Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Single

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Single

    wij hebben ,hadden een koppeltje Japanse meeuwtjes in onze voliere
    waarvan er eeentje helaas is overleden gister.
    Nu is mijn vraag,eigen lijk zouden we wel een nieuwe partner voor hem of haar willen halen,omdat hoogst waarschijnlijk het overgebleven meeuwtje zijn partner erg mist.
    maar het geslacht is ons niet duidelijk ,van de overgebleven Meeuw,en omdat we de voliere toch aan het afbouwen zijn ,hebben gezegd geen nieuwe vogels meer kopen,want er moet eens een eind aan komen,alles wat er is blijft tot aan zijn dood,en dan over.
    kan een japans meeuwtje zonder partner,tussen zebravinken ,grasparkieten,mozambiq sijsjes,rijstvogels,zich staande houden ??/wat denken jullie?
    of is het erg sneu,hij zij als enige zonder partner.

  • #2
    hallo Alie

    je schrijft we willen geen vogels meer bij kopen , we willen afbouwen , er moet maar eens een eind aankomen.

    dit alles zal wel een reden voor jullie hebben maar als je de meeuw niet alleen wilt laten(en partner is natuurlijk altijd het beste)kun je toch ook op zoek gaan naar iemand die deze meeuw wel wil hebben om dat die er nog wel een kan gebruiken.

    dan is de meeuw niet alleen , jullie moeten geen vogel meer aanschaffen , en zo bouw je ook af en komt er dus een eind aan
    Henk Dijkkamp

    Ik weet niet alles maar doe mijn best.

    Opmerking


    • #3
      meeuwtje

      hoi Hoi,
      Nou ik kan melden dat het vogeltje een goed tehuis heeft gekregen ,bij Hans de Vries ook ,een vogelliefhebber,hij heeft ook Japanse meeuwen.
      Dus eind goed ,al goed
      Groetjes Alie

      Opmerking

      Working...
      X