Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis online fokprogamma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Gratis online fokprogamma

    Hallo iedereen.

    Sinds enige tijd ben ik bezig met het ontwikkelen van een fokadministratie programma. Het programma is trouwens gratis te gebruiken door iedereen! Voor sommige diersoorten is er al een genetica calculator beschikbaar zodat je de resultaten van je kruising kan voorspellen. Deze calculators worden gemaakt door Henk Meijers. Op de breedbook website staat de link naar zijn homepage.

    Je kan het fokprogramma gebruiken / bezoeken op:



    binnenkort op en heel eigen webstek: http://www.breedbook.org

  • #2
    Ziet er goed uit, maar...
    ik gebruik al Zooeasy en dat bevalt me ook prima
    Een ieder denkt er het zijne van en dit was mijn mening!
    Jacco

    Opmerking


    • #3
      Niemand anders? ;-)

      Opmerking


      • #4
        Was er trouwens al gemeld dat het gratis is ;-)

        Opmerking


        • #5
          beste pieter ziet er goed uit alleen op je site word nergens
          melding gemaakt van vogels.
          duiven kippen en konijnen.
          ik moet me aanmelden voor een gebruikersnaam.
          hoe ik weet het niet is niet terug te vinden.
          jou een email sturen via deze site kan ook niet.
          dus ik begrijp waarom de mensen niet reageren.
          groetjes
          maar ik houd me aanbevolen

          Opmerking


          • #6
            Er staat in de post dat autamatisch registreren niet mogelijk is. Ja kan altijd een PB sturen met je naam en emailadres dan maak ik een gebruikersnaam aan.

            Vogels en vele andere diersoorten zitten er al in. Als je graag rassen en kleuren toegeveoegd wil kan dat voorlopig ook via PB. Er komt nog een extra scherm om dat aan te maken/vragen. Als je de kleur/Rasnaam ook in Engels wil doorgeven dan zou dat me heel veel werk uitsparen. Als niet vogel kenner ;-)

            Bedankt voor de tip ik had er niet op gelet dat de home pagina moet aangepast na diersoorten toevoegen.

            Opmerking


            • #7
              inloggen om te kijken hoe het werkt kan je met gebruikersnaam: demo met als wachtwoord demo
              Word in de 1e post aangegeven; demo is tegelijk gebruikersnaam alsook het wachtwoord.

              Greetzzz

              Opmerking


              • #8
                Dag Pieter

                Tis inderdaad een goed progamma.Maar hoe kan ik me nu laten registreren?
                Het is allemaal nogal ingewikkeld dat inloggen.Ja met demo-demo zijn we niets.Ik zou er graag mijn eigen vogeltjes in zetten en tis wel een duidelijk progamma.Maar PB,wat wil je daar mee zeggen? Ik hoop op wat opheldering.
                Groeten Britt

                Opmerking


                • #9
                  PB

                  Persoonlijk bericht.

                  Ik heb er ook al een paar keer wezen kijken maar het zal aan mij liggen maar ik snap van de hele inhoud helemaal niks eigenlijk. Hoe het werkt e.d. (en dergelijke).
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    fokprogramma

                    Bij mij gaat het ook niet echt goed ik snap het niet zo?
                    blijft het een online programma? Dat brengt wel een risico met zich mee!
                    Wat als de site ophoud te bestaan? En hoe moet je jouw een pb sturen?
                    Ik vind het een erg leuk idee ik zat al op zo iets te wachten en zooeasy is belachelijk duur
                    had wel een mdb prog gevonden maar deze was kapot en niet te repareren.
                    ziet er wel netjes uit Pieter lijkt merg leuk het is te proberen!
                    Mischien kun je me een mailtje sturen aangezien ik niet weet jouw te bereiken.



                    MVG Pascal
                    groeten uit apeldoorn

                    Opmerking


                    • #11
                      Sorry op de meeste forums kan een prive bericht gestuurd worden. Ik mer juist dat dit hier niet kan. Het blijft idd een online programma. Alleen zal je de gegevens zelf kunnen downloaden naar excel. Zo kan je dan een backup maken. Dit is binnenkort klaar.

                      voor een nieuwe account kan je ook tijdelijk mailen.

                      backup at breedbook punt org


                      Kleuren en rassen aanvragen kan dan ook op die manier. Volgende week zorg ik voor een registratie scherm.

                      Opmerking


                      • #12
                        breedbook

                        Ok ben benieuwd je hoort wel van me

                        Hoe ben je er eigenlijk opgekomen zoiets te doen?
                        Wat is je motivatie?

                        MVG Pascal
                        groeten uit apeldoorn

                        Opmerking


                        • #13
                          E mail?

                          Hallo Pieter,

                          kvat je email niet zo
                          komt zoals ik dacht dat ik het las
                          groeten uit apeldoorn

                          Opmerking


                          • #14
                            Ik had zelf zo iets nodig en wou niet betalen om ergens iets te kopen. Ik dacht ik kan misschien iets maken dat door meerdere mensen kan gebruikt worden.

                            Opmerking


                            • #15
                              Bij dat mail adres de at vervangen door @ en de punt door een .

                              Dit is om spyware te voorkomen. Zoals je misschien weet zoek men email adressen op websites (oa forums) en sturen ze daar naar spam.

                              Opmerking

                              Working...
                              X