Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flagalaatmix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Beste Ben 86. Ik heb me nu een hele tijd niet proberen bemoeien met dit onderwerp. Dit wil niet zeggen dat ik het niet op de voet gevolgd heb.
    Ik vind het daarom jammer, en een beetje laag bij de grond, om nu zwartkopje aan te vallen.Het lijkt me zo een beetje op een stok in het hoenderhok gooien. Hetzelfde als Ton in een andere post gedaan heeft, en je dan verder niet meer laten horen. Jammer
    Als je op dit en andere vogelforums aanwezig bent, weet je net zo goed als ik dat lester gewoon overal de discussies ten top drijft, met veel poeha, zonder iets te zeggen.Dat er overal met hem gelachen wordt, en dat discussies uiteindelijk met hem vermeden worden.
    Als hij zich dan aangevallen voelt, zoals door mij in een andere post, dan reageert hij niet meer. Dit is mijns inziens nog veeeeeeeel lager bij de grond dan iemand gewoon jou mening in zijn gezicht te zeggen, en dat is hetgene wat zwartkopje hier volgens mij terect doet. Dus, alvorens zo te reageren zou ik even nadenken.

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Ben86
      beste zwart kopje gelukkig weet je mijn leeftijd niet maar ik vind jou met heel veel woorden ook niet zoveel zeggen. als het op deze manier moet dan kun je beter een talk show gaan opzette dit forum is niet bedoeld voor dit soort dingen volgens mij.
      mvg Ben
      Beste Ben, leeftijd zegt mij over het algemeen niets. Sommige jongeren zeggen wijzere dingen dan sommige ouderen.

      Het hoeft niet op deze manier, vergeet niet dat IK niet degene ben die begon. Als jij vindt dat ik met heel veel woorden niet veel zeg. Tja, dat kan ik niet helpen. Soms gebruik ik wel veel woorden om het geschrevene voor iedereen duidelijk te maken, echter heb niet het idee dat dat hier het geval is geweest.
      Opmerkingen over talkshow vind ik dan ook niet gepast.
      Maar als je je aan mijn bijdragen stoort, sla je die maar over. Doe ik ook bij sommige.

      Opmerking


      • #18
        Belgisch spraakwater

        zwartkopje
        Misschien wel Henk, maar hij gaat ook(te) ver. Ik hoop hem eindelijk eens wat duidelijk te maken (zoals zovelen). Eigenlijk is het ook nog gemeend(niet gemeen). De manier waarop hij communiceerd vind ik nogal ongezond voor een 18 jarige.
        Jammer dat er over en weer zo wordt geschoten, ik zie het iets anders. Lester probeert denk ik echt wel zijn best te doen maar schiet wel een beetje door en dat weet hij ook wel. Enerzijds kan dat liggen aan de opvoeding die hij genoten heeft. Anderzijds kan het ook liggen aan de gevoerde landstaal. Wie is perfect? Lester zou een beetje terughoudender opstelling moeten kiezen. Maar wij moeten denk ik wel ons gezonde verstand blijven gebruiken en ons niet laten verleiden tot uitspraken die eigenlijk ook niet door de beugel kunnen. Ach en wie er ook begint met gooien, dat is niet altijd van belang. Je kan ook een keertje bukken en anders 2x. Zwartkopje ik geloof wel dat je het niet zo kwaad bedoeld. Soms kan er misschien beter even niet gereageerd worden dan verkeerd en op de persoon reageren. Respect moet groeien en ook van meerdere kanten komen denk ik.
        Nou schiet maar terug!
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          zwartkopjeNou schiet maar terug!
          Ok, maar je vraagt erom he (pseudoboos uitgesproken);-)

          Henk., in het verleden bukte meestal maar ondanks dat de lieve vrede werd bewaard was de uiteindelijke uitkomst dat de uitkomst niemand tot zin was en ik meestal het bokje.
          Meestal maak ik een scherpe (prikkelende) opmerking om iemand aan het denken te zetten.
          Maar we praten al weer heel lang OVER iemand dan MET iemand en dat vind ik niet netjes. Daarom vind ik het ook jammer dat ik in pm mensen die zich aan iets storen niet kan toelichten in een pm, want sommige dingen horen niet publiek te zijn(ook al is het niets slechts).
          Maar er is al weer te lang gesproken i.p.v. met de persoon die iedere keer wegloopt. Misschien ook even een nadenker voor mensen die reageren op mij.
          En ook dat is weer niet slecht bedoeld (tja zet het er maar bij voor de zekerheid(schijnt te moeten Winterkoning ;-)).

          Opmerking


          • #20
            In het algemeen

            Ik ga er vanuit dat in het algemeen niemand hier met verkeerde/slechte bedoelingen stukjes plaatst. Bedankt voor je uiteenzettinkje zwartkopje. Lester {en ook anderen misschien} kan eventueel zijn voordeel doen met hetgeen geschreven staat.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #21
              haha mooi nu komt iedereen uit zijn kastje en laat zich horen. wie waar wat zegt weet ik niet ik volg alleen deze site omdat deze gewoon lekker overzichtelijk is.

              iedereen kan zich op de manier van dingen interpreteren die een ander heeft gezegt maar denk dat degene die iets zegt dat zelf maar moet uitleggen hoe diegene het bedoeld.

              maar nu weer terug naar het begin onderwerp. flagaat hopelijk schrijf ik het goed. hoe kom je ervan af als je vogels dit hebben? en hoe kom je erachter dat je vogels het hebben?

              mvg Ben
              Groeten, Ben

              Opmerking


              • #22
                Hallo Ben:

                Flagelaten kunnen alleen worden vastgesteld door een dierenarts. Die moet kunnen werken met vers materiaal.

