Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ESB3 doseren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    ok laatste off-topic dan.....

    Heren/dames merkdrinkers (jan en piet) ik trakteer virtueel op dit bier:

    Wat een leuke hobby hebben wij toch!

    Opmerking


    • #17
      Wijs gesproken Alex, proost!
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #18
        Na alle antwoorden gelezen hebben heb ik geleerd 1 om te doseren(mespuntje zoals ik al deed) en 2 voorzichtig zijn met vragen stellen op dit forum (voor je het weet breekt de vogende oorlog uit)
        toch bedankt allemaal.
        Groeten van Hans

        Opmerking


        • #19
          om oorlog vragen

          H@ns
          (voor je het weet breekt de vogende oorlog uit)
          Meestal keert de rust ook wel weer terug. Men meent het niet zo slecht denk ik. Maar goed: Vrede op aarde en in de mens een welbehagen!
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #20
            Henk 3
            het is normaal wanneer er vele op 1 onderwerp en hier zijn tig onderwerpen kunnen reageren dat er menings verschillen zijn, gelukkig zelfs dat er verschillende meningen zijn,ondanks dat ik zelf ook vaak wel een mening heb,zijn er toch in sommige onderwerpen waar ik mijn profijt uit gehaald heb van andere inzichten, daar is zo forum ook voor opgezet ga ik vanuit?
            Ook zijn er andere meningen waarvan ik denk, die hebben ze gemaakt ,toen het nergens anders weer voor was !!, zowel de persoon als antwoord.
            Daar reageer ik niet eens meer op zonde van de tijd.
            ik heb persoonlijk altijd al mijn ervaringen met zoveel mogelijk mensen willen delen ,anders geef je geen lezingen,wordt geen keurmeester,docent,schrijf geen artikels/boeken en reageer je niet hier op het forum.
            Van de meeste antwoorden ben ik zeker van, er zijn ook dingen die ik niet 100% zeker van ben ,maar zet dit er dan ook bij, om dat mijn gedachten zo hier over zijn, dit moet enkel dan bewezen of afgeknald worden en wanneer het laatste zo is dan prima wanneer dit onderbouwd gezegd /geschreven wordt. wordt dit niet gedaan dan blijft het bij mij toch nog hangen en enkele keren is enkele jaren later die oude gedachtengang van mij toch uit gekomen.
            Geef een lekker gevoel, ben ik eerlijk in en als het fout was ,ook prima dan weet ik ook hoe het wel is en kom niet meer terug op mijn oude gedachten.
            Gezien de breedte qua onderwerpen vind ik vogelcafe het leukste forum voor mij persoonlijk, op andere forums gaat het vaak over 1 bepaalde vogelsoort/groep,ook leerzaam ,maar hier kan ik in vogeltermen ,meer mij ei kwijt !

            Gr Jan

            Opmerking


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door H@ns
              Na alle antwoorden gelezen hebben heb ik geleerd 1 om te doseren(mespuntje zoals ik al deed) en 2 voorzichtig zijn met vragen stellen op dit forum (voor je het weet breekt de vogende oorlog uit)
              toch bedankt allemaal.
              daar ben je dus redelijk snel achtergekomen
              www.fretteren.eu

              Opmerking


              • #22
                reactie's

                Jan de Nijs
                Henk 3
                het is normaal wanneer er vele op 1 onderwerp en hier zijn tig onderwerpen kunnen reageren dat er menings verschillen zijn, gelukkig zelfs dat er verschillende meningen zijn,ondanks dat ik zelf ook vaak wel een mening heb,zijn er toch in sommige onderwerpen waar ik mijn profijt uit gehaald heb van andere inzichten, daar is zo forum ook voor opgezet ga ik vanuit?
                Ook zijn er andere meningen waarvan ik denk, die hebben ze gemaakt ,toen het nergens anders weer voor was !!, zowel de persoon als antwoord.
                Daar reageer ik niet eens meer op zonde van de tijd.
                ik heb persoonlijk altijd al mijn ervaringen met zoveel mogelijk mensen willen delen ,anders geef je geen lezingen,wordt geen keurmeester,docent,schrijf geen artikels/boeken en reageer je niet hier op het forum.
                Van de meeste antwoorden ben ik zeker van, er zijn ook dingen die ik niet 100% zeker van ben ,maar zet dit er dan ook bij, om dat mijn gedachten zo hier over zijn, dit moet enkel dan bewezen of afgeknald worden en wanneer het laatste zo is dan prima wanneer dit onderbouwd gezegd /geschreven wordt. wordt dit niet gedaan dan blijft het bij mij toch nog hangen en enkele keren is enkele jaren later die oude gedachtengang van mij toch uit gekomen.
                Geef een lekker gevoel, ben ik eerlijk in en als het fout was ,ook prima dan weet ik ook hoe het wel is en kom niet meer terug op mijn oude gedachten.
                Gezien de breedte qua onderwerpen vind ik vogelcafe het leukste forum voor mij persoonlijk, op andere forums gaat het vaak over 1 bepaalde vogelsoort/groep,ook leerzaam ,maar hier kan ik in vogeltermen ,meer mij ei kwijt !

                Gr Jan
                Reacties en reacties kunnen erg verschillen.
                Ik kan me verder wel vinden in jou verhaaltje. Niks mis mee. Ik vind alleen dat de persoon achter een vraag c.q antwoord wat meer gerespecteerd kan worden af en toe. Het hoeft niet zo keihard soms naar mijn idee. Al mag de waarheid wel gezegd worden. Maar ja die kan aan het begin - midden - of aan het eind liggen als je begrijpt wat ik bedoel. Ha, ha.
                Af en toe krijg ik het idee dat vogelmensen niet zo barmhartig van aard zijn. Maar dat kan ik heel goed mis hebben. Ieder hier is op zijn of haar manier met die hobby bezig denk ik dan. Val d'r niet te hard overheen.

                Nou goed goan allemoale.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #23
                  Ja Henk
                  Het zal altijd zo blijven wanneer je met zo hele grote groep bezig bent dat de ene persoon je beter ligt dan de andere, dat kan komen door zijn manier van antwoorden of dat je hem/haar persoonlijk kent.
                  Maar je heb gelijk ,al mag je een persoon niet respect moet altijd kunnen.

                  Opmerking

                  Working...
                  X