Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40

Onderwerp: Een beginende liefhebber

Senior lid Rissotto's Avatar
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars Bekijk Bericht
    ja , ik heb goed opgelet met het kopen van deze rijstvogels.goed in het veren pak, niet te mager, prima dus.
    ik kan de winkeleigenaar goed , dat scheelt natuurlijk ook.
    okeej dat is heel erg goed, heb je goed gedaan.
    het scheelt veel als je ze kent.
    degene waar ik mijn witte man vandan heb uit die dierenzaak, die man ken ik ook .. en ik weet dat ze zelf kweken, heb ook de broedkooien en de ouders gezien..

Stamgast
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rissotto Bekijk Bericht
    okeej dat is heel erg goed, heb je goed gedaan.
    het scheelt veel als je ze kent.
    degene waar ik mijn witte man vandan heb uit die dierenzaak, die man ken ik ook .. en ik weet dat ze zelf kweken, heb ook de broedkooien en de ouders gezien..
    ik kan niet wachten, tot het broedseizoen begint.
    O..ja nog even dit..ik heb nu 3 koppels rijstvogels, ik heb begrepen dat je beter eeen oneven getal aan koppels kan hebben dan een even getal.waarom is dat eigelijk?

Senior lid
    Thanks
    0
    Hoi Peter,

ik zou wel voor het kweekseizoen of je voliere groter maken of een aantal vogels wegdoen. Want de hoeveelheid vogels nu in je voliere zal je kweekresultaten geen goed doen.

groetjes

Daniel

Stamgast
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel Bekijk Bericht
    Hoi Peter,

ik zou wel voor het kweekseizoen of je voliere groter maken of een aantal vogels wegdoen. Want de hoeveelheid vogels nu in je voliere zal je kweekresultaten geen goed doen.

groetjes

Daniel
    Ben volop bezig met een vlucht te bouwen. kijk maar even naar die foto, hier boven.1e bericht hier boven. links van de voliere kom tie te staan.
    dus vogels weg doen is volgens mij niet nodig
    De vlucht zal ongeveer 2,75 meter lang en 180 hoog en 85 diep worden

Thanks
    0
    Ben volop bezig met een vlucht te bouwen. kijk maar even naar die foto, hier boven.1e bericht hier boven. links van de voliere kom tie te staan.
    dus vogels weg doen is volgens mij niet nodig
    De vlucht zal ongeveer 2,75 meter lang en 180 hoog en 85 diep worden
    dat is groot zat in iedergeval. ga je de jongen uitvangen als ze zelfstandig zijn ?
    waarom altijd oneven koppels? eigenlijk heb ik geen idee..ik weet dat ze het zeggen, en dat het waarschijnlijk ook verstandig is. maar ik kweek in broedkooien en heb nog nooit nog een voliere gehad.. wij hebben namelijk ook geen tuin ..
    welke kleuren heb je allemaal in de voleire zitten?

Stamgast
    Thanks
    0
    dat is groot zat in iedergeval. ga je de jongen uitvangen als ze zelfstandig zijn ?
    waarom altijd oneven koppels? eigenlijk heb ik geen idee..ik weet dat ze het zeggen, en dat het waarschijnlijk ook verstandig is. maar ik kweek in broedkooien en heb nog nooit nog een voliere gehad.. wij hebben namelijk ook geen tuin ..
    welke kleuren heb je allemaal in de voleire zitten?
    O.jee geen tuin,jammer dat je niet kan uitbreiden dan.
    nou, mijn tuin is ook maar 30 vierkante meter dus ik moet ook rekening houden met de ruimte die ik heb.maar ik ben wel dik tevreden over de voliere die er nu staat.niet te groot niet te klein.
    als over een tijdje de vlucht staat, dan is het ook wel het uiterste. verdere uitbreiding , is bij mij niet mogelijk. ook niet in de schuur of zo
    de schuur is maar 3 vierkante meter , als daar 3 fietsen in staan is het vol.
    en op zolder , daar zal m'n vrouw niet blij mee zijn.

Thanks
    0
    O.jee geen tuin,jammer dat je niet kan uitbreiden dan.
    nou, mijn tuin is ook maar 30 vierkante meter dus ik moet ook rekening houden met de ruimte die ik heb.maar ik ben wel dik tevreden over de voliere die er nu staat.niet te groot niet te klein.
    als over een tijdje de vlucht staat, dan is het ook wel het uiterste. verdere uitbreiding , is bij mij niet mogelijk. ook niet in de schuur of zo
    de schuur is maar 3 vierkante meter , als daar 3 fietsen in staan is het vol.
    en op zolder , daar zal m'n vrouw niet blij mee zijn.
    jaa inderdaad heel erg jammer, maarja in rotterdam een huisje meteen tuin is vaak wat duurder en dat wil iedereen..
    jaaa, nouja maar toch kun je een aardig voleire neer zetten dacht ik zo
    jaaa hier staat mijn fiets op het balkon met plastic erover... we hebben eigenlijk amper opbergruimte hier, geen schuurtje of zo niks..
    heeft je vrouw al de zolder ingenomen ? hihi..
    maarja je moet altijd roeien met de riemen de je hebt he!

Stamgast
    Thanks
    0
    jaa inderdaad heel erg jammer, maarja in rotterdam een huisje meteen tuin is vaak wat duurder en dat wil iedereen..
    jaaa, nouja maar toch kun je een aardig voleire neer zetten dacht ik zo
    jaaa hier staat mijn fiets op het balkon met plastic erover... we hebben eigenlijk amper opbergruimte hier, geen schuurtje of zo niks..
    heeft je vrouw al de zolder ingenomen ? hihi..
    maarja je moet altijd roeien met de riemen de je hebt he!
    nou, nee ,daar hangt ze vaak de was op , en muizen he? ook een gevoelig punt. bij vrouwen. maar ja ik, ik ben ook dik tevreden met wat ik nu heb.
    inderdaad, roeien met de riemen die je hebt.
    en kweken op zolder ,zag ik zowiezo niet zitten.
    alleen in het broedseizoen.is voor mij genoeg.
    kan je lekker naar toe leven.

Thanks
    0
    nou, nee ,daar hangt ze vaak de was op , en muizen he? ook een gevoelig punt. bij vrouwen. maar ja ik, ik ben ook dik tevreden met wat ik nu heb.
    inderdaad, roeien met de riemen die je hebt.
    en kweken op zolder ,zag ik zowiezo niet zitten alleen in het broedseizoen.
    kan je lekker naar toe leven.
    oooooowh, jaa muisjes, nahja ik ben ook een vrouw, en ik vind ze lief.. hou zelfs van ratten maaraj ik ben weer panisch over spinnen ieuw ...
    jaa inderdaad

Stamgast
    Thanks
    0
    oooooowh, jaa muisjes, nahja ik ben ook een vrouw, en ik vind ze lief.. hou zelfs van ratten maaraj ik ben weer panisch over spinnen ieuw ...
    jaa inderdaad
    Spinnen????? hier is het huis te klein ,als ze een spin zien, en altijd overdrijven he?ze tellen er altijd de poten bij.Peeeeeeeeter!!! er zit een spin op m'n slaapkamer wel 5 cm groot, ga ik kijken ,een spin met een lijfje van 3mm en de rest is poot hahahahah.

Forum Rechten