Mededeling

Collapse
No announcement yet.

graszaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
    Bij deze Ton eten ze het wel, maar zoals gezegd, niet dol enthousiast.
    Ik heb het nu maar door het zaadmengsel gedaan.
    Hallo Ton,
    maar dan valt dat dunne zaad helemaal onder in de zaadbak omdat het zo fijn is dan zou ik het liever door het eivoer doen dit is wat vochtig en dan blijft de fonia/paginagreen er aan plakken en op die manier gaat er minder verloren.

    m.vr.gr. Harry
    m.vr.gr. Harry

    Opmerking


    • #17
      Ik gebruik een lage stenen schaal als voerbak, dus dat zakken valt wel mee. Bovendien is het pagimazaad zo licht dat het eerder bovenop ligt.

      Foniopaddy geef ik om de reden die jij noemt wel apart of soms inderdaad door het eivoer.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #18
        Hallo Wessel. vijgen duurder geworden. Voor die reden kocht mijn schoonvader ook geen zoute haring meer toen hij in Nederland terug kwam. "Vroeger waren ze een gulden" hoorde ik steeds. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

        Opmerking


        • #19

          Opmerking


          • #20
            apart

            ik geef de graszaden apart in een bakje, ik geef het nu sinds zaterdag, kan nog niet echt zeggen, of het goed word gegeten ja of nee. maar ik geef het niet als basisvoer, maar een klein bakje erbij, gewoon om wat te varieeren.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Ton
              ik geef de graszaden apart in een bakje, ik geef het nu sinds zaterdag, kan nog niet echt zeggen, of het goed word gegeten ja of nee. maar ik geef het niet als basisvoer, maar een klein bakje erbij, gewoon om wat te varieeren.
              Ton

              ze moeten er wel even de tijd krijgen om er aan wemmen veelal wordt er mengeling gegeven van diverse soorten vooral timothee graszaad wordt goed gegeten door practvinken.

              vanmiddag heb ik diverse soorten gepelde graszaden gezien wat door het eivoer werd gedaan heb deze nu maar besteld eens kijken of dat wat is

              dik

              Opmerking

              Working...
              X