Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zomaar mooie foto

    Vandaag met een vriend uit Polen naar Kinderdijk geweest en daar kwamen we deze fuut met jong tegen in een riviertje.
    Blijven toch prachtige vogels zeker als ze met hun paringsdans elkaar het hof maken.
    mvg,
    Kingfisher

    Mvg,
    Kingfisher.

  • #2
    mooie foto

    En inderdaad mooie vogels en die kunnen een mooi toneeltje opvoeren.
    Ik zie ze ook vaak als ik aan het vissen ben met ons bootje op het water.
    Echte visvreters.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      mvrgr

      Piet

      Opmerking


      • #4
        mooie foto's hoor heren

        nou begrijp ik het dat je deze te "pakken" kreeg ,je hebt te veel tijd als vutter
        hahahahahaa
        mvg

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Piet
          Mooi plaatje Kingfisher.

          Leuk al die visliefhebbers.

          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #6
            mvrgr

            Piet

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
              mooie foto's hoor heren

              nou begrijp ik het dat je deze te "pakken" kreeg ,je hebt te veel tijd als vutter
              hahahahahaa
              mvg
              Gisteren was zaterdag, vriend. In mijn vrije weekend.
              mvrgr

              Piet

              Opmerking


              • #8
                Goeie camera Kingfisher,

                Ik gebruik zelf de Sony alpha 350 (praktisch dezelfde als die van jou) met Minolta 300 mm. F 4 telelens voor bijna al mijn vogelfoto's.

                MVG.

                Opmerking


                • #9
                  Als je een ijsvogel voor je lens krijg, is die anti bibber wel makkelijk , zo vaak krijg je die niet voor je lens

                  mooi plaatje Piet
                  vriendelijke groet
                  Henk

                  Opmerking


                  • #10
                    De VUT (een acroniem voor Vervroegde Uittreding) is een regeling die werknemers de mogelijkheid biedt om voor de oorspronkelijke pensioenleeftijd van 65 jaar te stoppen met werken.

                    maw jij hebt alle dagen "vrij weekend" piet ,bij jouw is alles zaterdag hahahaha
                    ik plaag je maar,piet,ik weet toch hoe je ben. hahahaha (nou ja een beetje dan ,een beetje )
                    heren als ik al jullie foto's ziet (piet,broto ,kingfisher,robin en ik zal er nog wel 1 of 2 vergeten) dan loopt het kwijl bijna altijd bij mij uit de mond,ga allen zo door en misschien ooit op een dag kan ik het ook ( maarja die vut regeling is er voor mij al af en de pensioengerechtigde leeftijd is ook al omhoog gegaan dus.............)
                    hahahaha .(sorry piet kon het niet laten) hahahahaha

                    gr

                    Opmerking


                    • #11
                      Ja zo denkt iedereen er over, die Piet heeft toch altijd tijd. En weer een klusje op mijn nek. Ik begrijp niet dat ik tijd heb gehad voor een vaste baan.

                      Maar ik klaag niet hoor dat weet je wel hahahaha
                      mvrgr

                      Piet

                      Opmerking


                      • #12
                        ijsvogel

                        Nou super, ik zie ze tot nog toe alleen maar vliegen. En vutter of niet, ik geniet wel van jullie mooie plaatjes.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • #13

                          Hallo Piet,baas boven baas bedoelde ik positief hoor de ijsvogel is mijn favoriet zoals al uit mijn naam blijkt maar ik kom nog maar net kijken wbt vogelfotografie,zo bedoelde ik het.
                          En na het zien van de foto's op de lezing bij vv rijnmond(voorheen vogels en vriendschap)weet ik dit zeker.

                          Bij u zit dus de vr in de lens ,bij de alpha zit het in de camera en wat dat bibberen betreft ook ik heb er last van hoor.Ik heb altijd minolta gehad maar die is overgenomen door sony maar ze hebben gelukkig de mogelijkheid gehouden om mijn oude lenzen te gebruiken dus vandaar dat ik bij de nieuwe keuze ben uitgekomen op sony(geen reclame he).
                          mvg,
                          Kingfisher
                          Mvg,
                          Kingfisher.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Robin
                            Goeie camera Kingfisher,

                            Ik gebruik zelf de Sony alpha 350 (praktisch dezelfde als die van jou) met Minolta 300 mm. F 4 telelens voor bijna al mijn vogelfoto's.

                            MVG.
                            Ja bevalt me prima,jij heb alleen wat meer pixeltjes.

                            Heb jij ook die workshop gehad bij de aankoop van die camera?
                            mvg,
                            kingfisher
                            Mvg,
                            Kingfisher.

                            Opmerking


                            • #15


                              Mocht je in plaats van last van vissen nu last van muizen hebben kwam ik nog een ander vriendje tegen. Ienie Mienie Reintje die ondanks dat er geen ouders te bekennen waren zich behoorlijk leek te kunnen redden.




                              Groet,

                              Rob.

                              Opmerking

                              Working...
                              X