Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bied company

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • bied company

    hallo
    ik heb vogels gekocht waarvan de kweker zeer fanatiek alle producten van de bird company verstrekte ikzelf gebruikt het niet veeeeel te duur ! de aangekochte vogels vielen vreselijk terug zelfs doode en de kweek was vreselijk, terwijl het met mijn eigen vogels prima ging, graag wat reactie,s van gebuikers of ex gebruikers van dit product .

    m vr grt jkdb

  • #2
    voedingsupplementen

    Verwacht niet veel reactie, want hier durven de meeste mensen helaas niet vooruit te komen. Het viel wel op dat de stand in Apeldoorn geen moer meer te doen had, terwijl ze voor twee jaar terug in de rij stonden.

    Voor velen weer een illusie armer en een portemonnee leger.
    Er bestaan nu een maal geen wonderproducten.

    Maar natuurlijk zijn alle reacties welkom, zowel positief als negatief.

    Opmerking


    • #3
      Om wat voor vogels gaat het eigenlijk?
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #4
        Volgens mij maakt de soort vogel niet veel uit maar meer de omschakeling van de ene naar de andere liefhebber.Je moet er van uitgaan dat de kweker zijn beste vogels zelf houdt wat nog niet wil zeggen dat de rest slecht is.Dan komen ze bij jou in de kooi/voliere mischien tussen andere vogels/stress krijgen ze mischien andere lichturen en ze krijgen omdat het te duur is voer wat ze mischien niet kennen.Kun je wel gelijk de birdcompany de schuld geven maar ga ook eens bij jezelf te rade. groeten eddie<gebruikt geen birdcompany producten>

        Opmerking


        • #5
          bird company

          hallo,
          ik hoop dat er nog veel meer reageren, en eventueel ook over andere producten goed of slecht, vogelcafe is een prachtig medium om met elkaar product ervaringen te delen, en evetuele flauwekul uit de wereld te helpen.

          m vr grt jkdb
          grasparkieten kweker

          Opmerking


          • #6
            bird company

            Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
            Om wat voor vogels gaat het eigenlijk?
            in mijn geval grasparkieten
            vr grt jkdb

            Opmerking


            • #7
              supplementen

              Indedaad wordt dit spul door vele "top kwekers"in de grasparkietensport gebruikt. Ik ben sceptisch wat betreft berichtgeving op dit gebied. Deze mensen zijn nogal gesloten voor de buitenwereld. Kijk maar naar het aantal reacties die ze plaatsen, dat zijn er nogal weinig, hier op dit forum.
              Maar we wachten af!

              Opmerking


              • #8
                bird company

                Halo ik heb wat nagevraagd bij iemad die dit gebruikt
                Hij vertelde mij nog nooit zoiets gehoord te hebben.
                let wel op dat het voor nieuw aangekochte vogels veel stress is B.V.
                de verhuizing op zich,nieuw zaad ander eivoer andere lichturen zoals iemand anders ook al had gezegd gelooof ik, ook andere tijden van voeren is voor de vogels erg wennen.
                En ook niet te vergeten een nieuw hok.

                en mischien krijgen ze bij jouw ook ander groenvoer kiemzaad E.D.
                en wat ze nog niet kennen eten ze niet dat moeten ze leren


                groetjes pascal
                groeten uit apeldoorn

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                  Halo ik heb wat nagevraagd bij iemad die dit gebruikt
                  Hij vertelde mij nog nooit zoiets gehoord te hebben.
                  let wel op dat het voor nieuw aangekochte vogels veel stress is B.V.
                  de verhuizing op zich,nieuw zaad ander eivoer andere lichturen zoals iemand anders ook al had gezegd gelooof ik, ook andere tijden van voeren is voor de vogels erg wennen.
                  En ook niet te vergeten een nieuw hok.

                  en mischien krijgen ze bij jouw ook ander groenvoer kiemzaad E.D.
                  en wat ze nog niet kennen eten ze niet dat moeten ze leren


                  groetjes pascal
                  beste pascal
                  ik kweek 20 jaar vogels en heb vaak genoeg vogels aangekocht en herken de door jou genoemde problemen, maar ok probeer het maar ,koop bij die bewuste kweker en geef die vogels niet die genoemde rommel en let op! en vooral het tweede jaar. lees ook boven genoede reactie,s.
                  Nog even voor de duidelijkheid van de 14 aangekochte vogels heb ik er nog 2 over en die zien er niet uit , dit alles gebeurde in een tijdbestek van circa 1 jaar, uit de 14 vogels heb 2 jong gekweekt. Met mijn eigen vogels had ik geen problemen en ook met andere in die periode aangekochte vogels die niet die rommel kregen kweekte ik probleemloos, dus ja zeg het het maar toeval ? dus daarom vind ik veel reactie,s zo leuk
                  m vr grt jkdb

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door louis polane
                    Verwacht niet veel reactie, want hier durven de meeste mensen helaas niet vooruit te komen. Het viel wel op dat de stand in Apeldoorn geen moer meer te doen had, terwijl ze voor twee jaar terug in de rij stonden.

                    Voor velen weer een illusie armer en een portemonnee leger.
                    Er bestaan nu een maal geen wonderproducten.

                    Maar natuurlijk zijn alle reacties welkom, zowel positief als negatief.
                    en geld speelt toch al zo,n absurde rol in het grasparkieten wereldtje

                    jkdb

                    Opmerking


                    • #11
                      bird company

                      hallo jk

                      Ik ga zelf ook het spul gebruiken ik vind jouw verhaal
                      erg extreem en als het echt zon rotzooi is zou je dit verhaal vaker moeten horen niet dat ik zeg dat je liegt ofzo
                      ik zeg dit omdat zoals de heer polane al zei veel topkwekers deze produkten met succes gebruiklen

                      groeten pascal
                      groeten uit apeldoorn

                      Opmerking


                      • #12
                        voedingsupplementen

                        Ik wil nog een kleine toevoeging geven. Ik kon een kweker die het gebruikte bij zijn grasparkieten en er de eerste twee jaar goede resultaten mee had, alleen het derde jaar geen enkel bevrucht eitje meer. Hij is toen onmiddellijk gestopt met dit product.
                        Goed vogels kweken is natuurlijk niet maar twee jaar, en dan over en sluiten. Vogels kweken wil je ook op de lange termijn blijven doen. Helaas maken mensen elkaar gek, en men gaat als een hersenloze gewoon achter de massa aan lopen. Zonder na te denken waarom nu eigenlijk. Ja omdat hun het er zo goed op doen. Maar als dit dan maar voor twee jaar is, lijkt mij deze periode toch wel kort om plezier in je hobby te houden. Kweken is ook vooruit kijken, en plannen wat je wilt bereiken, en wat voor type vogel je in gedachten heb. Zeker bij de huidige postuurgrasparkieten(standaardgrasparkiet).
                        Je moet bij dit soort vogels een bepaalde lijn op bouwen. Enkel proberen top vogels te kopen bij elke liefhebber werkt niet. Je moet een bepaald type voor ogen hebben, wat dus inhoud dat je niet zomaar bij elke kweker kan kopen. Deze combinaties werken dan vaak niet en je zult nooit goede resultaten bereiken of en goede stam opbouwen.
                        Maar ja, hier kom je vaak door schade en schande achter. Beter is als je gewoon naar wijze woorden luistert van mensen die al een poosje langer in de liefhebberij mee lopen.

                        Opmerking


                        • #13
                          Bird company

                          Hallo Winterkoning,

                          Ik zal je dan zeggen dat ik voor antwoord a ga.
                          Dat is mijn eerste motivatie.

                          Daarbij is het ook zo dat ik denk dat het mischien kan bijdragen aan de konditie van de vogels, daar de engelse grasparkieten erg moeilijk in conditie te krijgen zijn of te houden.

                          Daarnaast moet ik wel wel toegeven dat absoluut niets van deze produkten weet.
                          Behalve dan informatie van de fabrikant zelf. En natuurlijk ook door gesproken te hebben met colega kwekers die deze middellen gebruiken.

                          Ik zou dan ook graag meer hierover willen horen hier.

                          En winterkoning wat vind van het verhaal dat als je dus vogels koopt bij iemand die dit spul gebruikt en dat ze allemaal doodgaan (bijna) dat is toch wel een extreem verhaal

                          En dan nog een puntje: tijden veranderen en nieuwe manieren van kweken worden ontdekt en gebruikt voor sommigen vooruitgang anderen zijn sceptisch

                          groeten Pascal
                          groeten uit apeldoorn

                          Opmerking


                          • #14
                            voedingsuplementen

                            Met je laatste reactie, moet je je zelf dus afvragen of deze tak van vogelsport dan nog wel goed bezich is. Je geeft zelf al aan dat alles zeer extreem bij de huidige grasparkieten is, zo extreem zelfs dat de helft of soms meer grasparkieten die deze liefhebbers hebben, het vermogen tot vliegen zelfs kwijt zijn geraakt. Is dit nou het gene wat liefhebbers willen?

                            Opmerking


                            • #15
                              Bird company

                              Hoi louis,

                              Wat jij zegt is natuurlijk waar over het kopen van vogels etc..
                              En heb fijne kontakten waar ik altijd terecht kan met vragen dat is het allerbelangrijkste leren van mensen met ervaring.
                              Maar eigenlijk wordt er hier dus gezegd dat als je vogels koopt
                              bij mensen die de produkten van de bird company gebruiken
                              je je geld in de prullenbak gooit??
                              Dat kan toch zeker niet? En er wordt ook in andere woorden gezegd dat als je vogelskoopt bij iemand die het gebruikt je het zelf ook moet gaan gebruiken
                              Want anders OJEE dan gaan al mijn nieuwe vogels dood?!!!
                              Ik Zou graag willen dat iemand die hier echt verstand van heeft hier mischien iets over kan zeggen.
                              Ze mogen toch geen vogelvergif op de markt brengen???

                              groeten Pascal.
                              groeten uit apeldoorn

                              Opmerking

                              Working...
                              X