Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geelvleugelara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Pastel kon ik niet vinden maar wel de blauwe mutatie;



    en een vogel zonder keelband;


    en eentje met een heel andere kleur (dit zou ook een fotosoep kunnen zijn)

    Opmerking


    • #18
      Hallo Birdfarm
      de blauw mutatie was mij ook bekend inderdaad en wat hier opaline genoemd wordt is voor mij inderdaad een opaline,laat ook de spiegels zien in vleugels ,dus toch ook bij Zuid -Amerikaanse en het geel op rugdek en staart allemaal voorkomende opaline kenmerken, zeer fraaie vogel en de fotosoep dit is gewoon een blauwkeel ara, een bestaande soort, kom je niet vaak tegen ,in Walsrode zitten ze ook
      Zeer fraai wat je ons laat zien, bedankt voor het zoekwerk,of zit dit allemaal bij jou in de achtertuin ???
      Zou je wel willen he !

      Groeten Jan

      Opmerking


      • #19
        Oorspronkelijk geplaatst door jan de nijs
        of zit dit allemaal bij jou in de achtertuin ???
        Zou je wel willen he ! Groeten Jan

        Was dat maar geen leugen, kon ik de rest van mijn leven en kon ik al mijn tijd aan m'n hobby's besteden. Want ik reken wel dat je op slag binnen bent als je wat jonkies verkoopt.
        Voor de rest graag gedaan, ik word er zelf ook wijzer van en niet alleen qua vogels maar ook computertechnisch.

        Greetzzz

        Ps. maar die ara glaucogularis heeft zo'n rare borstkleur (niet natuurlijk) in mijn opinie.

        Opmerking


        • #20
          Die foto klopt niet qa kleur.

          Zelfs de snavel lijkt blauw. Zal dus ook de andere kleuren niet juist weergeven.
          mvrgr

          Piet

          Opmerking


          • #21
            driebanden geelvleugelara

            vandaag heb ik met iemand gesproken die heel stellig was over de geelvleugelara met driebanden geel(bedoeld wordt drie rijen gele veren).
            Hij zei dat daarmee de noordelijke of Mexicaanse geelvleugelara wordt bedoeld. Daar hangt vanwege de grotere zeldzaamheid ook meteen een ander(duurder) prijskaartje aan.
            Toch iemand gevonden die de vraag kon beantwoorden.
            mvrgr

            Piet

            Opmerking

            Working...
            X