Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Re vererving

mozkan
    Guest

Smile Re vererving

Ik zou graag willen weten wat de vererving is van agaat barmsijs x een kobalt barmsijs ik heb dit nog nooiet geprobeerd en zou dit graag willen weten.
    http://barmsijzen.webklik.nl/page/vogels

medaar
    Guest

Cool oeps..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mozkan Bekijk Bericht
    Ik zou graag willen weten wat de vererving is van agaat barmsijs x een kobalt barmsijs ik heb dit nog nooiet geprobeerd en zou dit graag willen weten.
    http://barmsijzen.webklik.nl/page/vogels
    boven mijn petje. zou dit niet doen. kweek alles eens in natuur kleur. Want binnen 5.jaar, kent niemand meer ,de zeer mooie kleine barmsijs. En weg is weg ze. komt niet weren. maar den Me daar hè die, weet , niets , kent niets . a ja hè elk zijn idee. jammer man

Lid Geert's Avatar
    Thanks
    0
    Ik zou geen agaat in je lijn van de donkerfactorige kweken omdat deze mutatie het beste uitkomt bij de kleine barmsijs
    De reden is dat kleine barmsijs een hoger bruinfactor heeft.
    Plus als we weer van alles er doorheen kruizen dan is het weer snel gebeurdt met deze mooie vogel.
    Je kunt veel beter de bruine met de donkerfactorige kweken.

Bruin x Donkerfactorige: Mannen
    25% Donkerfactorige split voor bruin
    25% Wildkleur split voor bruin
    Poppen
    25% DonkerfactorigeBruin
    25% Bruin

Donkerfactorige x Bruin: Mannen
    25% Donkerfactorige split voor bruin
    25% Wildkleur split voor bruin
    Poppen
    25% Donkerfactorige
    25% Wildkleur

Groeten Geert

mozkan
    Guest

Ik zou deze combinatsie nooiet maken

Ik heb alle mutatsie barmsijzen gekweekt maar nooiet agaat x kobalt gekruisd en daarom vraag ik hier nu de vererving van.Het is voor mijn site.
    Zelf wil ik alleen wildkleur en kobalt nog maar want door elke mutant die je er inkruist behalve donkerfactorig of goeie bruine verlies je de echte kleur van je barmsijzen.Het gaat er maar over dat mensen die dat willen dat ze ook de vererving van agaat x kobalt kunnen vinden voor mensen die zo wel willen kweken.Allemaal bedankt voor de reacties.

Senior lid
    Thanks
    1
    Agaat x Donkerfactor=

Zonen:
    25% Donkerfactor/Agaat
    25% Wildkleur/Agaat

Dochters:
    25% Donkerfactor Agaat
    25% Agaat

Senior lid
    Thanks
    11
    Als je het voor een informatieve site wil gebruiken zou ik ook eens nagaan of de benaming "kobalt" nog gebruikt wordt. Ik dacht dat het tegenwoordig de donkerfactor noemde, maar 'k kan het mis hebben.

Heb vorig jaar een cabaret donkerfactorig agaat barmsijsje gekweekt. De combinatie was inderdaad niet echt geslaagd te noemen. De grondkleur van de barmsijs lijkt dan op een witte poes die door wat houtskool heeft liggen rollen, een vuilgrijze kleur dus met daarop de wat donkerder grijze streepjes van de agaatfactor.

medaar
    Guest

Wink zwarte barmsijs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barmsijscabaret Bekijk Bericht
    Als je het voor een informatieve site wil gebruiken zou ik ook eens nagaan of de benaming "kobalt" nog gebruikt wordt. Ik dacht dat het tegenwoordig de donkerfactor noemde, maar 'k kan het mis hebben.

Heb vorig jaar een cabaret donkerfactorig agaat barmsijsje gekweekt. De combinatie was inderdaad niet echt geslaagd te noemen. De grondkleur van de barmsijs lijkt dan op een witte poes die door wat houtskool heeft liggen rollen, een vuilgrijze kleur dus met daarop de wat donkerder grijze streepjes van de agaatfactor.
    De kobalt barmsijs, gezien in gottem, is zeker 8.jaar geleden was van wolfcarius denk ik. wel was blauw van kleur en zeer mooi . maar nu zijn die zo zwart en niet meer ???? zie ze niet graag. Het mooie blauw is weg.

Senior lid
    Thanks
    1
    De "kobalt" factor heet tegenwoordig Donkerfactor.

Medaar, deze vogels zijn nooit blauw geweest.

Senior lid
    Thanks
    0
    Waarom worden de kleurbenaming tog iedere keer veranderd ( kobalt nu donker faktor) izabel.bruin agaat . eumo aganet ga zo maar door laat het tog zo als het was GR jan

medaar
    Guest

Unhappy 2001

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willie Kuijpens Bekijk Bericht
    De "kobalt" factor heet tegenwoordig Donkerfactor.

Medaar, deze vogels zijn nooit blauw geweest.
    ben je ook in gottem bij deinze dan geweest.???? Waren blauw,kobalt is dat niet , blauwzwart. ( kleuren van de club). Of ben ik kleuren blindt. Heb ze daar voor de eerste maal gezien. Is me geen leugen waardt ze. Maar kweek die in de bruine natuurlijke kleur. zo mooie en dankbare vogeltjes. Waarom de natuur geweld aandoen.???? Den medaar.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten