Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dag allemaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Dag allemaal

    Even kijken , tis altijd moeilijk om iets leuks te verzinnen bij een introductie van mezelf . ach laat ik het maar gewoon doen nietwaar .. Mijn naam is John , ben 49 en woon in Steenwijk . Ik heb een brede interesse maar geen boekenlezer . Ik weet niet overal iets van maar techniek , dingen uitvinden houd mij bezich , maar ook oa de omstandigheden waar dieren in moeten verkeren wil en zoek ik te verbeteren . We zijn te lang onzelf buiten de natuur geplaatst maar inwezen zijn wij altijd al de natuur geweest maar hebben wij nog een kwaadaardige invloed op het systeem . Dit gaat wel veranderen maar hoe eerder hoe beter .
    Verder hou ik niet van enigzinds in de dreun vallende muziekstijlen maar wel alternatief ) en klassieke charme . Mellow muziek kan bij mij heel goed werken . Nou , ik hoop dat ik niet zo veel hulp behoef maar eerder kan zijn maar als de nood .. geloof ik dat ik hier wel goed zit

    groetjes , John

  • #2
    welkom op het forum John..
    heb je zelf vogels? zoja welke?

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rissotto
      welkom op het forum John..
      heb je zelf vogels? zoja welke?
      Hallo Rissotto , ja hoewel ik heb er slechts twee , een zebravink man en een diamant duif vrouw , allebei voor in de kamer . Ze hangen aan een uitzetraam en wanneer ik hem opendraai gaat de kooi vanzelf mee naar buiten . Het is een gewone vooliere kooijtje en heb er een hout/tralie , uitbouw aanvast gemaakt zodat ze van de een naar de andere kant kunnen wippen . Verder laat ik ze minstens twee keer in de week een tijdje in de kamer rondvliegen .

      Mijn lieveling kan ik moeilijk verklappen , het heeft ook met de totaal verschillende karakters van de diertjes te maken , maar soms houd ik wel wat meer van rust .. ja vinkjes ..

      (Hoeveel) heb jij er ? en heb je ze al lang ?

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vogelvrij
        Hallo Rissotto , ja hoewel ik heb er slechts twee , een zebravink man en een diamant duif vrouw , allebei voor in de kamer . Ze hangen aan een uitzetraam en wanneer ik hem opendraai gaat de kooi vanzelf mee naar buiten . Het is een gewone vooliere kooijtje en heb er een hout/tralie , uitbouw aanvast gemaakt zodat ze van de een naar de andere kant kunnen wippen . Verder laat ik ze minstens twee keer in de week een tijdje in de kamer rondvliegen .

        Mijn lieveling kan ik moeilijk verklappen , het heeft ook met de totaal verschillende karakters van de diertjes te maken , maar soms houd ik wel wat meer van rust .. ja vinkjes ..

        (Hoeveel) heb jij er ? en heb je ze al lang ?
        ooowh mooi gemaakt die kooi! had het zelf nooit kunnen bedenken
        aah dus je houd van vinkjes dat is mooi...

        ik kweek met rijstvogels en heb op het moment eventjes alleen 1 man zitten, daar komt nog een popje bij omdat ik het vorige popje helaas verloren heb.
        er zitten nog 3 jongen bij die nog weg gaan.. rijstvogels heb ik al iets langer dan een jaar, en ga er nu echt serieus mee kweken...
        wij willen in de toekomst nog meer verschillende vogels hebben waar we mee gaan kweken (gloster en harlekijn kanaries, bruinborst rietvinken, roodkuifkardinalen en ander wildzang, en andere kleurslagen van de rijstvogel etc) maar daar hebben we nu nog even niet de ruimte voor
        heb voor de rest nog 2 parkietjes die gaan naar een kennis van ons, omdat wij het niet zo hebben met kromsnavels.. wij hebben er ook niet zelf voor gekozen, sinds we 1tje van hun hebben gered van een valk..
        mijn vriend en ik houden ook van de wat rustigere vogels...

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Rissotto
          ooowh mooi gemaakt die kooi! had het zelf nooit kunnen bedenken
          aah dus je houd van vinkjes dat is mooi...

          ik kweek met rijstvogels en heb op het moment eventjes alleen 1 man zitten, daar komt nog een popje bij omdat ik het vorige popje helaas verloren heb.
          er zitten nog 3 jongen bij die nog weg gaan.. rijstvogels heb ik al iets langer dan een jaar, en ga er nu echt serieus mee kweken...
          wij willen in de toekomst nog meer verschillende vogels hebben waar we mee gaan kweken (gloster en harlekijn kanaries, bruinborst rietvinken, roodkuifkardinalen en ander wildzang, en andere kleurslagen van de rijstvogel etc) maar daar hebben we nu nog even niet de ruimte voor
          heb voor de rest nog 2 parkietjes die gaan naar een kennis van ons, omdat wij het niet zo hebben met kromsnavels.. wij hebben er ook niet zelf voor gekozen, sinds we 1tje van hun hebben gered van een valk..
          mijn vriend en ik houden ook van de wat rustigere vogels...
          Dat word een mooie verzameling en bedrag

          Opmerking

          Working...
          X