Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ZWOLLE vogelbeurs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Word het nog weer druk op zaterdag 21-09 in Zwolle.Ik moet er wel weer heen i.v.m nieuwe aankoop.
    Welke forumleden kunnen we verwachten ?????


    Gr ,Hubert

    Opmerking


    • Ik kom er niet meer het is mij te groot opgezet overzicht heb jr niet meer

      Ik ga tegenwoordig liever naar de kleinere en middelgrote beurzen
      Europese Cultuurvogels

      Opmerking


      • Ik vind het altijd wel gezellig, om te kijken, maar ik ga niet.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • Ja groot is deze beurs zeker ,je ziet er leuke ,maar ook minder leuke op gehokte vogels.
          Als het aan mij ligt kom ik hier ook niet meer ,toch rijdt ik liever 70 km. dan een paar honderd voor mijn ver/aankoop.
          Zal mij maar weer laten verrassen war ik al dan niet tegenkom.Ik heb alles al besproken ,hoef dus niet te zoeken.


          Gr ,Hubert

          Opmerking


          • Wat heb je al besproken Hubert ?
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • Ik ga gedeeltelijk over op Turtur soorten, zoals Tamboerijn- ,staalvlek- ,bronsvlek- ,zwartsnavelbosduifjes.
              Had al enkele maar moest toch nog wat bijkomen ,voor gemak onverwant aan te kunnen bieden.
              Ja zo nu en dan moet je ff swithcen ,da,s nou het leuke van deze hobby.


              Gr ,Hubert

              Opmerking


              • Je hebt gelijk. Succes ermee.....
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • Zou het bijna helemaal vergeten te vermelden wat ik vorige week zaterdag in Zwolle heb mee gemaakt.
                  Zolang er E-tickets kunnen worden besteld voor de beurs maak ik hier al gebruik van.
                  Dit jaar ook maar eens een parking ticket besteld(scheelt toch een 1 euro)wel zo handig zonder te zoeken naar kleingeld.
                  Tot mijn verbazing daar aangekomen was de parking VOL, let op ,mij werd de toegang geweigerd en moest elders maar zoeken.
                  Nou, dat schoot mij dus totaal in het verkeerde keelgat, wel betalen en geen plaats.
                  Ik dacht dat gereserveerde plaatsen voorrang hadden op dagkaarten ,maar na veel gezeur (15 minuten) kon ik met tegenzin van de parkeerwacht toch toegang krijgen op de parking en........ plaatsen te keur..........en wel dicht bij de uitgang. Organisatie regel dit even voor de volgende beurs.


                  Gr ,Hubert

                  Opmerking


                  • Als er wordt getwijfeld wel of niet naar deze beurs gaan kan het parkeren wel is een beslissende factor worden.Ben zelf niet geweest maar van een vogelvriend vernomen dat het wat minder was dan gewend.

                    Opmerking


                    • Hubert,
                      zeer merkwaardig. Ik denk dat deze joker wat wilde verdienen (aan jou)
                      Ik ben niet geweest, maar ik ben wel op de kleinere markt in Boskoop geweest. Die was nog kleiner. De vaste handelaren die zaad en kooien verkochten waren er wel, maar weinig particuliere verkopers.
                      En dan had ik nog een keer pech, want het kanariezaad dat ik aan mijn glosters geef was er niet. Deli Nature 80 5kg
                      Al met al een verloren ochtend

                      Opmerking


                      • A.s Zaterdag weer de grote beurs. Nu kan men geen E-parking tickets meer kopen ,was de vorige keer een blamage.
                        Ga erheen om enkele duiven te ruilen ,scheelt toch weer enkele tientallen kilometers.
                        En dan maar hopen op de nodige en mooie nakomelingen van de 21 koppels.
                        Zondag 1 maart naar de Oosterburen in Lingen voor het laatste koppel.
                        Ja ,dat word een druk weekend.


                        Gr ,Hubert

                        Opmerking


                        • Dat heb je goed gezien Josly ,ga niet naar binnen ,alles besproken en buiten afhandelen.


                          Gr ,Hubert

                          Opmerking


                          • Ach Josly, laten we nu geen hele wereldbevolking bang maken ,iedereen die ik naar/op de beurs zag was op zijn hoede.
                            Je moet niets uitsluiten ,maar ook niet alles verbieden en volgens kenners zou er sprake kunnen zijn van minder opkomst.
                            Niets is minder waar ,er waren volgens mij meer bezoekers, ook menigeen met stofkapjes.
                            Nu maar afwachten of hier inderdaad besmetting heeft plaatsgevonden.


                            Gr ,Hubert

                            Opmerking


                            • @ Hubert
                              laten we het juist doen. China vindt dat we in de EU erg laks zijn
                              In de VS meten ze met andere kastjes en hebben ze er weinig last van. TOCH wordt alles uit de kast gehaald om burgers en bedrijven financieel te helpen. Zouden ze meer weten dan wij?

                              Iets anders ik heb dit gelezen en wil het met jullie delen
                              Een Nederlandse vrouw probeerde vorige maand 24 Surinaamse vogels Nederland in te smokkelen. Zij was op Schiphol aangekomen met een vlucht uit Suriname.

                              Opmerking


                              • Mooie vogels.

                                Terecht dat ze opgepakt is.

                                Waar gaan de vogels heen ?
                                groeten Ton
                                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                                Opmerking

                                Working...
                                X