Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hallo Rick welkom op het forum en een mooie lijst vogels hoor!

    Heb je ook een website?
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • [QUOTE=Tho;151076]Ik ben Thomas, 16 jaar en kweek met amerikaanse sijzen:

      -1 koppels kapoetsensijs
      -1 koppels geelbuiksijs
      -1 koppel zwartkopsijs

      Opmerking


      • Dankje Populier, ik heb jammer genoeg geen website, ik wil er wel een maken, maar heb op dit moment niet veel tijd, binnekort heb ik vakantie en ga ik is kijken of ik wat kan maken
        Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
        Vergeet niet te kijken op mijn site!
        http://birdbreeder.simpsite.nl/

        Opmerking


        • ik ben>>

          hallo,

          ik ben wijanco en ben 17 jaar!

          ik heb goudvinken, putters, barmsijzen, rietgorzen, baardmannen, mozbsijzen en nog wat kwartels!

          binnenkort komt er nog een heggemuskoppel bij en een baardman koppel in een aparte voliere!

          Gratis Website Maken: De Beste Alternatieven voor Webklik Webklik was pionier in Nederland als het gaat om het aanbieden van tools voor het gratis website maken. Sinds onze start in 2006 zijn er meer dan 500.000 websites gecreëerd met Webklik. De Webklik Webbuilder is helaas niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten. Hoewel de originele versie… Lees verder »Gratis Website Maken in 2023

          Opmerking


          • ik ben gijs van 13 jaar en ik kweek met 13 kanaries een koppel rijstvogels en een koppel kakariki's

            Opmerking


            • ben 18
              kweek catharina's
              valkparkieten
              grasparkieten
              en kwartels

              grt joost

              Opmerking


              • ff voorstellen ...

                Hey,
                ik ga mij dan ook eens voorstellen bij de jeugd zeker ...
                Ik ben een jonge kweker van pas 14. Ik ben dan ook zeer gefascineerd door dieren, specifieker door vogels. Het is bij mij allemaal begonnen met een kanarie die tegen ons raam vloog... Dit is dan ook een beetje uit de hand gelopen, waardoor ik nu goudvinken kweek. Thuis hebben wij naast mijn goudvinken nog vele andere dieren zoals ezels, schapen, eenden, kippen, ganzen, etc.
                Met de goudvink kweek ik volgende mutaties, waaronder ook split vogels:
                -geel
                -bruinpastel
                -bruin
                -wildkleur
                Ik kweek deze vogels zonder hulp van mijn ouders, wel heb ik een zeer goede leermeester, waarvoor dank.
                Ik wens iedereen een goede kweek.
                Mvg
                Jeugd: 14 jaar
                2 jaar ervaring met de goudvinken(kweek)

                Opmerking


                • leuk om je even zo voor te stellen!

                  gaaf dat je ook geel gaat kweken! laatst op een TT een gele en een geel bruin pastel gezien, best interessante vogels, succes ermee.

                  Opmerking


                  • ik ben 15 en heb 2 koppels zebravinken, 1 koppel japanse meeeuwen 1 koppel binsen en 1 kwartel
                    Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

                    Opmerking


                    • Hoi,
                      ik ben 13 jaar en kweek in mijn broedkooien vooral met zebravinken!
                      in de voliere heb ik 3 koppels kanaries, 2 koppels japanse meeuwen en een trio chinese kwartels. Nu had ik nog een vraagje, kan ik hierbij een koppel zilverbekjes erbij houden of gaat dit niet samen.
                      ik heb een erg grote voliere dus voor de ruimte maakt het niet uit

                      gr sem
                      13 jaar, neem een kijkje op mijn website : www.vogelsem.nl

                      Opmerking


                      • Opmerking


                        • jeugd

                          4 jaar houder en kweker van europese vogels en kanaries

                          Opmerking


                          • Ik Ben yorre en ik Ben 12 jaar oud ik kweken mexicaanse roodmussen en vroeger zebravinken ik krijg nog californische kuifkwartels 1koppel,misschien 2koppels citroenwevers en misschien cerasamadine

                            Opmerking


                            • Leuk hoor. Jeugd kan deze hobby wel gebruiken.
                              Ik wens je succes met je vogeltjes.
                              groetjes
                              Heidi

                              Neem eens een kijkje op mijn site.
                              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                              Opmerking

                              Working...
                              X