Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hopelijk heb je daar beter weertype dan hier. Mist/regen/donker.
    'S morgens rond 9.00 uur is de grote bonte specht meestal present bij de buren maar ik kan er niks mee.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
      Hopelijk heb je daar beter weertype dan hier. Mist/regen/donker.
      'S morgens rond 9.00 uur is de grote bonte specht meestal present bij de buren maar ik kan er niks mee.

      Opmerking


      • Gordon op een paal.... er zijn grenzen he...

        Mijn ervaring van dit jaar was de watersnip. Voor anderen misschien niets bijzonders, maar ik was er erg blij mee.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • uhhhhhhhhhhh

          Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
          Gordon op een paal.... er zijn grenzen he...

          Mijn ervaring van dit jaar was de watersnip. Voor anderen misschien niets bijzonders, maar ik was er erg blij mee.

          Opmerking


          • Nou leuk filmpie hoor.

            Geen idee hoor, ik ga niet met een bepaald doel de hort op. Zie wel wat er op het paadje komt. Misschien de oosterse zwarte roodstaart.

            Doel stel ik me niet.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

              Geen idee hoor, ik ga niet met een bepaald doel de hort op. Zie wel wat er op het paadje komt. Misschien de oosterse zwarte roodstaart.

              Doel stel ik me niet.
              volgens mij klopt dit toch niet helemaal, als jij ziet/hoort dat er bv. een zwarte ooievaar of oosterse zwarteroodstaart of uil of wat dan ook ergens zit dan ga je daar naar toe (als dit dan gaat) en ga je dus de hort op met een doel om het vast te leggen. (lijkt me).
              dat dit dan niet altijd lukt omdat natuur niet evenredig meewerkt is een ander aspect.

              dus in mijn ogen gaat spontaan en zie wel wat er op het paadje komt niet helemaal /altijd op en doelen stel jij jezelf ook.

              kan er naast zitten hoor.

              oosterse is ook een zeer mooie soort, jammer dat tie niet bij mij redelijk in de buurt was/zat , ik hou wel van zulke vogels ( maarja van welke eigenlijk niet???).

              groetjes

              Opmerking


              • Op die fiets. Ja op zo kan het wel gaan natuurlijk. Maar ik dacht dat jij het anders bedoelde. Dit zijn dan zaken van het moment waar je op kan reageren of niet. Per jaar heb ik dus geen speciale vogels waar ik achteraan moet.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • Ik zag vanmorgen bij onze schaftunit een bruin witte meesachtige met een zwartkapje.

                  Ik zal morgen proberen mijn schietkastje mee te nemen. ( als het droog is ).

                  eens kijken of ik hem/haar erop krijg

                  Met mijn mobiele telefoon geen schijn van kans, tjoepte razendsnel weer weg.
                  Met vriendelijke groet:
                  Henk.

                  Opmerking


                  • Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning

                    en wat betreft die topper op een paal , ik had minstens gordon of 1 van die andere (.........) op een paal verwacht
                    mvg
                    Hier je topper, Gordon ,niet op een mijlpaal............maar toch

                    vriendelijke groet
                    Henk

                    Opmerking


                    • IEKKKKK. Ga je schamen Henk.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                        Hier je topper, Gordon ,niet op een mijlpaal............maar toch

                        nou ga je zeker schamen, ga schamen hup

                        is niet mijn topper, mijn topper zat gisteren op een mega groot Fries paard met de naam Tetse.
                        ze moesten kijken hoe de combinatie en de verhouding was ( yup overal word naar gekeken) zodat ze wedstrijden er eventueel op kan rijden .

                        combi was gisteren op rij gebied niks, kind kreeg vliegles.
                        alle kokosnoten op een rijtje wat is zo'n grote fries enorm als tie op zijn achterpoten staat.
                        deze papa was voor het eerst onder de indruk (lees "bang") van een paard, kind niet, die klom er gewoon weer op . deze papa liet niks merken natuurlijk maar het liep me aardig dun door de lederhose hoor

                        Tetse:


                        mvg

                        Opmerking


                        • Opmerking


                          • Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                              Wat zijn de instellingen zo ongeveer bij bovenstaande foto's?




                              O ja, als de wereld eerst in NZ mocht vergaan, dan zullen wij het denk ik nooit weten want wie moet je het vertellen als er daar al niks meer is?
                              zal toch wel op het nieuws komen dan?

                              nou over die instellingen, ik wilde je net schrijven dat jij steeds meer voor mij gevoel naar de 5.6 "grijp" terwijl ik juist weer meer en meer ervan afstap en nu op 6.3 of 7.1 zit te klooien.
                              zou dat misschien een verschil zijn in de zoom van mij en de vaste van jou in dieptescherpte?

                              mvg

                              zal kijken of ik de gegevens nog heb henkie .
                              enja zolang die ukkepuk van mij het leuk vind mag ze van me,ik zal haar in alles bijstaan en motiveren.

                              mus 200 iso f 5.6 shutterspeed 1/125
                              roodborst 200 iso F 7.1 shutterspeed 1/50

                              zo zie je dus dat door het veranderen van het F-getal de shutterspeed mee veranderd.

                              Opmerking


                              • F5.6 kies ik hier omdat er al bijna geen licht is en ik niet nodeloos nog hoger in de iso moet. + het gegeven dat ik hier met huizen tegenover zit en die wil ik niet in de achtergrond. Voor mij is het dus geen optie hier om een kleiner diafragma te kiezen.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

                                Mijn website:

                                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                                Opmerking

                                Working...
                                X