Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gezocht recept voor showvogel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Voer voor showvogels

    Opmerking


    • #17
      Bijna alle vogels ontwikkelen hun kleuren beter als ze ook algen in de voeding aangeboden krijgen. Ik gebruik daarvoor spirulina, maar er zijn vast ook vergelijkbare producten.
      Daarnaast kun je je een beetje verdiepen in de natuurlijke kleurstoffen die in groenten en fruit (verschillende bessen bijvoorbeeld) zitten. Papegaaiachtigen hebben ook bouwstoffen nodig voor hun kleuren, ik weet zelf alleen niet welke stoffen.

      Verder is badderen of besproeien erg belangrijk voor het verenpak en het poetsen daarna is tevens een goede bezigheid.
      Met wat (ongeparfurmeerd) badzout in het water komen de veren er prima uit te zien, klaar voor de show.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #18
        antwoord op vraag 1

        maar ik wou eigenlijk eens zien of er nog daadwerkelijk iets gedaan wordt om een mooie vogel te houden ik heb er zelf geen problemen mee wantmijn vogels krijgen alleeen het beste dus ja wat voor hobby heb ik dan ,ikvraag me af of er ook nog serieuse reacties zullen komen .
        maar ook voor commentaar sta ik open.
        ik ben niet voor niets gedragsdeskundige voor papagaaien dus ja je moet wel tegen een stootje kunnen
        Als er geen problemen zijn en men alles zo goed doet en weet ,waarom dan zoveel retorische vragen.

        Ik ken de pappenheimers in de papagaaienwereld een beetje ,op hun eigen fluffie achtige sites komt bijna niemand en zit ,,bijna,,(of helemaal) niemand met kennis,en daarom hier maar iets vragen


        Sorry voor mijn reactie,maar wordt hier zo moe van

        Groeten Rene

        Opmerking


        • #19

          Opmerking

          Working...
          X