Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: roodkuif-kardinalen

Lid
    Thanks
    0

roodkuif-kardinalen

Zijn er kwekers van de roodkuif kardinalen op dit forum? Er is weinig bekent over dit soort, ik wil met deze vogel gaan kweken en zoekt eigelijk kweekveslagen en informatie over dit soort. Nu is er wel genoeg te vinden over de rode kardinaal, maar van de roodkuif kardinaal niet echt. Buiten de informatie in de boeken om dan.
    Verder zoek ik ook kwekers van deze mooie vogel om koppels samen te kunnen stellen.

Stamgast
    Thanks
    1
    Ook hier kan ik het boek van rob aanbevelen, amerikaanse zangvogels kweken
    Anders dan de gangbare boeken staan hier echt goede dingen, zoals nestkastjes maken voor kardinalen etc

Lid
    Thanks
    0
    Bedankt, zal ik eens naar opzoek gaan.

Stamgast
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lester Lievens Bekijk Bericht
    Enigszins jammer misschien voor diegenen die meer willen lezen over roodkuiven, want als ik het goed heb zijn deze roodkuifkardinalen niet opgenomen in het boek van Rob van Hulst.
    Klopt, heb net even gekeken. Echter ik zou dit boek iedereen die tropen houdt aanbevelen ;-)
    Er staat zoveel in wat je voor andere soorten kunt gebruiken.

Verder denk ik dat je er genoeg uit kunt halen voor de roodkuiven.

groente-fruitpoeder

Hallo lester,
    ik heb je al meer gehoord over dit soort poeders.
    Waar zijn deze te verkrijgen en hoe gebruik je die en wat doen ze?
    Mvg,
    Kingfisher

Lid
    Thanks
    0
    Ja, dit lijkt mij ook wel wat om in de toekomst aan mijn vogels te geven.

En verder de aangedragen informatie van het internet had ik al opgezcht. Bedankt hiervoor. Maar ik zoek eigelijk echte eigen informatie van mensen die met dit soort kweken, ik weet niet of er mensen zijn en/of er mensen zijn die kwekers kennen die de roodkuifkardinaal in hun bezit hebben.
    Weet iemand misschien een koppel of jonge roodkuifkardinalen te koop, dan hoor ik het graag.

Senior lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietje Bekijk Bericht
    Zijn er kwekers van de roodkuif kardinalen op dit forum? Er is weinig bekent over dit soort, ik wil met deze vogel gaan kweken en zoekt eigelijk kweekveslagen en informatie over dit soort. Nu is er wel genoeg te vinden over de rode kardinaal, maar van de roodkuif kardinaal niet echt. Buiten de informatie in de boeken om dan.
    Verder zoek ik ook kwekers van deze mooie vogel om koppels samen te kunnen stellen.
    Hoi Pietje ,

Hou even de hierondergenaamde site in de ogen , vanaf half september komt er daar een lijst op van verschillende kwekers van kardinalen die verschillende soorten hebben gekweekt , wacht nog wat af tot de vogels volledig door de rui zijn ;
    www.kardinaal.eu

Lid
    Thanks
    0
    ok, zal ik doen. Bedankt.

Lid
    Thanks
    0
    Klopt het trouwens als ik op deze site het forum aanklikt, kom ik op de site:van Kardinaal-liefhebbers... voor Kardinaal-liefhebbers
    Alle informatie met betrekking tot de kardinaal, gepost door de liefhebbers zelf!
    Maar als ik hier een onderwerp aanvinkt, krijg ik mijn inlog naam en paswoord te zien. Als ik op inloggen klikt gebeurd er niets.
    Doe ik iets niet goed???

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten