Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33

Onderwerp: Vogel diefstal € 1.000,= beloning voor de gouden tip!!

Vogel diefstal € 1.000,= beloning voor de gouden tip!!

€ 1.000,= beloning voor de gouden tip waardoor wij onze gestolen vogels terugkrijgen.

In de nacht van 5 januari en 6 januari 2008 zijn al onze 150 postuurkanaries ( niet verzekerd) gestolen!!! 30 jaar werk in een nacht weg!!!! Ooit wel eens gehoord dat er zulke rotte schooiers bestaan maar nu je er zelf mee geconfronteerd wordt, besef je pas wat voor zieke, zielige mensen dit zijn. Wij en inmiddels meerdere mensen hebben een heel sterk vermoeden dat het een bekende (kweker) is geweest en de politie in Helmond heeft ons toegezegd er alles aan te doen om onze vogels met het ringnummer AB 8585 op te sporen. Van zeer goede echte vrienden w.o. Derek & Margaret Moore uit Engeland, Asle Swiatecki uit Duitsland maar ook Jean Pierre Davignon en Ludo Leanars uit België hebben wij inmiddels de toezegging gekregen dat wij voor a.s. kweekseizoen enkele top vogels uit hun reserve materiaal krijgen. Bedankt Derek & Margaret, Asle, Jean Pierre en Ludo wij zullen dit nooit vergeten!!!!!!

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    461

Post zeer vervelend bericht

Het is te hopen dat die lui snel opgesnord zullen worden maar het gebeurd maar al te vaak. Van de week zag ik het ook al in nederland te koop. Ook kanaries gestolen e.d.
    Ik wens jullie veel succes bij de opsporing. Hopelijk herkend iemand de ringcode.

Het is toch zo laag bij de gronds om zomaar iemands hobby ten gronde te richten. Wat bezielt sommige mensen toch!
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Heel veel sterkte, een leeg hok moet verschrikkelijk zijn.
    Gelukkig kreeg je ook direct fijne reacties, dat moet goed doen.

Senior lid
    Thanks
    0

gestolen

Het is bedroevend dat dit gebeurd in onze sport,we wensen U heel veel geluk met het opbouwen van de nieuwe stam.En dat je bij je vrienden weer goede vogels kunt krijgen ,DAT ZIJN VRIENDEN.Ik denk dat geen èèn vogel de ring nog omheeft met het kweek nummer van U.Veel sterkte.

Teunis

Hallo Bestgloster,

ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst en hopelijk krijg je je eigen vogels weer terug.
    Hierbij nog een goed bedoeld advies: pas op met het "beschuldigen" van mensen. Deze persoon waar jullie een vermoeden over hebben, is misschien wel onschuldig

bedankt voor jullie reactie

Of we ooit onze vogels nog terugzien?? wij denken het niet maar geven de hoop niet op. Degene aan wie wij denken heeft ooit zulke uitlatingen gedaan en tja dan gaan toch je eerste gedachte die richting op maar hij kan gerust zijn want zijn naam zullen we niet noemen. Misschien door toeval komt het ooit nog eens uit wie het gedaan heeft. Door er veel aandacht aan te besteden hebben we nu wel al bereikt dat veel mensen in Nederland en België met extra veel aandacht de aangeboden Glosters op markten, beurzen en bij handelaren zullen bekijken. We zijn wel heel erg blij met de positieve reacties en dat er nu al door 7 mensen spontaan vogels zijn aangeboden, dat doet een mens goed.
    Pim & Chris

Lid
    Thanks
    0

Vogel diefstal € 1.000,= beloning voor de gouden tip!!

Afgelopen zondag op vogel 2008 werd er omgeroepen dat de ere linten van de jeugd van de kooitjes gestolen waren.Hoe ver kunnen we zakken.De kans is wel heel groot dat het collega kwekers zijn.Het is toch te belachelijk voor woorden dat "mensen"zo iets kunnen doen.En wat willen ze er mee?Ophangen aan hun eigen kooien!!!!!

Lid rene's Avatar
    Thanks
    0

gestolen

. ik heb hier geen woorden voor.
    maar het was te verwachten.
    alle tankstations en banken zijn zo goed beveiligd.
    en vogels zijn naar de de import stop goud waard.
    en zeker van kampioenen.
    ik heb ook wel 2 koppels voor je mag je zo voor niets hebben denk alleen dat het niet aan jou eis van tt vogels voldoet en denk ook dat je niet op mijn zit te wachten maar als ik je kan helpen doe ik het graag.
    ik hoor het wel.
    groetjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene Bekijk Bericht
    . ik heb hier geen woorden voor.
    maar het was te verwachten.
    alle tankstations en banken zijn zo goed beveiligd.
    en vogels zijn naar de de import stop goud waard.
    en zeker van kampioenen.
    ik heb ook wel 2 koppels voor je mag je zo voor niets hebben denk alleen dat het niet aan jou eis van tt vogels voldoet en denk ook dat je niet op mijn zit te wachten maar als ik je kan helpen doe ik het graag.
    ik hoor het wel.
    groetjes
    Hallo Rene, weer zo'n warme reactie waardoor het toch weer makkelijker wordt om door te gaan. Alleen niet meer in de kweekruimte buiten, daar zal je toch altijd de angst houden dat ze straks als alles weer opgebouwd is, nog eens terug zullen komen. Volgende week verhuizen we alle broedkooien e.d. naar de zolder waar ze dan hopelijk veilig zitten. Je aanbod van 2 koppels vindt ik echt super tof van je en zegt genoeg over je medeleven daarvoor heel erg bedankt!! Echter heb ik besloten om aankomend kweekseizoen met niet te veel koppels te willen kweken en zijn er op dit moment al meer dan genoeg vogels uit mijn "eigen" lijnen aangeboden dat ik ze, hoe lief ook bedoeld, nu "niet" meer nodig heb. Was dit niet het geval dan had ik zeker heel graag gebruik gemaakt van je aanbod. Groetjes Pim & Chris

Stamgast gerard 6's Avatar
    Thanks
    0

niet leuk meer

Dit is toch niet normaal meer, is dit door de import regels nu de toekomst van onze hobby. Je bent tegenwoordig verplicht om een beveiligings camera op je verblijf te richten. Ik heb zelf ook een camera hangen. Maar dat sluit tegenwoordig niets meer uit. Ik denk dat het nu belangerijk is dat mensen om je heen niet meer weten wat voor soort vogels je hebt, de mond op mond reclame komt zo namelijk ook bij de verkeerde mensen terecht. Zelf ben ik uiterst verzichtig met wie ik wat vertel, je hoort dit immers veel te vaak.
    heel veel sterkte en ik hoop dat je ze alsnog te pakken krijgt.
    Gerard

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten