Pagina 677 van de 1677 EersteEerste ... 1775776276676756766776786796877277771177 ... LaatsteLaatste
Resultaten 6.761 tot 6.770 van de 16768

Onderwerp: Zomaar mooie foto

Ik heb een nieuwe kepjoeter en nog even ruzie met windows 7, wat een ellende!
    Al mijn foto's die ik daarmee open, zijn meteen beschadigd en dan niet meer te openen. Iemand een oplossing misschien?

Stamgast
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek Bekijk Bericht
    Al mijn foto's die ik daarmee open, zijn meteen beschadigd en dan niet meer te openen. Iemand een oplossing misschien?
    nieuwe maken
    groetjes

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    466

Geen idee Ton.

Zou dat wel met windows 7 van doen hebben dan? Je opent een foto toch via een fotovieuwer / fotoprogramma?

Ik had een gelijk iets met 2 nieuwe micro sd kaartjes van elk 4 gigabite. Foto maken, foto komt gelijk in beeld, wil foto terug kijken op camera - kan beeld niet weergeven. Een gedeelte van de gemaakte foto's stond er wel goed op maar het merendeel van de foto's was schijnbaar beschadigd en kon niet afgelezen worden als jpg foto. Beide kaartjes geprobeerd, zelfde probleem. Vanmorgen teruggebracht naar de Aldi en mijn centen teruggekregen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Stamgast
    Thanks
    0
    niet meer openen
    groetjes

Stamgast HenkvdMeer's Avatar
    Thanks
    54
    ook een ander kaartje geprobeerd ??
    Kan nl ook de camera zijn

Stamgast
    Thanks
    0
    ouwe pjoeter weer gaan gebruiken
    groetjes

3 oplossingen voor prijs van 1.

voor de rest weet ik het ook niet, bin there far to many times
    je heb nog denk ik 32.08869.001808474 foto's , 2 computers en 1 spiegelreflexs camera te gaan en dan weet je hoe ik me voel

nee maatje ,ik ben nog steeds de onbetwiste nr 1 op het gebied van foto's etc kwijtraken hoor ( al dan niet per ongeluk gebeurd).

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    466

Reaktie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broto Bekijk Bericht
    ook een ander kaartje geprobeerd ??
    Kan nl ook de camera zijn
    Ja ik heb gelijk mijn andere kaartje er nadien weer in gestopt. (geen misser bij). Nou heb ik ff niet veel foto's kunnen maken maar dat moet ik dan nog maar even gaan doen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Stamgast
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
    Ja ik heb gelijk mijn andere kaartje er nadien weer in gestopt. (geen misser bij). Nou heb ik ff niet veel foto's kunnen maken maar dat moet ik dan nog maar even gaan doen.
    beter 1 goeie foto maken dan veel slechte ( heeft een ouwe tibetaanse monnik wel eens tegen mij gezegd).

groetjes

ps: broto morgen word echt niks, zoals al verwacht, had wel graag gewild,verveel me te pletter op het moment en zit weer volop aan de medicijnen (is niet te zien zeker ).
    maar gelukkig hebben we vakantie ...................hoera..................

Stamgast HenkvdMeer's Avatar
    Thanks
    54
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning Bekijk Bericht
    beter 1 goeie foto maken dan veel slechte ( heeft een ouwe tibetaanse monnik wel eens tegen mij gezegd).

groetjes

ps: broto morgen word echt niks, zoals al verwacht, had wel graag gewild,verveel me te pletter op het moment en zit weer volop aan de medicijnen (is niet te zien zeker ).
    maar gelukkig hebben we vakantie ...................hoera..................
    Nee..................niks van gemerkt
    Oke, komt vast wel weer een tijd om wel op pad te kunnen.
    Walsrode wacht op ons

Helaas ligt het niet aan het kaartje. Foto's van vandaag kan ik wel prima overzetten op de andere computer en dan bekijken en bewerken.

Of het aan $#$*&windows7 ligt, weet ik niet, iets met 64 bits schijnt er mee te maken hebben. Grrrrrrom.

Forum Rechten