Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elektronische verjagers voor teken, muizen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Elektronische verjagers voor teken, muizen

    Ik zie op internet steeds reclame voor apparaten die teken, vlooien en zelfs muizen en ratten verjagen.

    Wie heeft er ervaring mee.

    Werkt dit echt?

    Is dit niet slecht voor je vogels?

    ETC ETC
    M.vr.gr.
    Wim van der Linden
    http://www.vvvogelvreugd.nl/

    Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

  • #2
    Electronische verjagers.

    Een behoorlijk aantal jaren geleden heb ik eens zo'n piepapparaat aangeschaft. Volgens de verkoper "het ei van Columbus". Na een aantal weken dat ding in het stopcontact te hebben gehad kon ik niet merken dat het muizen (of ander ongewenst spul) had verjaagd. Wat ik wel de indruk had dat de vogels minder in conditie waren en in de 1e ronde nogal wat onbevruchte eitjes hadden geproduceerd. Na het uitschakelen van het apparaat ging het een stuk beter met de vogels. Harde bewijzen dat het aan de electronische verjager heeft gelegen weet ik natuurlijk niet. Wel weet ik dat hij (na een aantal jaren in de kast te hebben gelegen) in de vuilnisbak is beland.

    Opmerking


    • #3
      Het helpt er in ieder geval een dat is de verkoper.Ik heb van verschillende mensen gehoord die ze gekocht hadden op batterijen en op zonneenergie dat ze niks helpen.Als je geluk hebt lacht het ongedierte zich dood om jou apparaatje.Ik zou het niet kopen groeten eddie

      Opmerking

      Working...
      X