Mededeling

Collapse
No announcement yet.

barmsijs cabaret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • barmsijs cabaret

    ik wil volgend jaar graag kweken met cabaret barmsijzen in kweekboxen. de afmeting van elke box is 80cm breed 200cm hoog en 150cm diep.mijn vraag is hoeveel poppen kan ik bij1 man zetten zonder vechtpartijen te krijgen?wie heeft ervaring ?

  • #2
    ze zijn goed te kweken in kooien van 80 cm koppelgewijs.maar om je vraag te beantwoorden max 3,maar zo vel waren mijn mannen nooit.sukes met de kweek.ga je ook mutaties kweken?

    Opmerking


    • #3
      cabaret barmsijs

      Oorspronkelijk geplaatst door goudhaantje
      ze zijn goed te kweken in kooien van 80 cm koppelgewijs.maar om je vraag te beantwoorden max 3,maar zo vel waren mijn mannen nooit.sukes met de kweek.ga je ook mutaties kweken?
      het is wel de bedoeling om mutaties te kweken .ik heb tot nu toe 5 poppen en enkele mannen in 1 grote voliere,hier zit een agaat en een bruine pop bij.de mannen zijn allemaal wildkleur.

      Opmerking


      • #4
        nietaltijd succes

        ik heb een voliere van 3m bij 1m bij 2.m.
        dacht groot zat om drie poppen barmsijsjes bij 1 man te gooien. nou bij mij wilde het niet lukken. had 1 popje op het nest. en teroriseerde de rest van de voliere de anderen hadden geen kans een nest te bouwen. heb het popje met het nest later verwijdert en met de andere twee poppen ging het wel goed. ik denk dat je het gerust kunt proberen en zit er wel een bij die vervelend word moet je die gewoon weg halen

        Opmerking

        Working...
        X