Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: azuurmees

Banned
    Thanks
    0
    mischien wel een goede reden waarom ik mijn vogels niet fotograveer.ieder zijn vak

Senior lid Piet's Avatar
    Thanks
    0

foto azuurmees

Regelmatig lees ik alle topics na op vogelcafë. Vaak worden er serieuze pogingen gedaan om medeliefhebbers te helpen. Soms echter zit ik met kromme tenen dat chagrijnige gedoe te lezen. Als ik deze topic nalees begrijp ik er helemaal niks van. Doe svp ook geen poging om het mij uit te leggen.

Misschien dat bijgevoegd plaatje ons weer terug kan voeren naar het onderwerp, een prachtig vogeltje. Het is niet door mij gekweekt maar wel zelf door mij gefotografeerd. In een speciale kooi, het vogeltje heeft dit goed doorstaan ook het flitsen. Bij het fotograferen van vogels is geduld wel een eigenschap die je nodig hebt.

mvrgr

Piet
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Azuurmees.jpg  

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    463

Heel mooi

Hij is mooi, super!
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Banned
    Thanks
    0
    ik zet die van mij er op maar hij is niet zo mooi.de ouders zijn nu over gegaan op het voeden van meelwormen en morios maar deze nemen ze nog niet goed op ;waarschijnlijk zijn ze nog wat vreemd voor ze en ze hebben genoeg voer.gisteren heb ik ze geringd samen met de zwartkoppen ,heggemussen en de putters.de blauwborsten en rb tapuiten waren bijde onbevrucht.De man zwartkoptuinfluiter voert nog niet zo goed maar hij broed heel erg trouw .Ik heb er nu twee geringd.Hoop dat alles goed gaat,dan gaan we een mooi jaar te gemoet

Banned
    Thanks
    0
    er word nog genoeg gevoerd .pinkies die ze normaal veel opnemen blijven nu toch liggen maar de meelwormen zijn niet aan te slepen of ze zijn al weer weg.Gek eigenlijk dat als je nieuwe meelwormen in de voliere gooit deze eerst worden verorberd tewijl er bakken vol in de voliere staan .Zozie je maar weer dat je niet alles uit een boek kan halen.Soms moet je je vogels lezen;hun gedrag onderkennen en daarop inspelen.De azuurs zijn nog niet een keer agresief geweest,een aanwinst voor onze voliere dus!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten