Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
    6-12 Grote bonte specht.
    Ik kreeg geen kans om de lens in te korten. En ik zit hier al op 240 mm.
    nou ik vind hem geweldig hoor.
    goed gedaan.
    leuk weer eens zo'n ander "smaakje".
    die komt vast nog wel eens langs, zorg maar dat je er klaar voor ben henkie.

    mvg

    Opmerking


    • Takje heb ik inmiddels verwijderd want deze had ik de voerbol aan hangen. Niet bij nagedacht dat ie daar ook wel eens aan kon gaan hangen, ha, ha.

      Vanmorgen was ie er wel weer hoor. Komt wel geregeld in de buurt. Ben d'r zelf niet zo klaar voor, gaat slecht.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
        Takje heb ik inmiddels verwijderd want deze had ik de voerbol aan hangen. Niet bij nagedacht dat ie daar ook wel eens aan kon gaan hangen, ha, ha.

        Vanmorgen was ie er wel weer hoor. Komt wel geregeld in de buurt.

        Opmerking


        • Tja we zullen wel zien hoe het verloopt.
          Ik wil niet steeds achter het raam zitten, straks denken ze er nog wat van.

          Jammer dat die sneeuw weg is vind ik. Ik had de oprit expres niet schoongeveegd voor de fotoachtergrond.

          Die waas kan komen door de terugschittering van b.v. een kamerplant of vensterbank. Ik leg er een handdoek overheen. Scheelt aardig. De planten gaan er uiteraard eerst vanaf. Maar een te krappe hoek naar beneden gaat niet lukken, geeft ook niet want dat is toch niet mooi. Het is hier nu ook veel en veel te donker. Dat verscherpen moet je ook niet teveel doen. Kijk eens naar andere eventuele mogelijkheden.

          6-12 Vink
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
            Tja we zullen wel zien hoe het verloopt.
            Ik wil niet steeds achter het raam zitten, straks denken ze er nog wat van.
            zolang jij geen rode lamp ophang en aanzet hebben ze toch niks te denken?
            schijt aan hebben henkie ( aan wat andere denken).

            wel leuke foto weer, zal eens kijken of ik wat met de tips kan (het is hier droog geworden inmiddels).

            gr

            Opmerking


            • 6-12 pimpelmees.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • @ Henkie

                sneeuw lijkt hier alweer een eeuw geleden.( alles is hier nu goor,vies , blubberig en nat heb ik het over weilanden,looppaden,tuin etc. etc.)

                morgen komt er weer nieuwe sneeuw aan begrijp ik.

                leuke pimpel weer .

                mvg

                Opmerking


                • Hier ligt nog een beetje sneeuw van gisteravond. Zal wel wegdooien zometeen want de zon komt aardig door nu.
                  Ze zijn zo super snel vanmorgen, er is geen bijhouden aan.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • Leuke poze zo op het sneeuwhoopje.

                    Hier ligt weer een vers dun laagje maar ook heel felle zon nu. In de schaduw is het ijs, dat nog wel.

                    Een paar weken terug niet, vonden deze reigers ook fijner.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking


                    • @ Ton Koek leuke foto weer

                      @ henk3 , hier ligt nog/alweer wat rijp en het is ook niet echt zonnig er hangt wat "mistige lucht hier " en wat je zegt klopt helemaal het lijkt wel of de vogels allemaal een pilletje hebben of zo, zo snel, zo schuw etc etc.

                      ik zit op het moment ff te klooien met een hele vlok met koperwieken( zitten ook wat spreeuwen ,zanglijsters,kramsvogels en als ik het goed ziet 1 grote lijster tussen maar alles zit echt ver weg en hoop dat ze binnen "schietafstand" komen) , denk dat er rond de 40 stuks zitten hier maar allemaal vrij ver weg en bij het minste of geringste tjoep:



                      het lukt me voorals nog niet,ik heb zelfs iso al opgeschroeft naar 250 ( doettieanders nooit !!!!!) en heb nu waardes als 1/125 en nog krijg ik ze er niet goed op......................... ( wel door raam en die werken op het moment ook niet mee, heb vandaag de verwarming aan gedaan, deze papa heeft het koud)



                      mvg

                      Opmerking


                      • Wat zijn die zilverreigers daar aan het doen Ton? Had die ene een opstapje nodig misschien?

                        Die koperwieken heb ik nog steeds niet kunnen fotograferen. Leuke vogels.

                        Op het moment is het zonnetje wat te fel achter mijn opjecten.

                        Tja die iso, ik zit hier al snel op 800. Anders kan ik helemaal wel inpakken. Hoger ga ik ook niet.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • Voor een achter het raam zittend bibberend mannetje is het helemaal niet slecht...
                          Groet Ton,
                          www.allevogels.nl

                          Opmerking


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                            Voor een achter het raam zittend bibberend mannetje is het helemaal niet slecht...

                            Opmerking


                            • Ik kom net weer een beetje bij, het was leuk maar wel wat laat.

                              Zaterdag gaan we o.a. die malle ijsvogel eens fraai platen.
                              Groet Ton,
                              www.allevogels.nl

                              Opmerking


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                                Ik kom net weer een beetje bij, het was leuk maar wel wat laat.

                                Zaterdag gaan we o.a. die malle ijsvogel eens fraai platen.
                                Hahahaha party animal
                                ik heb al twee goudvissen voor hem gekocht dus dit keer moet het lukken Ton, "we"gaan ervoor.

                                hier nog een paar van gisteren ,in alle posities de vogels "genomen" . foto's niks aan gedaan, ja naam erin gezet.
                                ze zaten gisteren gewoon te ver weg om ze mooi te platen, kan ik wel gaan croppen etc. maar daar worden de foto's al helemaal niet beter op ( zoals de plaat hier boven) :










                                ik hoop dat ik vandaag de kans krijgt om mij te revanceren.

                                gr

                                Opmerking

                                Working...
                                X