Pagina 1 van de 281 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 2806

Onderwerp: Foto's van Kees uit Nieuwzeeland

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    461

Post Foto's van Kees uit Nieuwzeeland

Ik plaats hier even een link van Kees uit Nieuw-Zeeland.
    http://vogelcafe.nl/showthread.php?t=4234
    Christmas 2005.

flowering pohutakawa of Nieuw Zeelandse kerstboom.

misty view with rainbow

Het kanon is er nog één van de VOC. Een oudje dat in 1954 uit het Noord Holland kanaal (in Holland) werd opgegraven.

Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    461

Smile Vervolg.

View from house

Thanks Kees. Enjoy the summer in your country, ha, ha. Zo'n uitzicht vanuit je woning, nou wie wil dat niet.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Junior lid
    Thanks
    0

mooi uitzicht

ja wie zou dat nu niet willen zon leuk uitzicht vanuit het huis.
    het is erg mooi daar.
    dat is heel nieuwzeeland eigenlijk wel, ben er voor 3 jaar geleden geweets op strage.

heb er een mooie tijd gehad en veel van de natuur gezien, zal zo weer terug willen als het kon, het is echt de moeite waard alleen moest de reis niet zo veel kosten.

hopelijk krijgen we nog meer foto's te zien.

vriendelijke groet hjkoning

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    461

Smile Een paar foto's van de "Tui"

Latijnse benaming: Prosthermadera novaeseelandiae

Bedankt weer Kees.

Filmpje: http://ibc.lynxeds.com/species/tui-p...ovaeseelandiae
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Stamgast
    Thanks
    0
    mooie vogel zeg,
    kees schreef:
    Mijn naam is Kees Hulsebosch, woonachtend in Tauranga, Nieuw Zeeland. Ben in Nederland geboren and getogen en in 1974 met mijn vrouw naar NZ geemigreerd. Nu onze twee jongens zijn opgegroeid en het ouderlijke nest al een tijdje hebben verlaten weer met mijn oude hobby begonnen. In de jaren 60 was ik lid van vv Haarlem. Ik heb tropen incl Bandvinken, Ceres, St Helenas, Muskaatvinken, Binsen, Gouldians,en roodkop amadines. In totaal heb ik 12 vluchten van 3 x 1.8 x 2.4 hoog. Groet, Kees

kees mag jij daar met "inlandse" kweken?
    als ik jouw was zou ik dan toch ook 1 of 2 volieretjes vrij maken voor dit soort vogels,zou mij super lijken.
    ik denk als je zulk soort vogels zou kweken dat er vast wel iemand is die met je wilt ruilen hoor voor soortjes die jij ambieërt.
    hahahahahaaha japanse nachtegalen toch? hoeveel wil je er hebben?

groeten vanuit een koud nederland ,welk weer helemaal in de ban is: elfsteden tocht of toch weer niet? HAHAHAHAHAHA

Stamgast
    Tauranga Nieuw Zeeland voor de ene helft van het jaar, de andere helft outback Australia
    Thanks
    94

inheemse vogel kweekvogel kweek

Hallo winterkoning. Helaas, helaas.
    De eerste helaas omdat er een importeer verbod is voor alle vogels. Anders had ik die Japanse nachtegalen al lang in huis gehad.
    Het tweede helaas omdat voor het houden van inheemse vogels een vergunning nodig is, en deze vergunning niet aan individuelen wordt vertrekt voor dit soort vogels. Zijn helaas alleen te zien in het wild of geregistreerde vogelparken in NZ. De enige vogel waarvoor ik als individueel een vergunning
    voor zou krijgen is de Kakariki. Gelukkig is de Tui een geregelde bezoeker in onze tuin als de flaxen in bloei staan.
    En nog even er tussendoor. Vogels zoals putters, groenlingen etc zijn hier geintroduceerd en hier is geen vergunning voor nodig. Er zijn echter weinig of geen mensen in NZ die ze houden of er mee broeden.
    Groet Kees vanuit een warm, dertig graden, geen wind, blauwe strakke lucht, NZ. Ijs koop ik alleen in een wafeltje.

Stamgast
    Thanks
    0
    hoi ,ja ik snap het,wat ik niet snap dan is dat men dus de "onze" inheemse niet kan waarderen.
    kees wat weet jij over deze soorten:
    Verder worden de Cyanoramphus n. cooki (=Norfolk roodvoorhoofd kakariki), de Cyanoramphus n. chathamensis (=Chatham roodvoorhoofd kakariki) en de Cyanoramphus malherbi (=Oranjevoorhoofd kakariki) ernstig bedreigd in hun voortbestaan.

ik bedoel zijn er bij jouw in de contreien bv kweekprogramma's oid in die natuurparken of zijn er kwekers die daar mee bezig zijn bij jullie aan de andere kant van de wereld??????
    word er daar wat aan gedaan? ik neem aan dat jij met de kakariki de gvh en de rvh kakariki bedoeld die bij jouw/jullie rondvliegen.
    houden ze deze dan ook niet in mutaties oid ?
    of is gewoon de vogelsport in zijn algemeen niet echt je van het aan die kant van de wereld?

enne neem maar een ijsje van mij dan hahahahahahahaha
    mvg

Stamgast
    Tauranga Nieuw Zeeland voor de ene helft van het jaar, de andere helft outback Australia
    Thanks
    94

Jullie inheemse vogels

Hallo Winterkoning. Zou U contact op willen nemen met mijn prive e mailtje? dan kan ik het een beetje meer uit de doeken doen en wat bijlages toevoegen.
    Er zijn geen geheimen alleen kan ik het die computers niet zo overweg.
    En ja, u slaat de spijker op de kop, het is hier niet allemaal je van het. Behelpen dus.
    Groet Kees Nieuw Zeeland.

[heb er een mooie tijd gehad en veel van de natuur gezien, zal zo weer terug willen als het kon, het is echt de moeite waard alleen moest de reis niet zo veel kosten.

hopelijk krijgen we nog meer foto's te zien.

vriendelijke groet hjkoning[/QUOTE]

Hallo,
    Als je een jaar van te voren boekt heb je de vlucht voor zo.n 350 a 450 Euro goedkoper per stoel dan heb je zogenaamde q plaatsen daar hebben ze er maar 6 van op een vlucht dit om mensen te lokken als je later boekt zijn die plaatsen weg,wij doen dit altijd als we naar australië gaan en zijn nu alweer bezig voor volgend jaar 2010 dus als je er vroeg bij bent valt de prijs wel mee,goed overleggen met het reisbureau wil ook wel een hoop voordeel opleveren wij hadden al geboekt maar kregen 3 dagen later bericht dat hun de reis hadden gecanseld en een reis met een andere maatschappij hadden besproken voor ons, die 1500 euro goedkoper was,konden we daar mooi de camper 5 weken van betalen.

m.vr.gr. Harry

Stamgast
    Thanks
    94

The truth behind the dykes.

Het lied van Paul van Vliet gaat over "Come to Holland". Ik zeg kom naar NZ.
    Ik ben in de voorrechtelijke positie geweest dat ik de laatste 7 jaar ontzettend veel de aardbol ben rondgereisd als langdurig vakantieganger en niet op zakenreizen. Veel gezien maar zoals velen die hier in NZ al eens eerder zijn geweest zullen bevestigen, dit is het paradijs. De reizen zijn welliswar wat duurder dan een vakabntiereis naar Gaza op met mement maar meer dan de moeite waard. Het vordeel is dat er hier altijd een bed staat.
    Groet, Kees

Pagina 1 van de 281 1231151101 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten