Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ZWOLLE vogelbeurs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Grappig om zo een vogel te vangen......
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • Was wat later, door de file voor de parkeerplaats. Ken Zwolle goed, dus gedraaid en heb een ander plekje gevonden waar ik in no-time mijn auto kwijt was. Binnenkomen is met een e-ticket heel erg makkelijk. Eenmaal binnen was het druk. De kou in de hal viel me mee, het was best aangenaam qua temperatuur. De vogels door de kou naar mijn auto krijgen vond ik wel spannend. Had toch een kwetsbare soort bij mij. Dat is denk ik ook de reden dat ik nu veel Europese Cultuurvogels en kromsnavels zag en wat minder tropische prachtvinken. Vogels die wat beter tegen de kou kunnen. Zelf heb ik ook een Coloria pop thuis gelaten en de koper aangeboden deze een andere keer te verkopen en elkaar halverwege te treffen. Diertje was in de rui gevallen, dus dan verkoop ik haar niet. Zeker als het zo koud is buiten. Ze had het mogelijk niet overleefd en dat zit ik met een teleurgestelde koper. Zelf vond ik hetgeen er werd aangeboden niet interessant genoeg. Ik heb daarom alleen het voor mij vooraf gereserveerde koppeltje Geparelde Bronzemannen opgehaald en nog wat zaken die ik toch nodig had en was rond 10.00 weer vertrokken. Misschien dat ik in de toekomst eens op een kleinschalige manier ga proberen wat van mijn vogels te verkopen op deze markt. Ga dat dan wel op een September-versie van de markt doen.
      Bekijk mijn vogels op:

      http://papegaaiamadine.webnode.nl/

      Opmerking


      • Ja Ton, leuk vogeltje, was het maar een grijskopduivin ,want die zoek ik !


        Gr ,Hubert

        Opmerking


        • Die kom je hier in het wild niet tegen......

          Midden en zuid Amerika heb je meer kans.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • Opmerking


            • vroeger kwam ik er ook altijd
              maar ik vindt het te groot , te druk en te duur voor dat we met twee mensen binnen zijn , zijn we al meer dan €20,- kwijt met entree en parkeren


              ik ga op 10 maart weer naar Assen wat ik ook gezellig vindt
              Europese Cultuurvogels

              Opmerking


              • Het word er inderdaad niet goedkoper op, maar ik hou wel van die sfeer die er hangt.

                Veel zien en wat boodschappen doen.

                Nadeel is dat ik heen en terug ruim 2 uur moet rijden.

                Verheug me nu al op de wereld show volgend jaar.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • Dan is Assen dus niets voor jou ( 3 uur rijden )
                  Dat is wat kleiner opgezet maar is gezelliger vindt ik
                  Europese Cultuurvogels

                  Opmerking


                  • Als ik wat wil , ga ik meestal naar Boskoop.

                    Ook erg ruim opgezet, en gezellig, en ik ben daar met 20 minuten.
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • Volgens de berichten is de vogelmarkt Zwolle met ingang 22 september gestopt, hoofdzaak geen genoeg helpers meer.

                      Opmerking


                      • gestopt als voorzitter van de Zwolse Vogelmarkt

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk Bericht
                        Volgens de berichten is de vogelmarkt Zwolle met ingang 22 september gestopt, hoofdzaak geen genoeg helpers meer.

                        Opmerking


                        • Ik snap het Harm maar vindt het wel jammer.

                          Opmerking


                          • 69ste editie Zwolse Vogelmarkt - zaterdag, 23 februari 2019?

                            Opmerking


                            • Doorstart Zwolse Vogelmarkt

                              Oorspronkelijk geplaatst door GA. Bekijk Bericht
                              69ste editie Zwolse Vogelmarkt - zaterdag, 23 februari 2019?
                              Nieuwe start Vogelmarkt.

                              De Zwolse Vogelmarkt maakt een doorstart met een nieuwe organisatie!

                              IJsselhallen Zwolle en JH Bird products (Fa. Heesakkers) zijn de nieuwe organisatoren van de Zwolse Vogelmarkt. Zij zullen bij de organisatie gezamenlijk optrekken.

                              De nieuwe website www.zwollevogelmarkt.nl is gelanceerd.

                              Zaterdag 23 februari 2019 vindt de Zwolse Vogelmarkt voor het eerst plaats onder leiding van de nieuwe organisatie en kunnen liefhebbers weer uren ronddwalen langs de enorme collectie vogels en overige benodigdheden.

                              Deelnemers kunnen zich vanaf 1 december inschrijven.

                              Opmerking


                              • Opmerking

                                Working...
                                X