Mededeling

Collapse
No announcement yet.

h5n1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • h5n1

    hallo ik heb zondag op het nieuws gehoord dat nu ook in engeland de voor mensen gevaarlijke h5n1 virus is uitgebroken ik waardeer de vescherpte maatregelen van meneer veerman dan ook volledig.
    en laten we hopen dat het hier niet uitbreekt want je bent er tegenwoordig zo alleen de noordzee ligt er nog maar tussen maar ja de trek begint binnenkort ook weer dus laten we maar hopen dat ze het aan die kant van de zee latent anders zijn wij kweekers ook verder van huis ben ik bang voor maar het wordt ons in de loop der jaren niet makkelijker gemaakt worden als het zo doorgaat mvg eitje
    ik volg het nieuws van dag tot dag en heb tot mijn spijt tehoren gekregen dat er hoogst waarschijlijk al besmette vogels hier in nederland zijn ik roep dan ook op tot extra alert heid bij dode wilde vogels pluimvee en eigen vogels als u het niet vertrouwt overleg dan met uw dierenarts om de onzekerheid waar u en misschien andere vogelliefhebbers in zitten uit de wereld te helpen
    de vogelgriep uit engeland bleek afkomstig van dood kalkoenen vlees afkomstig uit hongarije
    nu is er ook in turkije vogelgriep uitgebroken meer nieuws volgt nog
    maandag 19 februari is de ophokplicht niet meer van kracht
Working...
X