch niet in de doofpot gestopt wordt.
      ben ik het helemaal mee eens

      Opmerking


      • #63
        Zojuist op www gelezen:
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #64
          bedankt

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Bedankt voor je berichtje,vind het heel erg wat daar gebeurd,omdat waarschijnlijk mijn vogel er nog is ,ga weer mailen met die Frank ,je weet nooit.
          Groet Alie

          Opmerking


          • #65
            Het Papegaaienpark wijdt de situatie aan strengere regelgeving, teruglopende bezoekersaantallen, diverse rechtszaken en 'negatieve berichtgeving en stemmingmakerij' in de media.
            Tja, vooral die media toch, schande...
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Alie
              Bedankt voor je berichtje,vind het heel erg wat daar gebeurd,omdat waarschijnlijk mijn vogel er nog is ,
              Die vogels is niet meer van jouw ,,en die zit er ook wel jouw schuld !

              Opmerking


              • #67
                Hallo Animal.

                Ik kan aan dit soort opmerking zien dat je weer helemaal beter bent.

                Dat hoeft toch niet? En je had het best anders kunnen formuleren.

                Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                Opmerking


                • #68
                  Het ergste van alles vind ik, dat de opgevangen vogels de dupe dreigen te worden van deze situatie. Alsof deze dieren al niet genoeg meegemaakt hebben. Sneu!

                  Opmerking


                  • #69
                    waar rook is is vuur

                    . . . en strikt genomen heeft er vanaf de beginjaren tot heden altijd wel een rookpluim boven het NOP gehangen.


                    Naar aanleiding van eigen waarnemingen ben ik destijds wel eens flink in de materie (soap) rond de NOP gedoken en heb daarbij hele nare dingen ontdekt.

                    De populariteit binnen bepaalde kringen, de groei en het vermeende succes van het park heeft velen, waaronder ondergetekende, dan ook meer dan eens bijzonder verbaasd.

                    Wanneer je de meerjarige balans opmaakt komt inderdaad de hier eerder genoemde gedachtegang 'beter geen opvang dan een dergelijke foute opvang' wel eens boven.

                    Het ergste van alles vind ik, dat de opgevangen vogels de dupe dreigen te worden van deze situatie. Alsof deze dieren al niet genoeg meegemaakt hebben. Sneu!
                    Absoluut, maar wel het gevolg van jarenlang gesjoemel en wanbeleid, om nog niet te spreken van misleiding jegens personen die in goed vertrouwen hun dier(en) hebben afgestaan.



                    Last minute donaties om de boel in huidige vorm te redden lijkt me gezien de geschiedenis in ieder geval geen optie.

                    De vraag is dan wat momenteel nog wel optioneel is:

                    De hele handel onder curatele en een doorstart met een nieuw kader?

                    Indien nog mogelijk een spoed-herplaatsingsproject binnen NVD/opvangcentra starten?

                    Snel een veiling-uitverkoop houden.

                    en de minst populaire optie is uiteindelijk na faillissement opruimen in de ruimste zin van het woord.
                    Amigo de los Psittacidos

                    Look deep into nature and you will understand everything better

                    Opmerking


                    • #70
                      Voorheen gingen in beslag genomen vogels in Nederland naar NOP, maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat deze opvang wordt/is overgenomen door Stichting AAP.

                      Een veel grotere verbetering in die situatie kan ik me bijna niet voorstellen.
                      Amigo de los Psittacidos

                      Look deep into nature and you will understand everything better

                      Opmerking


                      • #71
                        Dat doet mij denken aan de spreuk/gezegde:

                        One step for a man, an giant leap for mankind
                        ( in dit geval voor de vogels dan )
                        Met vriendelijke groet:
                        Henk.

                        Opmerking


                        • #72
                          Dat zou inderdaad een geweldige verbetering zijn. Daar zijn nog echte idealisten bezig met enorm veel passie.

                          Oproep aan alle vogelliefhebbers; geef oude inktcassettes en telefoons voortaan aan Stichting AAP, een zeer goed doel.
                          Groet Ton,
                          www.allevogels.nl

                          Opmerking


                          • #73
                            Of doneer je airmiles aan de stichting AAP.

                            Opmerking


                            • #74
                              goed doel

                              Je kunt automatisch sparen voor AAP maar je kan er ook voor kiezen om zelf steeds de airmiles over te maken naar AAP.
                              Ikzelf spaar al sinds ik airmiles heb voor AAP, ik laat het automatisch naar AAP gaan.

                              Als het je niet duidelijk is dan kun je ook bellen naar AAP. Zij kunnen het je precies uitleggen.
                              Ik kan nl niet vinden hoe je kan regelen dat je airmiles automatisch doorgeboekt worden. Hoe ik dat tig jaar geleden gedaan heb weet ik niet meer. Volgens mij airmilespasjes via AAP zelf, er zit nl een sticker van AAP op.


                              http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

                              Opmerking


                              • #75
                                En nu is aap een van de meest actieve partijen in het opzetten van de positieflijsten.
                                Heb je exotische vogels (of andere dieren) als hobby en wil je die hobby blijven uitoefenen steun dan zeker niet AAP.

                                Gerrit

                                Opmerking

                                Working...
                                X