Mededeling

Collapse
No announcement yet.

website nbvv.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • website nbvv.nl

    Waarom wordt de website van de bond niet meer actueel gehouden?
    De site zou een prima visitekaartje kunnen zijn...
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

  • #2
    website NBvV

    Ton,

    Geef eens concreet aan wat je mist.
    Ik kan er dan wat mee !

    Groet,
    Henk

    Opmerking


    • #3
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Gr Marcel Levers

        Opmerking


        • #5
          website actueel

          Ton Koek Waarom wordt de website van de bond niet meer actueel gehouden?
          De site zou een prima visitekaartje kunnen zijn...
          Ik heb enige dagen of misschien een week geleden ook al een e-mail naar de bond gestuurd met die opmerking.

          marcellevers. Vaak gaan de boekjes naar het oud papier (ik bewaar ze zins 2 jaar)
          Nou, niet iedereen gooit ze bij het oude papier, dat is toch zonde? Ik heb ze van meer dan 27 jaar geleden tot heden. Allemaal in mappen en netjes naast elkaar op de boekenplank.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

            Nou, niet iedereen gooit ze bij het oude papier, dat is toch zonde? Ik heb ze van meer dan 27 jaar geleden tot heden. Allemaal in mappen en netjes naast elkaar op de boekenplank.
            ik heb ze nooit bewaart helaas anders had ik 12 jaargangen gehad nu bewaar ik ze wel. maar er zijn er maar weinig die de boekjes bewaren ik denk nog geen 10% van de leden van de NBvV.
            Gr Marcel Levers

            Opmerking


            • #7
              Het is ook alleen maar positief bedoeld, de site kan volgens mij meer betekenen voor de promotie van de hobby dan nu. De bond dat zijn wij, wij denken graag mee. :-)

              Artikelen uit Onze Vogels op de site zetten zou ook een mooi stukje vogelpromotie kunnen zijn ja.
              Directe links naar sites van de verenigingen, verslagen van districtsvergaderingen, nieuws van de technische commissies, leuke ervaringen van keurmeesters, van bestuurders in den lande, alles kan bijdragen.
              De jubilariissen ruimte op de site geven nu dat in OV niet meer past, zomaar wat ideetjes.

              Misschien zelfs een soort "webredactie".
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                ton en marcel ik denk dat jullie de spijker op de kop slaan het is niet veel dat er aan makeert maar het moet mensen trekken om naar de site te gaan dat stukje voor de jubilarissen vind ik ook een goed idee.
                Birdmann_

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking


                  • #10
                    Daarom gaf ik het voorbeeld van kweekverslagen want als je er een keer niet een op zet geeft dit niet meteen. Ik kan mij voor stellen dat bij jubilaressen het niet leuk is als deze pas 3 maand na die tijd op de site staan.

                    Je moet wel eisen stellen aan het aangeleverde materiaal dat word aangeleverd

                    Bv: Alleen in word document.
                    Gr Marcel Levers

                    Opmerking


                    • #11
                      zo dat mag ook wel eens "gezegd"worden.
                      En hier sluit ik me graag bij aan! Ik kijk altijd uit naar het blad en de site bezoek ik ook regelmatig.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        dergelijke lijst

                        Er bestaat al een dergelijke lijst van de NBvV op het internet, alleen is die niet uitgesplitst in tropen, wildzang e.d. Maar dat geeft ook niet want via de functie bewerken kan je een zoekfunctie inschakelen en elke vogel vinden die in de lijst staat. Alleen ben ik de link even kwijt. Dus dat wordt nog even zoeken. Kan even duren dus.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          nou henk 3
                          dat is er idd wel geweest ,stond gewoon op de site als je hem opende maar nu staat het er niet meer en als het er dan nog wel is ,waarin (welk menu) zouden we dan moeten kijken?
                          want als je nu een google zoekopdracht doet in www.nbvv.nl dan krijg je vraagprogramma en /of standaardeis,maar geen verwijzing naar artikelen in oude/nieuwe ONZE VOGELS,dus mischien daar een verwijzing bijplakken???
                          ik heb vanalles al geprobeerd,want info haal ik altijd als eerste vanuit de oude/nieuwere ONZE VOGELS (ivm kwekerservaringen en daarom gebruikte ik dit vaak want dat scheelde zoveel zoeken in jaargangen onze vogels) en daarna uit boeken en daarna pas vanaf internet (die volgorde).

                          want als men goed leest en sommige gedateerde(achterhaalde feiten) buiten beschouwing laat is er (bijna) alles wel in te vinden.
                          dit alles is positief bedoeld ,en suggesties om het nog completer te maken.
                          gr

                          Opmerking


                          • #14
                            index

                            Begrijp wel dat je positief ingesteld bent W.K. Enkele weken geleden heb ik die lijst nog bekeken op internet. Op dit moment heb ik de link nog niet teruggevonden. Ik heb de vraag inmiddels al voorgelegd bij de NBvV. Daar zal binnenkort wel antwoord op verschijnen. FF geduld dus. Ik kwam er laatst toevallig op terecht. Maar ik heb mijn geschiedenis op de pc een paar keer gewist en dan wordt het moeilijk zoeken.

                            Hier heb ik alvast een gedeelte via een andere website:
                            Index "Onze Vogels" NBvV Jaargangen 1975 t/m 2004
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              indexen onze vogels

                              Beste mensen,

                              Ik heb antwoord ontvangen van Piet Deley van de NBvV. Volgens Piet circuleert er momenteel geen index lijst van de NBvV op het internet maar hij heeft mij wel diverse lijsten op de mail gezet.
                              Willen jullie dat ik ze hier openbaar maak in deze tread? Laat het maar weten dan. Ik denk niet dat mij dat problemen op gaat leveren, althans dat hoop ik niet. Het gaat hier om 9 exemplaren.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

                              Mijn website:

                              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                              Opmerking

                              Working...
                              X