Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ZWOLLE vogelbeurs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    Waar gaan de vogels heen ?
    In het valkeniersvakblad De Loer publiceerden we januari 2008 over de rol van fondswervende dierenasiel-stichtingen van Stichting VOND, die huistvestten door de AID (nu NVWA) in beslag genomen roofvogels. Een ware golf invallen bij vogelhouders vond plaats in najaar 2007, nadat Vogelbescherming Nederland met dieractvisten in media campagne voerde tegen valkeniers en houders van roofvogels. We zochten uit hoe het

    Opmerking


    • Niets nieuws onder de zon, op dit grote evenement zijn bijna te verwaarlozen overtredingen geconstateerd en dit ook nog door buitenlanders.En het zijn de quasi deskundigen die de grootste verwarring veroorzaken.

      Opmerking


      • Nederland regeltjes land.

        Waarom zou je geen afspraak mogen maken buiten de beurs om ?

        Het is een evenement waarbij liefhebbers bij elkaar komen om te ruilen en of te kopen.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • Er was ook controle binnen.In Nederland zeggen we dan.Wel de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

          Opmerking


          • Wat een vergelijking.

            Opmerking


            • josly,

              Ook vogelhandelaren en/of Kwekers zijn echt niet vromer als de paus. Fouten worden er nu eenmaal gemaakt bewust of onbewust,maar wil dan niet direct zeggen of dit illegaal is.En controles laat te wensen over ,ik heb in ieder geval nog nooit contact gehad hierover.
              Dat buiten op de parking handelen heeft niets te maken of dit nu legaal of illegaal is.


              Gr ,Hubert

              Opmerking


              • Was van plan hier niet meer te reageren maar josly verkondigd weer vele onwaarheden dus toch maar even een reactie

                1. Er waren binnen in de markt wel degelijk controles. In totaal was de nvwa en andere opsporingsdiensten met zo'n 30 personen aanwezig. Zowel buiten als binnen!

                2. Niet elke overdracht buiten is illegaal de nvwa controleert namelijk al jaren buiten is niks nieuws. Nu toevallig met een drone en zichtbaar maar meestal zijn ze niet zichtbaar.

                3. De parkeerplaats was dicht omdat deze om 9 uur al vol was! Vandaar de pendelbussen. Heeft niks met de nvwa of controles te maken.

                4. Er was een delegatie van de eu aanwezig en deze waren zeer onder de indruk van de organisatie. Ze wouden graag eens kijken hoe wij dit organiseren. En uiteraard hebben we hier aan mee gewerkt. De organisatie heeft namelijk een uitstekende samenwerking met de nvwa zowel voor tijdens en na de markt.

                Opmerking


                • Dat er mensen aan het coronavirus overlijden is erg.Om hier de vogelmarkt van Zwolle in te betrekken getuigt van weinig deskundigheid.

                  Opmerking


                  • De enige die de boel in een kwaad daglicht zet ben jij josly. Dit doe je door dat je meerdere malen op meerdere plekken onwaarheden verkondigd mbt de zwolse vogelmarkt. Maar ga lekker zo door! Zo dit was mijn laatste post.

                    Opmerking


                    • Wat een gezwam,zoek hulp.

                      Opmerking


                      • Dus m.a.w Josly, Als Zwolle niet door was gegaan hadden wij nu dit probleem niet?.


                        Gr ,Hubert

                        Opmerking


                        • Zodra Josly die hele epistels begint te schrijven haak ik af.

                          Niets ten nadele van Josly, maar ik kom er niet door.
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                          Opmerking


                          • Dat ik geen respect voor de mede mens heb is uw conclusie, maar uw conclusies raken vaak kant nog wal.Mijn advies is, zoek hulp.

                            Opmerking


                            • Josly, wat je nu schrijft weegt totaal niet op tegen het hamsteren wat de bevolking nu doet ,waar ligt de verantwoordelijkheid dan.
                              De vogelhouderij stelt maar een 00000,01 percentage voor op de totaal verboden zoals die wereldwijd word ingevoerd en zou dit een bijdrage leveren?.
                              Ieder volwassen individu heeft zijn/haar eigen verantwoording en zoals jij het schrijft dat geld voor gezondheid gaat ,geloof ik niet.
                              Dit omdat ook menig vogelhouder al in middelbare leeftijd zit en denken echt wel andersom.


                              Gr ,Hubert

                              Opmerking


                              • Internationale sigarenbeurs in Zwolle is ook al afgelast.

                                Opmerking

                                Working...
                                X