Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tips gevraagd ivm alu.voliere en bonte boertjes en nachthok....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • tips gevraagd ivm alu.voliere en bonte boertjes en nachthok....

    Hallo allemaal,

    Ik heb een paar vraagjes.hopelijk kan iemand mij daar antwoord opgeven...

    Heb zelf al jaren valkparkietjes in een alu.voliere(1x2x2h) zitten en met de winter scherm ik de voliere af met plexiglas platen en dat gaat al jaren goed.

    Maar nu heb ik sinds 2 maanden 2 bonte boertjes gekregen en heb daar nu ook een alu.voliere(1x1.5x2h) voor gevonden afgelopen weekend. maar nu komt mijn vraag. de een zegt ze zijn winterhard en de ander zegt van niet. De een zegt plexiglas en dat ze tochvrij zitten is voldoende en de ander zegt. Nee je moet een compleet nachthok erin bouwen.(geen idee nog hoe)...
    Maar ik krijg volgende week 2 rosella's erbij incl alu.voliere (1.10x1.80x1.80) en daar zit ik met dezelfde vraag...

    Wie kan me helpen met handige goeie tips waar ik wat aan heb...
    Het is een hobby en de vogeltjes mogen bij mij oud worden het zijn geen stelletjes haha voor zo ver ik nu weet...
    Hoef geen jonkies ervan te hebben.Vindt de vogels zelf prachtig!!!

    Hoor heel graag jullie tips...

    Weet nog niet hoe ik hier een foto moet plaatsen,anders hadden jullie mijn volieres kunnen zien en dan is het makkelijker tips geven volgens mij....

    Alvast ontzettend bedankt.

    groetjes Maantje.

    ps: heb geen schuur bij dit huis zitten,anders was de vraag een stuk makkelijker geweest....


    Oja heb ook gehoord van verwarmde zitstokken...pvc buis met daarin kerstverlichting of zoiets???...werkt dit of is het gewoon een creabea idee haha hoor graag jullie meningen daarover. Werkt het idee,dan is het misschien uit te proberen...


    oeps heb deze vraag in het verkeerde onderwerp staan. moet buitenshuis zijn ipv binnenshuis

    U vraagt, wij draaien. Groet, RobK
Working...
X