                Als ze in te grote getale aanwezig zijn worden ze bestreden met Flagellamix.
                (Dosering en maatlepel resp. op en in de verpakking).

                Van Flagelaatmix heb ik nog nooit gehoord en ik kom toch al zo'n 15 jaar alle zes maanden bij een vogel dierenarts.
                Mijn motto: voorkomen is beter dan genezen.
                Ergo: halfjaarlijkse bezoekjes met een verslag van de behaalde resultaten en van eventuele veranderingen (huisvesting, voeding, etc.)tijdens de afgelopen maanden.

                Groeten,
                Wessel van der Veen.

                Opmerking


                • #23
                  dit bedoel ik nou nu alleen nog er bij zetten waar dat verse materiaal uit bestaat is dit een net dooie vogel een beetje ontlasting of een uitstrijkje en wat ongeveer de kosten zijn van zo,n onderzoek groeten eddie

                  Opmerking


                  • #24
                    Heren, zoals vaak in topics, lezen we van de heren Lievens op pagina 1beideorthomoleculair voeren al niet lezen? Tot puntje bij paaltje komt en je hen de vraag stelt: stel eens een schema op van tijd tot tijd (kweek, spenen jongen, rust- en ruiperiode, ...) met betrekking tot de zaden en supplementen die JULLIE (betweters) ter beschikking stellen van jullie GOLDEN gouldamandines? Indien ik deze schema's van tijd tot tijd (zie hierboven) op welk forum dan ook gemist zou hebben, stenig me dan...en wel nu.
                    Hans vertaalde dit ooit als "wollige schrijvers", op dit of een ander forum, ik kan Hans enkel bijtreden. Veel geblaat en weinig "wol".

                    Dus ik en tal van anderen wachten nog steeds op de bijna 30-jarige ervaringhun zaadmengeling die ze zelf orthodinges samenstellen, bij de Albert Hein of de Carrefour? Ik heb niets tegen het zelf samenstellen van de zaadmengeling, verre van...als je weet waar je mee bezig bent. Maar deze twee vogel- en voedingsprofessoren zullen dit maar al te goed weten, neem ik aanhun geheimen, wat dat is het toch?...niet prijsgeven, lach ik verder met elke post van beider handen.

                    Een paar voorbeelden van beide heren hun hand:























                    Dit zijn een paar antwoorden/reacties op topics van de heren Lievens op een ander forum, zoek hun reactie, bekijk ze en oordeel voor jezelf wat je denkt van hun praktijken en .


                    @ Vader en zoon Lievens: denk niet dat ik afgunstig sta tegenover jullie praktijken, ik ben van oordeel: ieder zijn waarheid en ieder zijn waardes, ik dring de mijne niet op, wat niet van iedereen gezegd kan worden. Doch licht ik graag andere liefhebbers in aangaande... (vul zelf maar in).
                    Luiheid is het begin van wijsheid.

                    Opmerking


                    • #25
                      Ook hartelijk welkom!
                      Sluit je gerust aan in het rijtje afzeikers.
                      Lever dan zelf wel eerst wat nuttige bijdragen aan dit forum.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • #26

                        Opmerking


                        • #27
                          Hallo ,
                          Kunnen wij in dit vogelcafe misschien een raam open zetten???
                          Dan vliegt deze vreemde vogel[L.Walraevens] er vanzelf wel weer uit
                          Groetjes,Mirjam

                          Opmerking


                          • #28
                            Meneer Walraevens als je op dit vogelforum kom om de lievens die heel goed weten hoe je goulds moet kweken af te kraken, ga dan maar weer snel weg aan zulke zeikerds op dit forum hebben we niets.

                            ga gewoon als een volwassen iemand met elkaar om.
                            groetjes petra.

                            Opmerking


                            • #29
                              ik begrijp de hele discussie niet het gaat over niets ik heb alle toppics gelezen
                              en er word een mening gegeven en gevraagd.
                              als ik mijn mening geef gaat dat uit mijn naam en dat is mijn idee hoe ik met mijn vogels omga
                              ik weet nog van mijn vader vertelde mijn ik moest vroeger altijd levertraan
                              drinken van me moeder ik wil je deze vreselijke smaak niet aandoen.
                              ik heb het een keer geproefd en ben inderdaad blij dat ik het nooit van me ouders heb gemoeten.
                              maar toen was het super gezond.
                              dit vertel ik omdat iedereen zijn eigen menig heeft mijn opa en oma vonden het belangrijk en mijn ouders niet.
                              laat iedereen lekker in zijn eigen waan en zijn eigen kunstje opvoeren als hij/zij
                              er gelukkig van word en stoor je eigen eraan sla het toppic lekker over.
                              en ga lekker voetbal kijken (haahahahha)
                              kom op mensen hou het postief ik ben pas lid en heb al een hoop informatie
                              gehad waar ik heel blij mee ben
                              volgens mijn is deze site er voor opgezet en niet om naar mekaar modder te gooien

                              Opmerking


                              • #30
                                Juist.

                                Mooie woorden rene.



                                En nu weer naar de topic.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

                                Mijn website:

                                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                                Opmerking

                                Working...
                                X