Pagina 17 van de 18 EersteEerste ... 715161718 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 180

Onderwerp: ZWOLLE vogelbeurs

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    Ikke niet, moet smorgens werken helaas

Senior lid
    Thanks
    8
    Zo te zien en te horen is de beurs naar alle tevredenheid verlopen.
    Ik vond het althans een prima beurs met z`n 3.7 km aan stands.
    Ook heb ik gevonden wat ik zocht.
    Zelfs nog wat gevangen op de parkeerplaats ,wat ontsnapt was.
    Al met al een leuke dag gehad en veel collega kwekers ontmoet.
    Wacht niet op de goede dag,maak er één

Gr ,Hubert

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    Wat heb je gevangen dan ?

En waar was je naar op zoek ?

Senior lid
    Thanks
    2
    Ik ben niet zo een Zwolle fan. Ik vind het te massaal en druk. Over twee weken ga ik naar Assen, maar dat vooral omdat ik er een kooi moet ophalen. Een vogeltje vangen in de buitenlucht op een parkeerplaats is knap.

Senior lid
    Thanks
    8
    Ik kom voor duiven ,deze al besteld en uitwisselig buiten.
    Tijdens deze overdracht zag ik iets vliegen ,wat blijkt een Granaatastrlde man.
    Deze was eigenlijk makkelijk te vangen met blote hand ,daar hij stijf was van de kou.
    ik heb deze 10 minuten in mijn hand en werd weer super levendig.
    Vergeven aan een collega kweker van mijn vereniging die hier mee wilde beginnen te kweken.
    Leuke dag toch!

Gr ,Hubert

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    Grappig om zo een vogel te vangen......

Was wat later, door de file voor de parkeerplaats. Ken Zwolle goed, dus gedraaid en heb een ander plekje gevonden waar ik in no-time mijn auto kwijt was. Binnenkomen is met een e-ticket heel erg makkelijk. Eenmaal binnen was het druk. De kou in de hal viel me mee, het was best aangenaam qua temperatuur. De vogels door de kou naar mijn auto krijgen vond ik wel spannend. Had toch een kwetsbare soort bij mij. Dat is denk ik ook de reden dat ik nu veel Europese Cultuurvogels en kromsnavels zag en wat minder tropische prachtvinken. Vogels die wat beter tegen de kou kunnen. Zelf heb ik ook een Coloria pop thuis gelaten en de koper aangeboden deze een andere keer te verkopen en elkaar halverwege te treffen. Diertje was in de rui gevallen, dus dan verkoop ik haar niet. Zeker als het zo koud is buiten. Ze had het mogelijk niet overleefd en dat zit ik met een teleurgestelde koper. Zelf vond ik hetgeen er werd aangeboden niet interessant genoeg. Ik heb daarom alleen het voor mij vooraf gereserveerde koppeltje Geparelde Bronzemannen opgehaald en nog wat zaken die ik toch nodig had en was rond 10.00 weer vertrokken. Misschien dat ik in de toekomst eens op een kleinschalige manier ga proberen wat van mijn vogels te verkopen op deze markt. Ga dat dan wel op een September-versie van de markt doen.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Senior lid
    Thanks
    8
    Ja Ton, leuk vogeltje, was het maar een grijskopduivin ,want die zoek ik !

Gr ,Hubert

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    Die kom je hier in het wild niet tegen......

Midden en zuid Amerika heb je meer kans.

Senior lid
    Thanks
    10
    Afgelopen zaterdag was de Zwolse Vogelmarkt voor ons als organisatie geslaagd. Met een uitbreiding van 528 meter aan standplaatsen is het altijd maar afwachten of je gedachten kloppen en dat er behoefte is aan een dergelijke uitbreiding, maar ook deze standplaatsen waren allemaal gereserveerd. Hierdoor is ook het totale vloeroppervlakte wat groter en een klein beetje meer spreiding van de bezoekers. Ditmaal was er deelname uit geheel Europa van Praag en Budapest tot Edinburgh en van Stockholm tot Lissabon en zo ongeveer alles wat daar tussen in ligt. Ook qua bezoekers zeer geslaagd zelfs uit Griekenland en Israël weten ze Zwolle te vinden. De standhouders waren zeer tevreden over de gedane zaken, enkele grote standhouders 'klaagden' dat ze nauwelijks tijd hadden om koffie te drinken dus op zich een goed teken. Nu deze afronden en dan in April starten we weer met de voorbereiding van 22 september.

Forum Rechten