Mededeling

Collapse
No announcement yet.

parkieten gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • parkieten gezocht

    hoi allemaal ik wou vraagen of een van jullie nog gratis tamme parkieten heb voor my
    al vast bedangt groetjes casey

  • #2
    Tja,

    Klik hier maar aan. www.vogelmarktplaats.nl

    En waarom zou je ze eigenlijk gratis willen?
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      bedangt voor het reageeren nou het zit zo ik ben 7jaar en ik heb niet zo veel gelt snapje groetjes enxxxcasey

      Opmerking


      • #4
        Dus als ze ziek worden kun je ook niks voor ze doen? Dan is de dierenarts te duur? Ik denk dat je beter niet teveel gratis parkieten kan verzamelen want het moet ook leuk blijven voor de parkieten en die kosten ook geld als ze iets nodig hebben Zolang je er niet zelf voor kan zorgen wat geld betreft kun je beter aan je ouders vragen hoeveel je er mag en of zij je willen helpen met het geld als ze ziek worden of als je iets nodig hebt voor de parkieten. Ze willen graag een ruime kooi, elke week nieuw zand op de grond, goed gezond eten en ook graag lekker sepia, wat eivoer zo nu en dan en zeker zullen ze een keer ontluist of ontwormd moeten worden. Dat kost allemaal geld en dat moeten je ouders je allemaal geven.

        Dus koop gewoon 2 leuke parkieten waar je voor spaart en dat alleen met instemming van je ouders die ook de dierenarts willen betalen als ze soms een keertje ziek zouden worden. Dat hebben je vogeltjes toch wel verdient denk ik Je kan ook veel meer genieten van 2 parkietjes waar je de tijd voor hebt en die je aandacht kan geven.

        Ook altijd aan je ouders vragen of ze je willen helpen met verzorgen. Met 7 jaar kun je niet alles zien en als je moeder ook elke dag de bakjes voer en water controleert en meehelpt te onthouden wanneer ze schoongemaakt moeten worden komt het vast helemaal goed.

        Succes met de parkieten.

        Opmerking


        • #5
          dat heb ik al ge zegt en dat doen ze ook ze helpen me wel hoor en ik ben al over 2 heen hoor groetjes casey

          Opmerking


          • #6
            7 jaar?

            Moet je dan niet nodig naar je bed?
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #7
              neejho

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
              Moet je dan niet nodig naar je bed?
              als het het broertje van elsje 12 is hoef ie niet naar bed.
              sigpic

              Opmerking


              • #8
                Broertje,

                Volgens mij is het een meisje.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  Hallo,
                  hier even de zus van casey.
                  Casey zoekt gratis parkietjes,
                  het aanschaffen moet zij zelf betalen van haar spaargeld en de verzorging wordt door mijn ouders betaald,
                  de parkietjes wonen op dit moment nog in traliekooien die geschikt zijn voor 2 parkieten per kooi en gaan zodra de voliere af is in de voliere.
                  De kooien staan in onze loods die wij huren en daar staan ook mijn cavia's
                  (ik ben fokker).
                  Casey is niet zoals andere meisjes van haar leeftijd,ze is een stuk slimmer en gaat met meisjes om van 12,zij is al heel goed in staat zelf voor haar vogeltjes te zorgen,natuurlijk wordt er wel gcontroleerd en af en toe verschoon ik de vogeltjes maar dat is andersom ook zo,als ik met school zit dan doet zij de caafjes ook weleens.
                  Ik hoop dat het zo iets duidelijker is?
                  Met vriendelijke groet Mercedes,
                  de zus van Casey(EEN MEISJE)

                  Opmerking


                  • #10
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

                    Mijn website:

                    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      bedangt

                      ik hoop dat er nog meer reaksies op me onderwerp koomen grootjes en xxx casey en de vogeltjes

                      Opmerking


                      • #12
                        nou mijn dochtertje van 7 is ook met vogels begonnen onder begeleiding van mij maar die zit niet zo bijdehand op een forum te internetten hoor, lijkt me ook sterk trouwens.
                        ik zoek voor haar vogels en we overleggen wel samen en zij voert ze maar op een forum naar vogels vragen zou niet in haar opkomen zelfs.

                        misschien bij je vereniging in de buurt eens informeren die kunnen je misschien wel verder helpen?

                        Opmerking


                        • #13
                          en dat is me zus dus

                          tietel klopt niet hellen maal sorry daar voor maar wat ik dus wou zegen :nou ik mag ijgenlijk ook niet zo laat op blijven hoor maar ik doe het stikem niet zegen he! xxxcasey en de vogels!

                          Opmerking


                          • #14
                            en dat is me zus dus!

                            en dat was me zus ik kon haar niet teegen houden hoor maar het is ook wel beeter hoor ja ik heb aven toe wat ruzi maart valt mee maar dat ze dit hat geplaatst haden we weer ruzi maar ja dat is allemaal verleden tijd dus ik ben meschien dom of stom maar ik kan echt heelerg slim sijn hoor maar ik sluit dit nu af vriendelijke groeten en xxx casey en de vogels

                            Opmerking

                            Working...
                            X