Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 33

Onderwerp: Vogel diefstal € 1.000,= beloning voor de gouden tip!!

is dit door de import regels nu de toekomst van onze hobby.
    Op zich een mooie reactie van je, maar dit geval heeft echt niets met een importstop te maken. Glosters komen hooguit uit Engeland.

Junior lid
    Thanks
    0
    ja wie doet nou zo iets zulke mensen moeten ze gewoon gelijk opsluiten en nooit
    meer laten gaan ze zijn gewoon ziek
    maar goed
    veel stekte
    gr patrick

Lid nixunior's Avatar
    Thanks
    0

Alvast veel hoop toegewenst met het terug vinden van je vogels. Mijn Grootvader zaliger was ook een kweker van kanaries met TT kwaliteit en ik weet hoeveel geld erin kan kruipen. Spijtig genoeg is mijn grootmoeder er mee gestopt en heeft ze allemaal weggedaan anders had je er gekregen. Zelf heb ik geen TT kanaries dus daarmee kan ik u niets helpen. Ik zit regelmatig op verschillende vogelsites waar vogels te koop aangeboden worden. Als ik iets zie dat een beetje verdacht is dan laat ik zo snel mogelijk iets weten

mvg Bart
    Have fun and live your live to te maximum!

het is te triest voor woorden om iemands hobby, waar zoveel bloed, zweet en tranen in heeft gezeten, zo ten gronden te helpen.
    ik wens jullie iig heel veel succes met het weer opnieuw opbouwen van een en zeer mooie stam

Junior lid
    Thanks
    0
    Niet normaal neej. Egt stom!

Senior lid petra's Avatar
    Thanks
    0
    Inderdaad heel erg triest dat er zulke mensen rond lopen.
    maar er lopen meer gekken rond dan goeie hoor.
    en ik zeg altijd maar zo je kijkt ze voor de kop maar niet in de kop.

zelf ben ik erg voorzichtig wie ik achter mijn huis laat komen bij de goulds
    je bent ze zo kwijt hoor.

om maar een voorbeeld te noemen we hebben zelf een landseer pup
    nu inmiddels 7 maanden.
    liep er toen hij ongeveer 3 maanden was mee in onze plaats.
    en er kwamen jongens aan en die vonden hem mooi, en die meende dat ook echt hoor.

en er was er een bij en die zei je kunt hem maar zo mee nemen hoor tegen die jongen
    en hij wilde hem zo van de riem af halen bij mij.
    nou je snap wel dat ik er wel even over heen {met woorden } heb gerept
    tegen die jongens en dat ze er wel vandoor gingen,nou zo ziek is de wereld.

nu moeten ze het niet meer proberen hoor, hij is nu groot zat.

maar ik wil er maar even mee zeggen dat er tegenwoordig niets meer veilig is.

ik hoop voor jullie dat ze die mensen te pakken krijgen,die zulke zieke dingen doen.
    omdat ze toch de hobby van iemand anders maar zo af pakken.

groetjes petra.

Senior lid rob 2's Avatar
    Thanks
    0

Thumbs up Grenzen moeten toch open.

Normen en waarden zijn steeds meer aan het vervagen,wat me opvalt is dat sinds de grenzen open zijn er steeds ernstigere dingen gebeuren.Denk dat de vogels helaas allang over de grens zijn vervoerd.Je hoort het ook al bij de duivensport dat hele kweek bestanden gejat worden.In ieder geval medeleven van deze kant uit en hoop dat je de hobby toch probeert op te pakken vrg Rob.

Junior lid
    Thanks
    0

Hobby?

Ik een "beginende" Gloster kweker vraagt zich af wat hier de HOBBY van is??

wat is er mooier om een stam op te bouwen van verschillende vogels om er je eigen van te maken? en op tentoonstellingen te komen in de prijsen te vallen en dan te zeggen ik heb wat van een kweker GEKOCHT!!! die had ze over, heb zelf een paar vogels gekoppeld en zie hier het resultaat!

De gene die hier schuldig aan is kan straks zeggen ik heb wat van een TOP-KWEKER gejat en zie hier het resultaat???

Sorry dit gaan mijn pet te boven.... Triest echt Triest

Vriendelijke groet,

Vinnie

Junior lid
    Thanks
    0

schandalig

Echt niet leuk als je thuis komt of wakker word en al je vogels zijn verdwene , heb dit zelf ook al een keer meegemaakt echt niet leuk , en hier in belgie gebeurd het echt vaak tegenwordig niet meer normaal , mensen doen zoveelmoeit om iets mooi op te bouwen en op een paar min is al je werk en investering verdwene maar verdenk niet direckt mensen uit je omgeving ofzo de meeste vogels die gestolen worden worden op bestelling gestolen en gaan meestal naar het buitenland

veel sterkte en geluk met de opbouw van je nieuwe kweeklijn

Tim

Senior lid
    Thanks
    0

Post Triest maar waar.

Het is onbegrijpelijk dat dit soort dingen gebeuren. Ik weet zelf ook hoeveel moeite en tijd het kost om een goede kweekvogel te kweken. Om nog maar te zwijgen over het geld wat er in gaat zitten. Ik wil bestgloster heel veel sterkte en hopelijk krijgt hij zijn vogels terug en vinden ze de dader die ze wat mij betreft wel mogen opsluiten zodat hij eens kan gaan nadenken wat hij hiermee aanricht en hoeveel pijn hij de eigenaar hiermee doet.
    Nogmaals heel veel sterkte.
    Groet Goudvink

Forum Rechten