Mededeling

Collapse
No announcement yet.

poten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • poten

    heeft er iemand ervaring met grasparkieten met open liggende poten. we hadden een nestje van drie, en bij allen was het hetzelfde probleem.
    zou het een genetische oorzaak hebben of zou het kunnen liggen aan het nestkastje?

  • #2
    Ik denk dat je spreidpoten bedoeld?

    Spreidpoten - Alles over spreidpoten bij jonge vogels en meer dan 20 andere broedstoornissen bij kooi- en volièrevogels. Groot forum over broedstoornissen
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      mercikes

      Opmerking


      • #4
        Wat voor nestkastje had je? 15*15 (st. grasparkietenblok)? Dan zou het daar niet aan moeten liggen.

        Wij hadden dit jaar ook 1 jong met spreidpoten. met 2 knijpringen en een elastiekje verholpen. elastiekje steeds wat strakker er aan doen totdat de poten recht staan en dan het geheel nog een tijdje laten zitten.
        Mijn Site

        Opmerking


        • #5


          zo bedoel je tog?

          Opmerking


          • #6
            Nee, mijn parkiet was blauw

            Ja inderdaad Sterkeroy, zo bedoelde ik
            Mijn Site

            Opmerking


            • #7
              Ik denk toch dat aan de kweekbak ligt, er is immers geen kuiltje in.
              We gaan onze bakjes vernieuwen en zullen dan verder zien.
              BEDANKT VOOR DE REACTIES.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Rudmer
                Wat voor nestkastje had je? 15*15 (st. grasparkietenblok)? Dan zou het daar niet aan moeten liggen.

                Wij hadden dit jaar ook 1 jong met spreidpoten. met 2 knijpringen en een elastiekje verholpen. elastiekje steeds wat strakker er aan doen totdat de poten recht staan en dan het geheel nog een tijdje laten zitten.
                vind dit onzin een vogel met spreidpoten heeft een tekort aan bepaalde vitaminen en ik vind dat deze vgels niet levensvatbaar zijn en de methode werkt ook meestal niet je kunt ook niet kweken met zon vogel
                groeten uit apeldoorn

                Opmerking

                Working...
                X