Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waneer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • waneer?

    Waneer kun je nou gaan zien of een jonge zebravink een man of een popje worden?

    Ik zie dat de snavel's al van kleur gaan veranderen maar ze lijken nog steeds op hun moeder.

    Jeroen

  • #2
    Dan zijn het popjes.
    Zijn ze door de rui? Ze zien er nl altijd anders uit dan zowel de moeder als de vader. De kleur is anders. Hebben ze echt al de kleur van de moeder dan zullen het poppen zijn.

    Opmerking


    • #3
      Ze zijn inderdaad al door de rui heen.

      Het is namelijk zo ik wel eigenlijk niet verder met zebravinken maar met mijn kanarie's. Maar mijn vriendin wil nog wel een paar zebravinken. Nu zat ikzelf aan 2 mannen te denken zodat er helemaal geen eitje's kunnen komen en ze ook geen nestje's gaan maken klopt dit? Of kan ik beter 2 poppen houden?

      Jeroen

      Opmerking


      • #4
        Gewoon een koppeltje houden ,dat is wel zo gezellig.
        Ik denk dat als de snavels nog niet volledig op kleur zijn de rui ook nog niet helemaal over zal zijn.Nog even afwachten dus .Er is toch geen haast bij ,denk ik.

        Opmerking


        • #5
          Als zebravinkenkweker kan ik zeggen dat je van als de jongen uit het nest zijn al kan zien wat het gaat worden. Soms zie je het al van in het nest zelfs, als ze een paar dagen oud zijn .
          Luiheid is het begin van wijsheid.

          Opmerking


          • #6
            Bedankt voor de antwoorden.

            Dan zijn het dus 3 popje's.

            Jeroen

            Opmerking

            Working...
            X