Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 51

Onderwerp: Gratis online fokprogamma

Junior lid
    Thanks
    1
    Sorry op de meeste forums kan een prive bericht gestuurd worden. Ik mer juist dat dit hier niet kan. Het blijft idd een online programma. Alleen zal je de gegevens zelf kunnen downloaden naar excel. Zo kan je dan een backup maken. Dit is binnenkort klaar.

voor een nieuwe account kan je ook tijdelijk mailen.

backup at breedbook punt org

Kleuren en rassen aanvragen kan dan ook op die manier. Volgende week zorg ik voor een registratie scherm.

Senior lid pascal's Avatar
    Thanks
    0

breedbook

Ok ben benieuwd je hoort wel van me

Hoe ben je er eigenlijk opgekomen zoiets te doen?
    Wat is je motivatie?

MVG Pascal
    groeten uit apeldoorn

Thanks
    0

E mail?

Hallo Pieter,

kvat je email niet zo
    komt zoals ik dacht dat ik het las
    groeten uit apeldoorn

Junior lid
    Thanks
    1
    Ik had zelf zo iets nodig en wou niet betalen om ergens iets te kopen. Ik dacht ik kan misschien iets maken dat door meerdere mensen kan gebruikt worden.

Junior lid
    Thanks
    1
    Bij dat mail adres de at vervangen door @ en de punt door een .

Dit is om spyware te voorkomen. Zoals je misschien weet zoek men email adressen op websites (oa forums) en sturen ze daar naar spam.

hallo,ik zit een beetje met dat online en dat je niet zelf over een progamma kunt beschikken.
    ik heb zelf een progamma gekocht(easybird) was niet te duur geloof 17.50 en ik kan zelf over dat progamma beschikken(niet online)wordt toegestuurd via e-mail en bevalt me prima gemaakt door een vogelliefhebber.
    Kan alles invullen van kweekkaarten tot soorten vogels en contacten tot een soort kasboek met in en uitgaves(aan/verkopen vogels en evt voer en dat soort dingen ligt er net aan hoe ver je wilt gaan maar kan allemaal).
    mvg,
    Kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

Senior lid
    Thanks
    0
    Ik heb een online programma geprobeerd (www.webbird.nl), maar ben nu toch over naar ZooEasy. De zekerheid om alles op de eigen computer voelt toch fijner (al kan een computer ook crashen, ik weet het).

Met betrekking tot contacten: die houd ik ook liever in eigen beheer! Je weet maar nooit hoe die op straat kunnen komen te liggen (ik twijfel hierbij niet aan de integriteit van de onwikkelaar/beheerder hoor!!)

Thanks
    0

E mail?

hallo pieter had ik ook gedaan maar hij komt niet aan
    probeer het later nog eens

mvg pascal
    groeten uit apeldoorn

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    461

Post e-mail

P.de Br.
    Sorry op de meeste forums kan een prive bericht gestuurd worden. Ik mer juist dat dit hier niet kan.
    Dat komt doordat jij je gegevens niet ingevuld hebt op dit forum. Persoonlijke mail is dan wel degelijk mogelijk.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Stamgast naruch's Avatar
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudmer Bekijk Bericht
    Ik heb een online programma geprobeerd (www.webbird.nl), maar ben nu toch over naar ZooEasy. De zekerheid om alles op de eigen computer voelt toch fijner (al kan een computer ook crashen, ik weet het).

Met betrekking tot contacten: die houd ik ook liever in eigen beheer! Je weet maar nooit hoe die op straat kunnen komen te liggen (ik twijfel hierbij niet aan de integriteit van de onwikkelaar/beheerder hoor!!)

als je computer crasht heb je toch zeker een backup van je gegevans gemaakt, dan is het zooeasy opnieuw installeren de backup in lezen en verder, ik heb een backup van de ec-vogels en van de kanaries.

de integriteit van de beheerder zal nu wel in orde zijn, maar over een paar jaar als je niet meer zonder kan, ivm met vererving en zo, dan in eens betalen voor toegang, anders gegevens kwijt?

wie zal het zeggen, en zo duur is zooeasy ook weer niet je schaft het aan en je kunt het je hele leven gebruiken, niemand zegt dat je steeds de nieuwste versie moet kopen. je maakt het zo duur als je zelf wilt, ik werk met zooeasy versie 5 en deze voldoet prima voor mij.

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten