Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: website nbvv.nl

website nbvv.nl

Waarom wordt de website van de bond niet meer actueel gehouden?
    De site zou een prima visitekaartje kunnen zijn...

Moderator henk's Avatar
    Thanks
    2

website NBvV

Ton,

Geef eens concreet aan wat je mist.
    Ik kan er dan wat mee !

Groet,
    Henk

Wat voorbeelden:

de info over "Onze vogels" is van januari.

Bij de info over ringenbestelling staan nog data van bestelrondes van 2006.

Het laatste voorlichtingsbulletin is van september 2006.

Bij clubartikelen staat o.a. NB.: Speciale aanbiedingen algemeen!
    Op gezette tijden zullen de leden een speciale aanbieding te zien krijgen.
    Wanneer is het een gezette tijd? :-)

Bij "diefstal" staat "We vermelden hieronder de recente diefstallen." wat is recent?

Wat ik bedoel is, ook door een site actueel te houden, maak je deze interessant voor leden èn bezoekers, dat levert alleen maar voordelen op.

Wel mee eens Ton maar alles wat moet gebeuren kost geld. Wat ik wel mis is iets van een BV: kweekverslagen die bijna elke maand in ons maandblad "Onze Vogels" staan op naam van de vogel geselecteerd zo dat dit na te lezen is, voor nieuwe maar ook ouwe leden en niet leden die met een vogelsoort beginnen. Vaak gaan de boekjes naar het oud papier (ik bewaar ze zins 2 jaar) en als je dan een nieuw soort neemt is het zoeken geblazen en als eenmaal bekent is dat ze er op de site staan dan worden deze na mijn mening vaak gelezen. dit trekt potentiële nieuwe leden naar de site want iedereen wil weten hoe een echte kweker het doet
    Gr Marcel Levers

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    465

website actueel

Ton Koek Waarom wordt de website van de bond niet meer actueel gehouden?
    De site zou een prima visitekaartje kunnen zijn...
    Ik heb enige dagen of misschien een week geleden ook al een e-mail naar de bond gestuurd met die opmerking.

marcellevers. Vaak gaan de boekjes naar het oud papier (ik bewaar ze zins 2 jaar)
    Nou, niet iedereen gooit ze bij het oude papier, dat is toch zonde? Ik heb ze van meer dan 27 jaar geleden tot heden. Allemaal in mappen en netjes naast elkaar op de boekenplank.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht

Nou, niet iedereen gooit ze bij het oude papier, dat is toch zonde? Ik heb ze van meer dan 27 jaar geleden tot heden. Allemaal in mappen en netjes naast elkaar op de boekenplank.
    ik heb ze nooit bewaart helaas anders had ik 12 jaargangen gehad nu bewaar ik ze wel. maar er zijn er maar weinig die de boekjes bewaren ik denk nog geen 10% van de leden van de NBvV.
    Gr Marcel Levers

Het is ook alleen maar positief bedoeld, de site kan volgens mij meer betekenen voor de promotie van de hobby dan nu. De bond dat zijn wij, wij denken graag mee. :-)

Artikelen uit Onze Vogels op de site zetten zou ook een mooi stukje vogelpromotie kunnen zijn ja.
    Directe links naar sites van de verenigingen, verslagen van districtsvergaderingen, nieuws van de technische commissies, leuke ervaringen van keurmeesters, van bestuurders in den lande, alles kan bijdragen.
    De jubilariissen ruimte op de site geven nu dat in OV niet meer past, zomaar wat ideetjes.

Misschien zelfs een soort "webredactie".

Lid
    Thanks
    0
    ton en marcel ik denk dat jullie de spijker op de kop slaan het is niet veel dat er aan makeert maar het moet mensen trekken om naar de site te gaan dat stukje voor de jubilarissen vind ik ook een goed idee.
    Birdmann_

Moderator henk's Avatar
    Thanks
    2

website NBvV

Bedankt voor de reacties.
    Ik zal het op de bestemde plaats onder de aandacht brengen.
    Eén van de probleempjes is hier net als bij andere websites: "Als je ergens aan begint moet je het wel bijhouden". Hoe meer onderwerpen, hoe meer mogelijkjheden er zijn om niet actueel te zijn.

Ik hoop dat jullie binnen niet al te lange tijd veranderingen zien.

Vriendelijke groet,
    Henk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henk Bekijk Bericht
    Eén van de probleempjes is hier net als bij andere websites: "Als je ergens aan begint moet je het wel bijhouden". Hoe meer onderwerpen, hoe meer mogelijk heden er zijn om niet actueel te zijn.
    Daarom gaf ik het voorbeeld van kweekverslagen want als je er een keer niet een op zet geeft dit niet meteen. Ik kan mij voor stellen dat bij jubilaressen het niet leuk is als deze pas 3 maand na die tijd op de site staan.

Je moet wel eisen stellen aan het aangeleverde materiaal dat word aangeleverd

Bv: Alleen in word document.
    Gr Marcel Levers

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten