Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis online fokprogamma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    hallo,ik zit een beetje met dat online en dat je niet zelf over een progamma kunt beschikken.
    ik heb zelf een progamma gekocht(easybird) was niet te duur geloof 17.50 en ik kan zelf over dat progamma beschikken(niet online)wordt toegestuurd via e-mail en bevalt me prima gemaakt door een vogelliefhebber.
    Kan alles invullen van kweekkaarten tot soorten vogels en contacten tot een soort kasboek met in en uitgaves(aan/verkopen vogels en evt voer en dat soort dingen ligt er net aan hoe ver je wilt gaan maar kan allemaal).
    mvg,
    Kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

    Opmerking


    • #17
      Ik heb een online programma geprobeerd (www.webbird.nl), maar ben nu toch over naar ZooEasy. De zekerheid om alles op de eigen computer voelt toch fijner (al kan een computer ook crashen, ik weet het).

      Met betrekking tot contacten: die houd ik ook liever in eigen beheer! Je weet maar nooit hoe die op straat kunnen komen te liggen (ik twijfel hierbij niet aan de integriteit van de onwikkelaar/beheerder hoor!!)
      Mijn Site

      Opmerking


      • #18
        E mail?

        hallo pieter had ik ook gedaan maar hij komt niet aan
        probeer het later nog eens

        mvg pascal
        groeten uit apeldoorn

        Opmerking


        • #19
          e-mail

          P.de Br.
          Sorry op de meeste forums kan een prive bericht gestuurd worden. Ik mer juist dat dit hier niet kan.
          Dat komt doordat jij je gegevens niet ingevuld hebt op dit forum. Persoonlijke mail is dan wel degelijk mogelijk.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Rudmer
            Ik heb een online programma geprobeerd (www.webbird.nl), maar ben nu toch over naar ZooEasy. De zekerheid om alles op de eigen computer voelt toch fijner (al kan een computer ook crashen, ik weet het).

            Met betrekking tot contacten: die houd ik ook liever in eigen beheer! Je weet maar nooit hoe die op straat kunnen komen te liggen (ik twijfel hierbij niet aan de integriteit van de onwikkelaar/beheerder hoor!!)

            als je computer crasht heb je toch zeker een backup van je gegevans gemaakt, dan is het zooeasy opnieuw installeren de backup in lezen en verder, ik heb een backup van de ec-vogels en van de kanaries.

            de integriteit van de beheerder zal nu wel in orde zijn, maar over een paar jaar als je niet meer zonder kan, ivm met vererving en zo, dan in eens betalen voor toegang, anders gegevens kwijt?

            wie zal het zeggen, en zo duur is zooeasy ook weer niet je schaft het aan en je kunt het je hele leven gebruiken, niemand zegt dat je steeds de nieuwste versie moet kopen. je maakt het zo duur als je zelf wilt, ik werk met zooeasy versie 5 en deze voldoet prima voor mij.
            www.fretteren.eu

            Opmerking


            • #21
              Email

              Hallo Pieter,

              Het is hopeloos.Hoe kan ik je nu een email sturen?Moet ik hem hier publiceren?

              Opmerking


              • #22

                Opmerking


                • #23
                  Ok dan maar. Je had een email adres nodig wel hier is hij
                  britt_vanlerberghe@hotmail.com
                  hopelijk is het nu duidelijker

                  Opmerking


                  • #24
                    Fokprogramma

                    Hallo Pieter
                    Ook ik heb belang bij jouw fokprogramma maar net als Groentje hoe geeft ik jouw mijn email??
                    mvg Gerard 6

                    Opmerking


                    • #25
                      Hallo Pieter,

                      Ik kijk hier telkens met veel verwachting maar plots ben je verdwenen.

                      Opmerking


                      • #26
                        Hallo iedereen,

                        Om de dingen wat makkelijker te maken heb ik een registratie mogelijk ingebouwd in het programma. Je kan die vinden onderaan in het inlog kader.

                        Mensen die dus graag een gebruikersnaam hebben kunnen dat via deze weg. Bedankt voor jullie geduld.

                        Mocht er nog een probleem zijn met de registratie dan hoor ik dat graag!

                        groeten,
                        Pieter

                        Opmerking


                        • #27
                          Euh ja,ik heb dus gedaan wat je vroeg.Mijn Email en mijn voornaam en familienaam.Dan kreeg ik een bericht per email dat ik moest aktiveren,dat heb ik gedaan.Maar ik kan er nog niet op.En als ik me weer wil inloggen vraagt hij mijn paswoord terwijl ik die per regristratie niet moest invullen!Dus ik raak er nog niet in.
                          Ligt het aan mij of is het progamma nog niet af of heb ik iets verkeerds gedaan?

                          Opmerking


                          • #28
                            Na confirmatie van je mail moet ik nog een actie doen. Dit is nu gebeurd. Er zijn intussen al twee registraties via deze weg.

                            Opmerking


                            • #29
                              Awel Pieter,hier wil ik je een dikke pluim geven.Proficiat.Alles werkt.Nu kan ik me bezig houden met mijn beestjes in te geven.Je hebt en zult veel mensen plezier doen.Want dit is gratis en ZEKER zo goed (zelfs beter) dan zooeasy.

                              Bedankt

                              Opmerking


                              • #30
                                gratis online fokprogamma

                                Beste Pieter
                                het is ook bij mij gelukt.
                                Nu kan ik mooi beginnen alles bij te houden.
                                harstikke bedankt
                                mvg gerard
                                mvg Gerard 6

                                Opmerking

                                Working...
                                X