Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Nieuwe stand van de NBvV

Nieuwe stand van de NBvV

Hallo,

Wie weet hoe het nou precies zit met die nieuwe informatiestand van de NBvV?
    Ik hoor hier zoveel verschillende verhalen over......

Ik heb hem gezien in "Apeldoorn" en daar was hij goed bezet, zag er mooi uit!
    In Hasselt, was hij voorál "leeg" aanwezig, toen ik er was.......
    Maar áls ik dan hoor hoeveel hij wel niet gekost moet hebben.

Dus; wie weet van de "hoed en de rand"?

Groeten, Serinus.

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    465

Post Bedrag

€ 30.000,00 of zoiets dergelijks geloof ik. Daar hebben veel vereningingen € 1,00 per lid aan bijgedragen als kado voor het 75 jarige bestaan. Dus per saldo kost het de bond eigenlijk niks. Mooi toch.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Senior lid alexd's Avatar
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
    € 30.000,00 of zoiets dergelijks geloof ik. Daar hebben veel vereningingen € 1,00 per lid aan bijgedragen als kado voor het 75 jarige bestaan. Dus per saldo kost het de bond eigenlijk niks. Mooi toch.
    En het kost de leden ook vrij weinig, geef toe wat is nou één euro.
    De leden hebben er overigens niks van gemerkt, als het goed is hebben de verenigingen hun contributie niet éénmalig verhoogd met een euro...
    Wat een leuke hobby hebben wij toch!

wij hebben het als vereneging ook betaalt en de leden alleen vertelt dat we 1 euro per lid hebben betaalt voor het kado.

weet niet hoeveel leden de NBvV heeft maar dat keer 1 euro moest het ook wel een mooie stend zijn en dat was het ook wel vond ik
    Gr Marcel Levers

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    465

Smile 1 euro per lid.

Wij hebben dat gewoon eerst in de ledenvergadering gehad en aldus besloten mee te werken.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Hallo,

Ja klopt, 1 euro is niet veel......
    Henk3
    Wij hebben dat gewoon eerst in de ledenvergadering gehad en aldus besloten mee te werken
    En als jullie nou besloten hadden om niet mee te werken?

Zoals ik vernomen heb, was de stand al besteld toen de afdelingen op de hoogte werden gesteld van het feit dat er een stand zou komen.....

Of ben ik hierin verkeerd voorgelicht?

En hoeveel heeft die stand nou eigenlijk gekost, hoeveel is er bij elkaar gebracht door de leden, wat gebeurd er met het verschil als die stand goedkoper was dan het bij elkaar gebrachte bedrag.
    Wat als de stand duurder was dan het bij elkaar gebrachte bedrag?

Groeten, Serinus.

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    465

Red face al of niet meewerken

Dan was het geld niet overgemaakt. Ik denk dat ik je punt wel begrijp. Het zou nog geen ramp geweest zijn als b.v. onze club niet meegewerkt had maar jij bedoeld denk ik, als het overgrote deel van de leden dit niet goedgekeurd zouden hebben. Dan was het een groot probleem geworden denk ik voor de bond, tenminste als de nieuwe stand op voorhand al besteld zou zijn. Maar je ziet, men had best wel vertrouwen in haar leden. En een kadootje mocht ook na 75 jaar inspanning voor ons hé, ha, ha. Als de stand eventueel duurder was dan het bij elkaar gebrachte eurogeld, ja dan zouden we dat op den duur wel merken in de afdracht van contributie denk ik. Verder weet ik het niet. Ik dacht dat er een stukje in onze vogels gestaan had over dat kado als ik het goed heb, zeker ben ik er niet helemaal van.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Senior lid alexd's Avatar
    Thanks
    0
    Wij hebben een brief gehad van onze districtsvoorzitter waarin één en ander uitgelegd stond.
    Wat een leuke hobby hebben wij toch!

J.Perdon
    Guest

Nieuwe stand van de NBvV

De afronding in presentatie van de nieuwe stand loopt nog.

Het is de bedoeling dat de district voorzitters op de komende voorjaarsvergadering uitleg en inzicht geven aan de afdelings afgevaardigden, die dit vervolgens weer aan hun leden kunnen presenteren.

Het cadeau zal officieel worden aangeboden op een nog nader aan te
    geven officele gebeurtenis, waarna er in ``Onze Vogels`` zeker aandacht aan zal worden besteed.

Hopelijk zijn hiermee de vragen voorlopig beantwoord .

Hallo,

J. Perdon;
    Het is de bedoeling dat de district voorzitters op de komende voorjaarsvergadering uitleg en inzicht geven aan de afdelings afgevaardigden, die dit vervolgens weer aan hun leden kunnen presenteren.
    Dan is het verstandig om hierop niet vooruit te lopen.

Alleen de vragen die ik hierboven al gesteld had;
    En hoeveel heeft die stand nou eigenlijk gekost, hoeveel is er bij elkaar gebracht door de leden, wat gebeurd er met het verschil als die stand goedkoper was dan het bij elkaar gebrachte bedrag.
    Wat als de stand duurder was dan het bij elkaar gebrachte bedrag?
    blijven onbeantwoord.

AlexD;
    Wij hebben een brief gehad van onze districtsvoorzitter waarin één en ander uitgelegd stond.
    Als dat een zelfde brief is als die wij hebben gehad dan ben jij niet véél wijzer geworden dan ik.......

Ik ben echter wél benieuwd hoe het een en ander nu precies in zijn werk is gegaan........
    Want; zoals gezegd één Euro is "maar" één Euro, maar dertigduizend Euro is D-E-R-T-I-G-D-U-I-Z-E-N-D Euro.....

Groeten, Serinus.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten