Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's van Kees uit Nieuwzeeland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ja, ja,

    Veel geluk en gezondheid en een prettige reis met veel avontuur toegewenst voor Jou en Ingrid Kees, en dat je maar met veel innnerlijke verijkende bagage terug mag keren.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • Opmerking


      • doe de groeten aan de diamantduifjes

        Opmerking


        • mvrgr

          Piet

          Opmerking


          • Goede reis en veel succes!

            Zeker verrassend....... Een goede reis gewenst samen en ik hoop dat het jullie brengt wat je ervan verwacht. We zullen vast weer van je horen!

            Groetend
            Hans.
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

            Opmerking


            • Good luck!

              Veel plezier op deze prachtige reis. Voorzichtigheid is de moeder der porseleinkast, om er nog maar even een bekende oudHollandse leus tegenaan te gooien. Zo een die in een kort na-oorlogs Haarlem werd gebezigd....

              Hartelijk dank voor je bemoedigende woorden, de forumleiding red zich wel tijdens je afwezigheid. In geval van nood hebben we altijd nog de Bermuda-driehoek.

              Groet,

              Rob.

              Opmerking


              • Goede reis Kees en heel veel plezier, succes
                vriendelijke groet
                Henk

                Opmerking


                • Nou, dat klinkt wel heel erg gaaf! Goede reis!
                  En inderdaad, vergeet ons niet mee te laten genieten van mooie foto's/verhalen als je daartoe de kans ziet

                  Opmerking


                  • een goede reis toegewenst

                    Opmerking


                    • veel plezier Kees en geniet ervan

                      Opmerking


                      • veel succes en plezier kees en laat wat van je horen

                        gr klaas
                        Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                        Opmerking


                        • Hey, wat zie ik, er staat maar 1 stoel bij de 4x4 camper, heb je je vrouw toch ook maar thuis gelaten

                          Groetjes en een fijne reis samen.
                          Groeten Michael

                          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                          Opmerking


                          • Net pas voor het eerst dit topic gezien, ja hoe kan het?
                            16 pagina's met verbazing zitten bekijken, lezen en dan denk je ZUCHT... wat doen wij hier in Nederland?
                            Wat een ontzettend leuk topic; fantastische foto's, die adelaars, die mist op het water, de voor jullie "gewone" vogels die onder de tuintafel zitten maar die voor ons een droom zijn om te zien.
                            Ik ben echt diep onder de indruk van dit topic, gewoon absoluut fantastisch!
                            Keep up the good work.

                            Opmerking


                            • even een voorproefje

                              Hallo jong en lui. Zijn net weer terug van het "Land Down under" . Wilde eigenlijk niet eens de vakantie onderbreken maar ik had (helaas) al een vogelreisje naar Zuid Afrika gebooked. Ben slechts een weekje thuis voor ik er weer voor 7 weken vandoor ga. Even een voorproefje voor wat er te wachten staat. Zal voor het leeuwen deel moeten wachten tot na de kerst. Een van mijn highlight was het zien van de witstaart zwarte cockatoo in het wild. De vele malen dat we in Zuid West Australie zijn geweest had ik de roodstaart zwarte cockatoo al vele keren gezien. Moet vermelden dat die witte er volop zijn in dit deel van het land. Nadat het primeurtje er op zat zag ik ze dagelijks en kon al gauw hun roep herkennen. Was mijn lijmstokjes vergeten.
                              Groet, Kees Nieuw Zeeland waar het inmiddels prachtig weer is en we in de mid 20 graden zitten.

                              Foto 1: we zijn onderweg. nog zo'n 6000 km voor de boeg
                              2 Big Red Kangaroo. slechts een van de 55 miljoen
                              3. Deze Kookaburra vloog van het dak op mijn zoon's huis tegen de boom aan om de termieten te verschanzen
                              4. Tigerslang. Australie heeft 7 van de 10 meest giftige slangen in de wereld. Deze slang, een Tigerslang, is aggressief en zeer giftig.
                              5.Cocklebiddy. Acht inwoners. 32 vogels die ik wel heb geteld; de kangaroos niet. Waarschijnlijk een van de kleinste gemeenschappen in heel Australie maar wel belangrijk, vooral als je na 400 km wilt bij tanken.
                              Bijgevoegde Bestanden

                              Opmerking


                              • Canola - rape zaad

                                Ben nog in het leer stadium wat het plaatsen van foto's betreft. Vond fotobucket niet zo geslaagd dus hier probeer ik het op een andere manier
                                Bijgevoegde Bestanden

                                Opmerking

                                Working...
                                X