Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    wimpie: mooie collectie, ook al goeie kweekresultaten

    Opmerking


    • #32
      kweek

      ze zijn net begonen met de kweek maar alle bult poppen ziten op bevruchte eitjes. maar de kweek gaat al aardig goed

      Opmerking


      • #33
        doe je mee aan tt

        Opmerking


        • #34
          TT

          ja zekker doe ik mee aan de Tentoonsteling van vogels. alleen vind het zonder dat de jeugd geen intersse meer heefd in de vogel wereld en ben daar om maar eenigste jeugdlid bij de vogelverenging.

          Opmerking


          • #35
            Ik ben 14.
            Ik heb een koppel grasparkieten en 2 koppels zebravinken en 2 halfvolwassen zebravinken.

            Opmerking


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door wimpie139
              ja zekker doe ik mee aan de Tentoonsteling van vogels. alleen vind het zonder dat de jeugd geen intersse meer heefd in de vogel wereld en ben daar om maar eenigste jeugdlid bij de vogelverenging.
              bij ons zijn er nog een paar, maar de meesten zijn oudere mensen,
              ik denk dat de mensen meer interesse hadden omdat ze al vogels gratis konden hebben (wildvang)
              en ze hadden plaats en mochten vogels houden van hun ouders( op boerderijen,..)

              Opmerking


              • #37
                hoi ik weet wit recesiefe nu heb ik 4 jonge 1 uit nest en 3 nog in het nest ik heb nu ook 3 zwartgeel intensief en 4 gele jongen van een dag uit


                gr pieter

                Opmerking


                • #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door kevin
                  bij ons zijn er nog een paar, maar de meesten zijn oudere mensen,
                  ik denk dat de mensen meer interesse hadden omdat ze al vogels gratis konden hebben (wildvang)
                  en ze hadden plaats en mochten vogels houden van hun ouders( op boerderijen,..)
                  Volgens mij heeft elke vogelvereniging daar nu last van Dus als jullie er wat aan willen doen zou leuk zijn. Probeer zo veel mogelijk jeugdleden over te halen. Merk bij mijn vogelverenigingen hetzelfde. Ben daar gelukkig niet het enigste jeugdlid. Zitten bij allebei nog 2 andere jeugdleden. Maar die jeugdleden gaan niet naar jeugddistrictsdagen , wat noujuist weer gezellig is en je leert er veel van(ga volgend jaar al naar mijn 12e jeugddistrictsdag:s is jmmr genoeg wel de laatste voor de vogels, maar blijf er nog wel komen om te helpen:P)
                  Vogels vervelen je nooit. Al is het buiten of binnen.

                  Opmerking


                  • #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door sibrand
                    Volgens mij heeft elke vogelvereniging daar nu last van Dus als jullie er wat aan willen doen zou leuk zijn. Probeer zo veel mogelijk jeugdleden over te halen. Merk bij mijn vogelverenigingen hetzelfde. Ben daar gelukkig niet het enigste jeugdlid. Zitten bij allebei nog 2 andere jeugdleden. Maar die jeugdleden gaan niet naar jeugddistrictsdagen , wat noujuist weer gezellig is en je leert er veel van(ga volgend jaar al naar mijn 12e jeugddistrictsdag:s is jmmr genoeg wel de laatste voor de vogels, maar blijf er nog wel komen om te helpen:P)
                    ik denk dat veregingen en oudere liefhebbers er ook wel meer moeten aan doen om jongeren te stimuleren om vogels te houden of hulp te bieden

                    Opmerking


                    • #40
                      ben 15
                      en kweek met:
                      2 koppels kakriki's
                      1 koppel roze bourkes
                      1 koppel kanarie moazaik
                      1 koppel kanarie geel intensief
                      1 koppel waterslager
                      1 koppel schimmel geel
                      Groeten Oli4

                      Opmerking


                      • #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door kevin
                        ik denk dat veregingen en oudere liefhebbers er ook wel meer moeten aan doen om jongeren te stimuleren om vogels te houden of hulp te bieden
                        Kevin,

                        Er moet zeker gestimuleerd worden om vogels te kweken, en dat lukt meestal wel. Maar dan worden ze los gelaten, gaat er een vogeltje dood, komen er geen jongen vogels, en ze stoppen er mee. Ouderen moeten niet alleen een koppeltje vogels geven/verkopen, ik ben altijd voor geven want zo iemand hoeft nog niet meteen toppers te hebben!, en dan moeten ze 1 of 2x in de maand langs gaan, en ze moeten dat jeugdlid uitnodigen als ze gaan selecteren etc
                        Check mijn blog over zebravinken en andere tropische vogelssigpic

                        Opmerking


                        • #42
                          Ik ben 13 jaar en heb 2 lieve witte lachduifjes!
                          Ik ben helemaal verzot op duiven!

                          Opmerking


                          • #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door kevin
                            ik denk dat veregingen en oudere liefhebbers er ook wel meer moeten aan doen om jongeren te stimuleren om vogels te houden of hulp te bieden
                            Kevin hoe oud ben je ? Ik vind je spelling wel grappig. Voor mij is dat wel nodig ik weet er niet zoveel van maar vind vogeltjes hele leuke beestjes. Is er nog een andere hulp / oudere liefhebber / site waar ik me in kan verdiepen ?
                            Ik vind het hier niet echt helemaal top dat leren van vogels. Ik krijg telkens negatief commentaar.
                            Groetjes Benjamin!

                            Opmerking


                            • #44
                              ik heb

                              hoi

                              ik ben 15 en ik kweek/verzorg/houd de volgende soorten:
                              - st. helena's
                              - zebravinken
                              - bichenows
                              - diamantvinken
                              - kanaries
                              - 1 koppel grasparkieten ( momenteel 5 jongen)
                              - en nog wat CH kwartels

                              groeten
                              Groet'n uut Drenthe

                              Opmerking


                              • #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin
                                Kevin hoe oud ben je ? Ik vind je spelling wel grappig. Voor mij is dat wel nodig ik weet er niet zoveel van maar vind vogeltjes hele leuke beestjes. Is er nog een andere hulp / oudere liefhebber / site waar ik me in kan verdiepen ?
                                Ik vind het hier niet echt helemaal top dat leren van vogels. Ik krijg telkens negatief commentaar.
                                in april 16

                                Opmerking

                                Working...
                                X