Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roodkuif-kardinalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • roodkuif-kardinalen

    Zijn er kwekers van de roodkuif kardinalen op dit forum? Er is weinig bekent over dit soort, ik wil met deze vogel gaan kweken en zoekt eigelijk kweekveslagen en informatie over dit soort. Nu is er wel genoeg te vinden over de rode kardinaal, maar van de roodkuif kardinaal niet echt. Buiten de informatie in de boeken om dan.
    Verder zoek ik ook kwekers van deze mooie vogel om koppels samen te kunnen stellen.

  • #2
    Ook hier kan ik het boek van rob aanbevelen, amerikaanse zangvogels kweken
    Anders dan de gangbare boeken staan hier echt goede dingen, zoals nestkastjes maken voor kardinalen etc

    Opmerking


    • #3
      Bedankt, zal ik eens naar opzoek gaan.

      Opmerking


      • #4
        Ook op Internet is wel het een en ander te vinden, dit zijn alleen al de Nederlandstalige:

        Roodkuif kardinaal - Alles over de Roodkuif kardinaal. Naast de Roodkuif kardinaal informatie over meer dan 300 kooi- en volièrevogels.


        This website is for sale! psittaciformes.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, psittaciformes.nl has it all. We hope you find what you are searching for!


        Germany’s COVID-19 infection rate rises after lockdown lifted Dieren Wonen Germany’s COVID-19 infection rate rises after lockdown lifted Coronavirus and smoking: what does the WHO say? Dieren Gezondheid Coronavirus and smoking: what does the WHO say? France’s Ligue 1 will scrap current 2019/20 season Dieren Eten France’s Ligue 1 will scrap current 2019/20 season Dieren […]






        Succes.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Lester Lievens
          Enigszins jammer misschien voor diegenen die meer willen lezen over roodkuiven, want als ik het goed heb zijn deze roodkuifkardinalen niet opgenomen in het boek van Rob van Hulst.
          Klopt, heb net even gekeken. Echter ik zou dit boek iedereen die tropen houdt aanbevelen ;-)
          Er staat zoveel in wat je voor andere soorten kunt gebruiken.

          Verder denk ik dat je er genoeg uit kunt halen voor de roodkuiven.

          Opmerking


          • #6
            groente-fruitpoeder

            Hallo lester,
            ik heb je al meer gehoord over dit soort poeders.
            Waar zijn deze te verkrijgen en hoe gebruik je die en wat doen ze?
            Mvg,
            Kingfisher
            Mvg,
            Kingfisher.

            Opmerking


            • #7
              Ja, dit lijkt mij ook wel wat om in de toekomst aan mijn vogels te geven.

              En verder de aangedragen informatie van het internet had ik al opgezcht. Bedankt hiervoor. Maar ik zoek eigelijk echte eigen informatie van mensen die met dit soort kweken, ik weet niet of er mensen zijn en/of er mensen zijn die kwekers kennen die de roodkuifkardinaal in hun bezit hebben.
              Weet iemand misschien een koppel of jonge roodkuifkardinalen te koop, dan hoor ik het graag.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door pietje
                Zijn er kwekers van de roodkuif kardinalen op dit forum? Er is weinig bekent over dit soort, ik wil met deze vogel gaan kweken en zoekt eigelijk kweekveslagen en informatie over dit soort. Nu is er wel genoeg te vinden over de rode kardinaal, maar van de roodkuif kardinaal niet echt. Buiten de informatie in de boeken om dan.
                Verder zoek ik ook kwekers van deze mooie vogel om koppels samen te kunnen stellen.
                Hoi Pietje ,

                Hou even de hierondergenaamde site in de ogen , vanaf half september komt er daar een lijst op van verschillende kwekers van kardinalen die verschillende soorten hebben gekweekt , wacht nog wat af tot de vogels volledig door de rui zijn ;

                Opmerking


                • #9
                  ok, zal ik doen. Bedankt.

                  Opmerking


                  • #10
                    Klopt het trouwens als ik op deze site het forum aanklikt, kom ik op de site:van Kardinaal-liefhebbers... voor Kardinaal-liefhebbers
                    Alle informatie met betrekking tot de kardinaal, gepost door de liefhebbers zelf!
                    Maar als ik hier een onderwerp aanvinkt, krijg ik mijn inlog naam en paswoord te zien. Als ik op inloggen klikt gebeurd er niets.
                    Doe ik iets niet goed???

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door pietje
                      Klopt het trouwens als ik op deze site het forum aanklikt, kom ik op de site:van Kardinaal-liefhebbers... voor Kardinaal-liefhebbers
                      Alle informatie met betrekking tot de kardinaal, gepost door de liefhebbers zelf!
                      Maar als ik hier een onderwerp aanvinkt, krijg ik mijn inlog naam en paswoord te zien. Als ik op inloggen klikt gebeurd er niets.
                      Doe ik iets niet goed???
                      Hoi Pietje ,

                      Heb jij uw profiel ingevuld ?

                      Opmerking


                      • #12
                        Als ik op mijn profiel klikt of wat dan ook, krijg ik het veld in beeld met gebruikersnaam en wachtwoord ( deze staan al ingevuld ) en als ik dan op inloggen klikt, krijg een blanco site met dit boven in de balk: http://kardinaal......ard.nl/login.php

                        Opmerking


                        • #13
                          Hoi Pietje ,

                          Ik zou echt niet weten hoe het komt , mss kan je eens proberen in te loggen onder een andere naam en een ander e-mail adres , en kijken ofdat hetzelfde probleem is .

                          mvg Pitylus

                          Opmerking


                          • #14
                            Heb ik geprobeerd, maar krijg nu dit in beeld:

                            Could not connect to smtp host : 61 : Connection refused

                            DEBUG MODE

                            Line : 116
                            File : smtp.php

                            Dus ik zou het ook niet echt weten wat er mis is, ik gebruik firefox 2.0.0.5

                            Opmerking


                            • #15
                              Nog even een vraagje, is het wachtwoord en emailadres het zelfde als bij het vogelcafe?? Want ik heb mij eigelijk nooit geregistreerd bij het forum van www.kardinaal.eu
                              Maar als ik zoals gezegd op het forum hiervan klikt is mijn wachtwword en gebruikersnaam al ingevuld. En als ik dan een andere wachtwoord en gebruikersnaam wil invullen bij registreren dan krijg ik deze naam en wachrwoord en emailadres is al in gebruik. ( dus opnieuw registreren met een andere naam lukt ook niet )
                              Dus ik weet het eigelijk ook niet, vind het best wel jammer want het lijkt mij een interessante site.
                              Ook via internet explorer i.p.v. firefox lukt het ook niet.

                              Opmerking

                              Working...
                              X