Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Onderwerp: Vogel diefstal € 1.000,= beloning voor de gouden tip!!

Hallo Allemaal,

Zo vandaag alle schroeven uitgeboord en 2 van de camera's van binnen naar buiten verplaatst zodat ook de voorkant, dak en achterkant nu kunnen worden geobserveerd en opgenomen bij beweging.

Het vogelhok is geheel afgesloten met aan de voorkant een extra ruimte met volieres die ook helemaal is afgesloten, met één normale deur en aan de achterkant een zelf gefrabiceerde blinde dichte deur, waar aan de buitenkant alleen 3 van die tuinpoort scharnieren zitten. Dus Ton dat de deur niet helemaal lekker in elkaar zit, klopt ook wel een beetje.

De laatste jaren (zie mijn aantal posts) heb ik bewust nergens gereageerd, geen mensen ontvangen, geen telefonische informatie, sterker nog 99% van de mensen weten niet eens dat ik nog kweek. Overschot werd naar de handel gebracht zonder mijn naam te noemen. Ook al heb ik alarm enz.enz. na ruim 5 jaar ga je er nog steeds mee naar bed en sta je ermee op. Dat raak je nooit meer kwijt en wordt nu nog eens versterkt door wat er nu weer gebeurd is.

Een handicap is natuurlijk ook dat je je niet voldoende, of in mijn geval helemaal niet kan verzekeren. Ondanks dat er destijds aanwijzingen waren, hoef je ook echt niet op enige bijstand van de politie te rekenen.

Het is zoals Arjan aangeeft een trieste zaak om zo met je hobby bezig te moeten zijn. Ook al heb je nog zo'n mooi kweekseizoen, niets kan het angstgevoel wegnemen dat overheerst, omdat het morgen ineens helemaal voorbij kan zijn!

Groet, Pim

GravenImage
    Guest
    Wat een walgelijke mensen weer! Misschien dat een gigantische agressieve hond het ze kan afleren.
    Ik wens je heel veel succes. Het is weer duidelijk in wat voor wereld wij leven. Bah!

Super Moderator ele's Avatar
    Thanks
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    als je de schroeven uit je scharnieren kan draaien als je deur dicht zit, zit het niet helemaal lekker in elkaar denk ik mee eens dan helpen dievenpennen ook niet. niet mee eens

en om je schroeven uit te boren vind ik ook niet lekker, als je ooit je deur eens moet veranderen ben je het haasje. snap wat je bedoel ben ook timmerman

wel goed dat het alarm goed heeft gewerkt, gelukkig maar.
    Bij het veranderen van die deur zou je met een ijzerzaag of slijptolletje een snede kunnen maken in de schroef (kop) zodat er ze alsnog met een platte schroevendraaier uitgedraaid kunnen worden.

Misschien kunnen er ook slotbouten gebruikt worden?
    Eventueel de moer vastlassen

mvg. Eelke

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Forum Rechten